#LoveHR Summit – Slovenski kadrovski kongres vabi v odlično družbo!
Pridružite se nam!
#loveHR
HRmonija prihodnosti je slogan letošnjega #LoveHR Summita. Obravnavali bomo strateški HR z vidika glavnih družbenih trendov. Raziskovali bomo, kako prispevati k harmonični prihodnosti v svetu hitrih sprememb, pohoda umetne inteligence, trajnostnega razvoja in povečanih družbenih trenj:
Program #LoveHR Summit 2024 daje celovit vpogled v prihodnost HR, kjer bodo harmonija, raznolikost in prilagodljivost ključni za uspešno navigacijo skozi izzive sodobnega delovnega sveta.
Aprila smo v Portorožu gostovali z #LoveHR Summit 2023, ki je združil več kot 550 ljubiteljev HR iz Slovenije in regije. Tokratni kongres, z rekordno udeležbo, je bil posvečen temi “Tokrat je osebno“, s poudarkom na personalizaciji izkušnje zaposlenega.
Naši govorci, strokovnjaki in vodje iz različnih panog, so se zbrali ob slovenski obali, da bi delili svoje znanje in izkušnje. Razpravljali smo o tem, kako fleksibilnost dela in razumevanje individualnih potreb zaposlenih vplivata na zadovoljstvo in zavzetost. Osredotočili smo se na razvoj personaliziranih pristopov, ki upoštevajo edinstvenost vsakega posameznika.
Na #LoveHR Summitu 2023, smo poleg osrednjega programa ponudili tudi bogat vzporedni program. Ta je udeležencem omogočil poglobljeno delavniško raziskovanje izpostavljenih tem naših #LoveHR partnerjev. Vzporedni program je sestavljala serija interaktivnih delavnic in predavanj, ki so se osredotočali na različne vidike sodobnega HR.
#LoveHR Summit 2022 je 7. in 8. aprila v Portorožu združil HR strokovnjake, kadrovske managerje in druge HR profesionalce, ki jih povezuje strast do razvoja in stroke. Na kongresu smo se posvetili aktualni temi vključevanja raznolikih posameznikov v organizacijo, ki je še posebej pomembna v času digitalnih sprememb in izzivov, ki jih je prinesla pandemija.
Slogan kongresa 2022 se je glasil »Vse je drugače« in je vpeljal tematiko razvijanja raznolikosti, pravičnosti in vključenosti v organizacijah. Organizacije z vključujočo kulturo so preprosto uspešnejše. Pogledi in ideje raznolikih skupin sodelavcev krepijo inovativnost in vodijo k sprejemanju boljših odločitev. Tudi v letu 2022 smo za udeležence pripravili vsebinsko bogat vzporedni program.
Vrata se odpirajo zgodaj, kar pomeni več časa za priložnosti! Medtem ko čakate na začetek programa, izkoristite čas za prve pogovore, srečanja s kolegi iz branže in jutranjo kavo s pogledom na morje. Obiščite razstavne prostore, spoznajte partnerje dogodka in se že pred uradnim začetkom povežite s skupnostjo #loveHR.
Peter Ribarič, direktor Planet GV in Ivan Papič, predsednik SKZ
Vodenje ni le vprašanje veščin in kompetenc, temveč tudi značaja. Predavanje raziskuje, kako ključne lastnosti, kot so integriteta, pogum, ponižnost in sočutje, vplivajo na učinkovitost vodje. Predavanje se osredotoča na pomen značaja pri sprejemanju odločitev, gradnji zaupanja in navdihovanju sodelavcev. Razpravljali bomo o tem, kako se značaj oblikuje skozi izkušnje in kako ga voditelji lahko zavestno razvijajo za bolj avtentično in odgovorno vodenje. Udeleženci bodo spoznali praktične pristope za krepitev svojega vodstvenega značaja in njegovo uporabo v dinamičnih poslovnih okoljih.
Predavanje bo v angleškem jeziku.
HR strokovnjaki so ključni navigatorji, ki organizacijo vodijo skozi izzive transformacij, od digitalizacije do novih načinov dela. Predavanje bo ponudilo praktične strategije za učinkovito komuniciranje sprememb, aktivno vključevanje zaposlenih in vzpostavitev močne mreže ambasadorjev sprememb. S pomočjo konkretnih primerov in uporabnih orodij boste opremljeni za preoblikovanje organizacije na novosti. Ne zamudite te priložnosti, da samozavestno prevzamete vodilno vlogo v spremembah.
V zadnjih 18 mesecih je v svetu umetne inteligence nastalo več kot 30.000 novih orodij, kar prinaša priložnosti, a tudi izzive. Kljub potencialu za revolucijo delovnih procesov in produktivnost se presežek orodij izkaže za oviro – podjetja težko izberejo prave rešitve, zagonska podjetja pa se spopadajo s prilagajanjem realnim potrebam. Rešitev je v analizi delovnih tokov, ciljno usmerjenih strategijah in spodbujanju sodelovanja med zaposlenimi, podjetji in razvijalci. S tem lahko AI postane transformativna sila in pomaga podjetjem doseči polni potencial.
Čas za osvežitev je tudi priložnost za krepitev stikov! Uživajte v odlični kavi, ugriznite v nekaj slastnega in izkoristite sproščeno vzdušje za nova poznanstva ter izmenjavo idej. Pridružite se kolegom iz HR skupnosti in spoznajte, kdo vse oblikuje prihodnost dela.
Vodenje je pomemben dejavnik v organizacijskem življenju. Šteje iz vidika kulture h kateri stremimo, pomembno je za doseganje rezultatov. Vodenje je tudi ena najbolj razširjenih, a tudi napačno razumljenih idej o ljudeh na delovnem mestu. Kaj organizacije in sodelavci dejansko pričakujejo od svojih vodij? Kaj bi morali in lahko pričakujemo od njih? Je ego voditeljev prijatelj ali sovražnik? To osrednje predavanje bo naslovilo temo vodenja skozi prizmo postherojskega vodenja kot kombinacije uslužnostnega in porazdeljenega vodenja na osnovi številnih primerov iz prakse slovenskih in mednarodnih organizacij. Poudarek bo tudi na pomenu razvijanja vodenja v organizacijah in vlogi HR pri tem. Raziskali bomo, kako HR podpira procese vodenja in razvoje postherojskih vodij. Kako lahko HR in vodje skupaj ustvarijo okolje, ki spodbuja rast, učenje in zdrave ter produktivne organizacijske kulture?
Sledil bo pogovor, v katerem bomo dodatno osvetlili vlogo HR pri uvajanju in razvijanju stroke vodenja v podjetju. Kako lahko HR podpira razvoj kulture, ki spodbuja pozitivne odnose, rast, učenje in razvoj?
Vloga HR-ja se vse bolj premika iz administrativne funkcije v ključno strateško vlogo, ki vpliva na poslovno uspešnost organizacije. Kako lahko HR postane partner vodstva pri doseganju poslovnih ciljev? Kateri pristopi delujejo v praksi in kako se HR prilagaja spremembam v poslovnem okolju?
Na tej razpravi bodo izkušeni HR strokovnjaki iz vodilnih podjetij delili svoje poglede in konkretne primere, kako HR funkcija prispeva k rasti in inovativnosti organizacij. Sodelujoči bodo razpravljali o ključnih izzivih, s katerimi se soočajo, ter predstavili učinkovite strategije za razvoj talentov, organizacijsko kulturo in prilagodljivost na trgu dela.
Kosilo bo organizirano v restavraciji Grand Hotela Bernardin, kjer vas čaka okusen polni samopostrežni bife. Kosilo pa ni le trenutek za sprostitev, temveč tudi priložnost za pogovor s strokovnjaki, govorci in HR kolegi. Poiščite skupno mizo, delite izkušnje in odkrivajte nove pristope k izzivom, s katerimi se srečujete v praksi.
Raziskali bomo vlogo kadrovske funkcije pri zagotavljanju uspešne poslovne transformacije. Osrednje teme predavanja vključujejo usklajevanje načrtovanja kadrov s strateškimi prioritetami, spodbujanje kulture agilnosti in zaupanja ter vodenje z zgledom za krepitev kredibilnosti. Udeleženci bodo pridobili praktične vpoglede, kako lahko HR oblikuje strategijo, okrepi kulturne spremembe in odkrije nove vrednosti, da postane gonilna sila uspeha transformacije.
Opomba: Predavanje bo v angleškem jeziku.
Kako lahko HR pripomore k procesni odličnosti, ne le znotraj svoje funkcije, temveč na ravni celotne organizacije? Ali so v središču uspešnega HR-ja ljudje ali procesi – ali pa je prava pot sinergija obojega?
Na tem panelu bodo izkušeni strokovnjaki delili praktične pristope, kako HR lahko postane motor procesne odličnosti in poslovne učinkovitosti. Razpravljali bomo o tem, kako HR ne le podpira, temveč soustvarja strategije za izboljšanje procesov, ki vodijo do bolj agilne in konkurenčne organizacije.
Na tem dinamičnem predavanju bo raziskovalec Iwo Szapar v sodelovanju z znanstveniki s Harvarda razkril prelomne ugotovitve iz svoje globalne študije o uvajanju umetne inteligence med zaposlenimi.
Udeleženci bodo pridobili vpogled v novo preslikano krivuljo uvajanja umetne inteligence, razumeli ključne kazalnike zrelosti umetne inteligence in sodelovali v primerjalni analizi v živo, da bi določili lastno oceno indeksa zrelosti umetne inteligence.
Opomba: Pogovor bo potekal v angleškem jeziku.
HR ekipa 2025, Kadrovski up 2025
Priznanje HR ekipa leta je prestižno priznanje, s katerim opozarjamo na pomembnost in vlogo kadrovske stroke pri uspešnem in dolgoročno vzdržnem poslovanju organizacij. Razglasili bomo letošnje prejemnike nagrade v kategoriji Velika podjetja ter v kategoriji Mala in srednje podjetja.
Z razpisom in podelitvijo priznanja Kadrovski up leta si prizadevamo soustvarjati prihodnost kadrovske stroke.
Tudi letos bomo nagradili najboljše znanstveno-raziskovalno dela s področja kadrovskega menedžmenta.
Po zaključku uradnega dela prvega dne vas vabimo na sproščeno druženje na hotelski terasi. Uživajte ob izbranih vinih in slastnih tapasih Kleti Brda, izkoristite priložnost za neformalno mreženje ter ob prijetni glasbi izmenjajte vtise prvega dne #loveHR Summita.
HRabri niso le tisti, ki premikajo meje v organizacijah, ampak tudi tisti, ki si upajo odložiti skrbi, stopiti na plesišče in se prepustiti trenutku! Večerna zabava powered by Kariera je priložnost, da HR-jevci pustimo zapiske ob strani, nazdravimo dobri energiji in se prepustimo večeru, ki bo vse prej kot običajen.
Presenečenje večera? Nekaj, kar vas bo zagotovo premaknilo – dobesedno! Se boste opogumili in pridružili?
Pridite za neformalno mreženje, za smeh, za energijo, ki bo odmevala še dolgo po dogodku. Kajti tisti, ki so HRabri podnevi, si zaslužijo nepozaben večer!
Z elementi joge in pilatesa nabor vaj vsebuje sproščanje, raztezanje, krepitev mišic ter izboljšanje mobilnosti in stabilnosti. Posebnost te izvedbe vadbe je, da gre za stoječi jogalates, kar pomeni, da vse vaje izvajamo stoje, brez uporabe blazine. S tem spodbujamo boljšo držo, ravnotežje in funkcionalno moč, hkrati pa telo ohranjamo gibčno in sproščeno.
Začeli smo ga gibčno in sproščeno – zdaj je čas za jutranjo dozo energije! Izmenjajte prve misli z udeleženci in ujemite še zadnje jutranje sončne žarke ob morju. Naj bo to popoln uvod v dan, ki prinaša nove HR uvide in priložnosti!
V hitro spreminjajočem se svetu postaja vseživljenjsko učenje ključno za zaposlene in delodajalce. Tehnološke inovacije, avtomatizacija in digitalizacija preoblikujejo način dela, hkrati pa globalni trendi, kot so staranje prebivalstva, spremembe v delovni sili ter naraščajoča potreba po trajnostnih praksah, zahtevajo prilagajanje znanj in veščin.
Na tem panelu bodo strokovnjaki raziskali, katere kompetence bodo v prihodnosti ključne in kako lahko podjetja ter posamezniki že danes vlagajo v svoj razvoj. Dotaknili se bomo različnih pristopov k učenju – od klasičnih izobraževalnih programov do mentorstva, mikroučenja in uporabe umetne inteligence pri personaliziranem izobraževanju. Razpravljali bomo tudi o izzivih medgeneracijskega sodelovanja ter o tem, kako uskladiti potrebe mlajših generacij z izkušnjami starejših zaposlenih.
Panel bo ponudil konkretne rešitve in strategije za krepitev kompetenc, ki bodo zaposlenim omogočile uspešno navigacijo v novi realnosti dela ter organizacijam pomagale ohraniti konkurenčnost in inovativnost.
Opis predavanja objavimo kmalu.
Na tem panelu bomo skozi resnične zgodbe razpravljali o strategijah za uspešno zaposlovanje, integracijo in dolgoročno zadržanje talentov iz tujine. Govorili bomo o ključnih izzivih pri pridobivanju kadrov iz Balkana ter najboljših praksah za zagotavljanje učinkovitega sodelovanja in vključevanja v organizacijsko kulturo.
Intenziven dopoldanski program? Čas za osvežitev in nove pogovore! Sprostite se ob osvežilnih napitkih in prigrizkih ter izkoristite trenutek za neformalno mreženje. Obiščite razstavne prostore, poklepetajte z govorci ali preprosto uživajte v odmoru, ki vas bo napolnil za preostanek dneva.
Predavanje raziskuje, kako družba spodbuja nerealne standarde uspeha in popolnosti ter kako lahko sprejemanje povprečnosti prispeva k srečnejšemu in bolj uravnoteženemu življenju. S pomočjo primerov in znanstvenih spoznanj poudarja pomen osredotočanja na ključna področja življenja, medtem ko na drugih področjih sprejemamo, da je “dovolj dobro”.
Predavanje razbija mite o perfekcionizmu in pokaže, da povprečnost ni neuspeh, temveč ključ do stabilnosti in osebne rasti.
Panel bo povezovala Tonja Blatnik, urednica rubrike Zaposlitev in kariera in Zlata nit, Dnevnik
Vsaka organizacija se sooča z dilemo, kako uravnotežiti medosebne odnose in operativno učinkovitost. Je boljša strategija postaviti ljudi na prvo mesto in graditi močne odnose, ki dolgoročno prinašajo boljše rezultate, ali se osredotočiti na učinkovitost in strukturirane procese, ki zagotavljajo poslovni uspeh?
Raziskali bomo, kako lahko podjetja najdejo pravo ravnovesje med obema vidikoma. Razpravljali bomo o tem, kdaj dati prednost odnosom in kako zagotoviti, da učinkovitost ne trpi – ter obratno. S konkretnimi primeri in izkušnjami iz prakse bodo govorci predstavili, kako voditi ekipe, da bodo hkrati povezane in uspešne.
V današnjem času se veliko govori o stresu, depresiji, motivaciji ter odnosih v službi in doma. Predavanje postavlja poudarek na pomembnosti psihološke kleti v vsakdanjem življenju ter razkriva, zakaj je ne smemo zanemariti. Osredotoča se na motivacijo, spodbujanje zaupanja in optimizma ter izboljšanje odnosov med zaposlenimi ter njihovo uživanje v odnosih. Raziskuje tudi ključno vlogo zaupanja v odnosih. Psihološko zdravje je umetnost in mistika, ki tvorita pomemben del zdrave strukture osebnosti. Zanimanje za povezanost telesa in duha sega vse do preteklosti, saj so se tradicionalne medicine osredotočale prav na to področje. Vpliv kakovostnega odnosa do sebe in drugih na naše življenje, predvsem na zdravje, je izjemno pomemben. Predavanje prav tako razpravlja o “hiši zdravja” ter se dotika temeljev in stebrov na prijazen in spodbuden način. Sproščeno stanje telesa in duha upočasnjuje srčni utrip, znižuje krvni tlak ter spodbuja boljšo prekrvavitev večjih mišic, kar zmanjšuje napetost.
Kako svoje vtise in poznanstva z letošnjega dogodka striniti oziroma utrditi bolje kot ob dobri hrani. Da se na pot domov ne boste podali lačni, bomo letošnje #LoveHR druženje zaključili ob toplem obroku v lobiju pred teraso (11. nadstopje).
Organizator si pridržuje pravico do spremembe programa.
Nekatera predavanja bodo v tujem jeziku (angleščina). Prevajanje predavanj iz tujega jezika v slovenščino ne bo omogočeno.
Trajnostnost na področju ravnanja z zaposlenimi pomeni dolgoročno usmerjeno ravnanje in skrb za zaposlene na način, ki zagotavlja njihovo blaginjo, dolgoročni razvoj, zadovoljstvo … hkrati pa prispeva k razvoju organizacij in širše družbe. V praksi se pogosto uporablja izraz ˝korporativna družbena odgovornost˝ (angl. Corporate Social Responsibility), ki se nanaša na pravice zaposlenih, varno delovno okolje, enake možnosti in priložnosti zaposlenih, raznolikost in vključenost ter pošteno plačilo zaposlenih. Vse to skupaj krepi zaupanje, pripadnost in zavzetost zaposlenih ter posledično vpliva na blagovno znamko delodajalca oziroma prispeva k pozitivni podobi in zaželenosti organizacije – kot delodajalca – v javnosti.
V predavanju bo dr. Blaganje skušal predstaviti izzive, s katerimi se kot vodja srečuje pri vodenju starejših sodelavk in sodelavcev. Tudi javni sektor se namreč sooča z izzivi starajoče družbe, ki se odražajo v visoki starostni strukturi zaposlenih in občutnih medgeneracijskih razlikah med različnimi skupinami zaposlenih. Za uspešno vodenje organizacije je zato ukrepe potrebno oblikovati na način, ki spodbuja medgeneracijsko sodelovanje, zato bo v predavanju predstavil ukrepe, ki so jih na MGTŠ uvedli za spodbujanje medgeneracijskega sodelovanja in boljšo vključenost vseh starostnih struktur zaposlenih, s poudarkom na ukrepih za podaljševanje učinkovitega dela starejših zaposlenih in izboljšanju njihovega počutja.
Čas za osvežitev je tudi priložnost za krepitev stikov! Uživajte v odlični kavi, ugriznite v nekaj slastnega in izkoristite sproščeno vzdušje za nova poznanstva ter izmenjavo idej. Pridružite se kolegom iz HR skupnosti in spoznajte, kdo vse oblikuje prihodnost dela.
Kako uresničiti vizijo in strategijo ob podedovanem timu? Kako kljub omejitvam kadrovskih in finančnih načrtov graditi uspešno organizacijo? Se lahko prilagodimo zakonodajnim oviram, starostni strukturi kadra in digitalnim izzivom?
Odgovor je jasen – vlaganje v ljudi in dobre medsebojne odnose je ključ do uspeha! S pravim pristopom lahko premostimo prenormiranost, počasne spremembe, pomanjkanje kadrov in izzive middle managementa. Mentorstvo, učinkovito nagrajevanje, inovativno vodenje in aktivno sodelovanje z deležniki lahko ustvarijo organizacijo, ki kljubuje omejitvam in dosega odličnost.
Poleg tega lahko z drugačno, privlačno predstavitvijo vsebin delovnih področij organa približamo ljudem še tako suhoparno delo državne uprave.
Višja plača, na podlagi različnih raziskav, nima vpliva na motiviranost za delo zaposlenih, nasprotno pa slabo plačano delo vpliva na višje nezadovoljstvo zaposlenih. Po prenovi plačnega sistema v slovenskem javnem sektorju se sprašujemo, ali bo dvig številk na plačilni listi res dovolj? Kateri dejavniki vplivajo na pripadnost in zavzetost zaposlenih v organizacijah v javnem sektorju – kakšen vpliv imajo odnosi, občutek smiselnosti dela, poslanstvo, ki ga zaposleni čutijo, pravičnost, spoštovanje?
Opis zaključnega nagovora objavimo kmalu.
Darja Miklavčič, Odvetnica družbenica, Šelih & partnerji, o.p., d.o.o.
Gregor Novljan, Odvetnik, Šelih & partnerji, o.p., d.o.o.
Dobro pripravljena pogodba o zaposlitvi je temelj za dobre odnose med delavcem in delodajalcem. Na delavnici se bomo posvetili pripravi pogodbe o zaposlitvi. Izpostavili bomo napake, ki jih opažamo v praksi, in podali praktične predloge za njihovo odpravo oz. izboljšave. Dotaknili se bomo tudi klavzul, ki bi jih morala imeti vsaka pogodba o zaposlitvi, ter tudi tistih, ki niso obvezne, vendar pa se sčasoma izkaže, da so lahko koristne.
Opis predavateljev:
Darja Miklavčič je odvetnica družbenica v odvetniški družbi Šelih & partnerji, o.p., d.o.o. Ima večletne izkušnje pri svetovanju tako domačim kot tujim podjetjem glede izzivov in regulative na področju zaposlovanja in pravic zaposlenih. Darja strankam svetuje tudi na področju imigracij, varstva osebnih podatkov, prava javnih naročil in telekomunikacij. S strani Chambers & Partners je že vrsto let uvrščena med najboljše delovnopravne odvetnike v Sloveniji.
Gregor Novljan je odvetnik v odvetniški družbi Šelih & partnerji, o.p., d.o.o. Strankam nudi pravne nasvete zlasti s področja delovnega prava ter pripravlja pogodbe in različne interne pravne akte. Njegovo delo zajema tudi zastopanje strank pred sodišči in delodajalci, kadar so delavci vabljeni na zagovor. Gregor se v preostanku ukvarja s pravom varstva osebnih podatkov in nekaterimi preostalimi področji regulative, občasno pa prav tako obravnava vprašanja korporacijskega prava.
Jasmina Ridzi, Strokovnjakinja upravljanja človeških virov v podjetju FledgeWorks
Franja Ridzi, Ustanovitelj in direktor podjetja FledgeWorks in podjetja Amitas d.o.o.
Umetna inteligenca je že tukaj, razkorak v veščinah pa postaja vse večji. Vprašanje ni, ali bo UI spremenila naš svet, ampak ali smo nanjo pripravljeni?
To ni še eno predavanje o umetni inteligenci, polno besednih zvez, ki jih že vsi poznamo. To je interaktivna delavnica, brez balasta, kjer bomo raziskovali kako umetna inteligenca preoblikuje veščine, delovna mesta in način učenja ter kaj morajo kadrovski strokovnjaki storiti takoj, da bodo ostali v toku.
Na delavnici bomo raziskovali:
Pridružite se nam in odkrijmo, kako lahko izkoristimo umetno inteligenco kot našega zavezniškega partnerja pri oblikovanju prihodnosti dela!
Opis predavateljev:
Jasmina Ridzi je strokovnjakinja upravljanja človeških virov v podjetju FledgeWorks ter soustanoviteljica podjetja Amitas. Jasmina je specialistka za vzpostavljanje procesov upravljanja človeških virov, oblikovanje kompetenčnih modelov in profiliranje zaposlenih. Izkušnje je pridobila v mednarodnih svetovalnih in izobraževalnih podjetjih Mercury International, Door Training in dr. Pendl & Piswanger. Jasmina od leta 2004 bogati svoje svetovalne izkušnje kot svetovalka za upravljanje človeških virov v podjetju Amitas ter v podjetju FledgeWorks.
Franja Ridzi je ustanovitelj in direktor podjetja FledgeWorks ter podjetja Amitas d.o.o. z dolgoletnimi vodstvenimi izkušnjami v podjetjih Hewlett-Packard in Microsoft. V Microsoftu je bil del skupine ključnih ljudi v korporaciji, ki so bili vključeni v poseben razvojni program. Ima 25 let izkušenj na področju vodenja ter upravljanja človeških virov.
Monika Ficjan, Psihologinja in vodja HR v podjetju Intera
Mihaela Preskar, HR strokovnjakinja in produktno-projektna vodja za HRM v podjetju Intera
V dinamičnem poslovnem svetu si podjetja, predvsem pa kadrovniki, prizadevajo za učinkovite HR prakse, ki ne le zadržujejo zaposlene, temveč privabljajo tudi nove talente. V času, ko so učinkovitost, uspešnost in konkurenčnost v ospredju, morajo imeti kadrovniki v mislih predvsem digitalizacijo in osebni stik.
Digitalizacija HR procesov je ključna za zmanjšanje administrativnega dela in omogoča več časa za tisto najpomembnejše – delo z zaposlenimi. Predstavili bomo dobre prakse in konkretne rešitve, ki zaposlenim z uporabo HRM sistema zagotavljajo ravnovesje med tehnološko učinkovitostjo in pristnimi medosebnimi odnosi. Pri tem pa ne smemo pozabiti – kadrovnik pri oblikovanju HR praks ni sam …
Opis predavateljic:
Monika Ficjan je psihologinja in vodja HR v podjetju Intera, ki svojo organizacijsko kulturo in skrb za zaposlene postavlja na vrh prioritet – že šestnajstič so namreč finalisti izbora Zlata nit, od tega trikrat zmagovalci. Najboljši ambasadorji podjetja so zadovoljni zaposleni, zato Monika skrbi, da vpeljane HR prakse sledijo strateškim ciljem podjetja, obenem pa nagovarjajo potrebe in želje zaposlenih. Kot zunanja svetovalka je raznolikim podjetjem pomagala pri oblikovanju in vpeljavi učinkovitih HR praks za zdrave in zavzete zaposlene, prav tako na te teme aktivno objavlja strokovne članke. Je doktorska kandidatka, ki izsledke akademskega sveta dinamično vpeljuje v prakse poslovnega.
Mihaela Preskar je HR strokovnjakinja in produktno-projektna vodja za HRM v podjetju Intera. Njena naloga je, da strankam prisluhne, jim svetuje in na koncu pomaga pri digitalizaciji, optimizaciji in avtomatizaciji kadrovskih procesov v sklopu kadrovsko informacijskega sistema Intrix HRM. Zaveda se, kako zelo pomembno je, da je vedno na tekočem z aktualnim dogajanjem na kadrovskem področju, zato redno spremlja različne vsebine v tujih virih ter pripravlja relevantne poljudne in strokovne HRM vsebine. Stremi k neprestanem osvajanju novega znanja in izkušenj. Zase pravi, da je po srcu (in izobrazbi) kadrovnica, z izkušnjami na IT področju.
Matjaž Kocjančič, Prodaja, marketing in projektni vodja
Koliko časa vaša HR ekipa porabi za iskanje dokumentov? Se vam je že zgodilo, da ste pomembno pogodbo iskali dlje, kot bi želeli? V predavanju bomo skozi praktičen primer pokazali, kako digitalizacija HR dokumentacije pospeši procese, zmanjša napake in zagotovi skladnost z zakonodajo. Popeljali vas bomo skozi 360° življenjski cikel dokumentov (nastanek, uporaba in varno uničenje). Spoznali boste 5 ključnih korakov, ki vam bodo pomagali vzpostaviti varen in učinkovit digitalni arhiv. Na koncu sledi nagradna igra, kjer boste lahko preizkusili svoje znanje in osvojili praktične nagrade. Pridružite se in odkrijte prednosti digitalne preobrazbe HR!
Opis predavatelja: Matjaž Kocjančič ima večletne izkušnje na področju upravljanja z dokumentacijo, predvsem v povezavi z optimizacijo procesov. Pri REISSWOLF Slovenija skrbi za prodajo, marketing in projekte ter podjetjem pomaga pri prehodu iz papirnega v digitalno poslovanje. Podjetjem pomaga pri implementacijo e-arhivov, avtomatizaciji procesov in zagotavljanje skladnosti z GDPR, zato dobro razume izzive, s katerimi se vsakodnevno srečujejo HR oddelki. Na dogodku bo skozi dejanski poslovni primer in konkretne rešitve pokazal, kako lahko digitalizacija HR dokumentacije poenostavi delo, zmanjša napake in prihrani čas.
Manica Šegš, Strokovnjakinja za človeške vire, Telekom Slovenije
Nina Nia Šribar, Strokovnjakinja za razvoj zaposlenih, Telekom Slovenije
V zadnjih nekaj letih se je v Telekomu Slovenije povpraševanje po digitalnih usposabljanjih tako povečalo, da je tradicionalni postopek oblikovanja e-tečajev postal ozko grlo. Strokovnjakinji s področja usposabljanja in razvoja kadrov ter uvajanja umetne inteligence v izobraževanje bosta razkrili, kako so s pomočjo CourslyAI, orodja podjetja Smart Arena, in specializirane uredniške ekipe ustvarjanje e-tečajev pohitrili za petkrat. Izvedeli boste več o ključnih procesnih področjih (onboarding, produkti, prodaja in tehnologija) ter o konkretnih številkah pred in po uvedbi umetne inteligence.
Opis predavateljic:
Manica Šegš je strokovnjakinja za človeške vire z več kot 20-letnimi izkušnjami v dinamičnih delovnih okoljih, predvsem v IT in telekomunikacijski industriji. Kot certificirana coachinja je specializirana za razvoj talentov in vodij, organizacijsko kulturo, izboljšanje učinkovitosti, krepitev kompetenc ter prenos znanja. Razvija in soustvarja HR orodja, ki spodbujajo kreativnost, učenje, rast zaposlenih in organizacije. Z uvajanjem agilnih HR pristopov spodbuja inovacije ter transformacijo delovnega okolja. Svoje strokovno znanje deli tudi kot avtorica člankov v reviji HR&M.
Nina Nia Šribar je magistrica andragogike in strokovnjakinja za razvoj zaposlenih v Telekomu Slovenije, kjer v timu Razvoj in izobraževanja združuje andragoške, multimedijske in IT izkušnje. Osredotoča se na uvajanje umetne inteligence v izobraževanje ter vodi projekt Brihta, ki spodbuja inovativnost zaposlenih. Ponosna je na svojo prvo HR AI rešitev – UI Program izobraževanj, AI pomočnik za izbiro izobraževanj. Obenem pa že raziskuje nove možnosti, kako lahko AI še dodatno pripomore k razvoju zaposlenih.
Tanja Harej, vodja kadrovske službe v podjetju Pipistrel
Z novimi tehnologijami se soočamo že praktično na dnevni ravni. V pogovoru z vodjo kadrovanja, Tanjo Harej, bomo izvedeli kako v podjetju Pipistrel premagujejo strah pred spremembami in hkrati zagotavljajo, da tehnologija resnično pomaga zaposlenim. Digitalizacija HR procesov ni le tehnična nadgradnja, temveč strateška odločitev, podprta z izkušnjami kadrovika. Gostja bo z nami delila izkušnje, ki jih je prinesla digitalizacija kadrovske evidence. Poudarek bo na ravnovesju med sodobnimi orodji in človeškim faktorjem ter dolgoročnimi priložnostmi za HR. Z njo se bo pogovarjala Sabina Vidmar, strokovna svetovalka za kadrovske sisteme v podjetju Seyfor.
Opis predavateljice: Tanja Harej je svojo poklicno pot začela kot računovodja v manjših podjetjih, nato pa se je leta 2004 pridružila ekipi Pipistrel kot asistentka direktorja. Pridobivala je dragocene izkušnje na različnih področjih, od administracije in računovodstva pa vse do kadrovanja. Vedno jo je gnala želja po učenju in iskanju inovativnih rešitev, kar jo je kasneje popeljalo tudi v koordinacijo projektov, a hkrati ohranilo njeno strast do dela z ljudmi. Leta 2017 se je dokončno odločila, da se namesto financam posveti kadrovskemu področju. Preusmerila se je na človeške vire in postala ključni poslovni partner podjetja, ki poudarja pomen drugačnosti in raznolikosti za doseganje skupnih ciljev in da kot podjetje izstopajo ter so inovativni in uspešni.
Nina Plazovnik, Ana Lipovnik, Blažka Kunc
Ocenjevanje zaposlenih ni le formalnost – je močno orodje za motivacijo, razvoj in večjo uspešnost. Kako lahko s pravim pristopom dosežemo večjo angažiranost, zaupanje in napredek zaposlenih? Na primeru prakse bomo predstavili, kako naš HRM sistem omogoča redno spremljanje uspešnosti, personalizirane razvojne načrte in konstruktivne povratne informacije, ki zaposlene spodbujajo k rasti. Pridružite se predavanju in odkrijte, kako lahko ocenjevanje iz obveznosti spremenite v gonilo uspeha podjetja!
Opis predavateljic:
Nina Plazovnik
Nina je vodja marketinga in strokovnjakinja za strateško komuniciranje v podjetju KOPA d.d., kjer skrbi za promocijo naprednih IT rešitev, vključno s HRM sistemom za digitalizacijo kadrovskih procesov. Njeno delo združuje razumevanje potreb podjetij pri upravljanju zaposlenih ter učinkovito predstavitev, kako sodobna tehnologija podpira motivacijo, razvoj in uspešnost kadrov. Na dogodku bo predstavila, kako lahko sodobna tehnologija izboljša motivacijo zaposlenih ter prispeva k njihovemu napredku in uspešnosti podjetja.
Ana Lipovnik
Ana je produktna vodja za kadrovske in plačne rešitve v podjetju Kopa. Njeno delo je usmerjeno v razvoj naprednih orodij, ki digitalizirajo in poenostavijo ključne kadrovske procese. Na Kadrovskem kongresu bo skupaj s kolegico Blažko Kunc predstavila, kako ocenjevanje v Kopa HRM poteka v praksi. Poudarek bosta dali pozitivnim vidikom ocenjevanja, ki spodbuja razvoj, krepi motivacijo in prispeva k boljšim dosežkom zaposlenih. Predstavitev bo razkrila, kako lahko dobro zasnovan sistem ocenjevanja postane ključni del uspešne kadrovske strategije.
Blažka Kunc
Blažka je produktna vodja v podjetju KOPA d. d., z bogatimi izkušnjami na področju upravljanja dokumentacije in optimizacije procesov. Njena osrednja naloga je prisluhniti strankam, jim svetovati ter jih podpirati pri digitalizaciji, optimizaciji in avtomatizaciji kadrovskih procesov v okviru kadrovskega informacijskega sistema KOPA HRM. Na dogodku bo skozi praktičen primer predstavila, kako digitalizacija ocenjevanja prispeva k večji motivaciji zaposlenih in razbremenitvi kadrovskih služb.
Dr. Vesna Miloševič Zupančič, strokovna direktorica e-Študentskega Servisa, strokovnjakinja za mlade in trg dela
Carmen Zajc, vodja posredovanja dela, e-Študentski Servis
Trg dela že nekaj let ječi zaradi primanjkljaja kandidatov. Prihodnost ne prinaša olajšanja. Delodajalci bodo sproti posrkali mlade, a kljub temu se soočajo s težavo – kako jih privabiti? GenZ klasične oglase preskočijo. Potrebna je jasna, privlačna in avtentična komunikacija, prilagojena njihovemu načinu dojemanja. Le tako jih lahko pritegnemo in vključimo v delovno okolje.
Študentsko delo obsega le okrog 2 % trga delovne sile, a je nepogrešljivo. Kljub povpraševanju nekatere skupine mladih ostajajo “spregledane”. Katere so to, kakšne izkušnje imajo delodajalci z njimi, kateri so izzivi teh skupin, ki se manj vključujejo na trg dela?
Kot strokovnjaki za trg začasnega in občasnega dela, ki že 30 let delujemo kot most med delodajalci in mladimi, poznamo kar nekaj trikov, kako doseči, da bodo mladi oglas opazili in zasijali kot vaši bodoči sodelavci.
Opis predavateljic: Dr. Vesna Miloševič Zupančič je doktorica znanosti iz organizacijsko-kadrovskih študij. Že 20 let se ukvarja z mladimi, trgom dela, zaposlovanjem, študentskim delom in kompetencami. Zadnjih 15 let je zaposlena pri največjem posredniku študentskih del kot strokovnjakinja za mlade in trg dela, trenutno je strokovna direktorica e-Študentskega Servisa. Pred tem je delala v nacionalnih in mednarodnih mladinskih organizacijah. Kot gostja je sodelovala na več sto mednarodnih in slovenskih konferencah in okroglih mizah. Je avtorica številnih strokovnih prispevkov in predavateljica ter odlična poznavalka področja.
Carmen Zajc je po izobrazbi specialistka managementa. Svojo kariero je začela na Zavodu za zaposlovanje in Finančni upravi Republike Slovenije. Zadnjih 20 let pa je zaposlena pri največjem posredniku študentskih del v državi, na e-Študentskem Servisu, kot vodja posredovanja dela. Dnevno dela z dijaki in študenti na eni strani ter z delodajalci na drugi strani in predstavlja most med njimi, hkrati pa vodi procese mediacije in posredovanja dela ter zelo dobro pozna tudi dohodnino s področja študentskega dela.
Edin Buljubašić, Predavatelj pri B2 IT d.o.o od leta 2013
Vedran Anžin Lončarič, Product manager za eCampus LMS/LCMS, B2 IT d.o.o.
Prihodnost HR: Kako AI že danes spreminja iskanje, selekcijo in usposabljanje zaposlenih?
Kako s pomočjo umetne inteligence (AI) privabiti najboljše talente, avtomatizirati selekcijo, pospešiti onboarding in personalizirati usposabljanje? Spoznajte konkretne rešitve, ki podjetjem omogočajo, da optimizirajo svoje kadrovske procese, zmanjšajo administrativno breme in izboljšajo izkušnjo zaposlenih.
Na predavanju boste odkrili najboljša AI orodja, trike in praktične primere, ki bodo vaše HR procese dvignili na višji nivo!
V živo: AI promptanje, praktični primeri in takoj uporabni nasveti! Vsi udeleženci prejmejo tudi ekskluzivni priročnik “AI v kadrovski službi” – ne zamudite!
Opis predavateljev: Edin Buljubašić je predavatelj z več kot 9.000 pedagoškimi urami. Je strokovnjak za številne programe: Excel, Word, PowerPoint, Outlook, PowerPivot, Power Query, Access, MS Project, AutoCAD, GStarCAD, Excel VBA, Teams, OneDrive, Visio. Ukvarja se z raziskovanjem in uporabo orodij umetne inteligence (ChatGPT, Copilot, MidJourney) v podjetjih in strokovnih službah.
Vedran Anžin Lončarič ima več kot 15 let izkušenj na področju e-learninga, razvoja UI/UX, multimedije in interaktivnosti, predavatelj aktivno vpeljuje najsodobnejše rešitve umetne inteligence v e-izobraževanje. Ima bogate praktične izkušnje pri snovanju in uvajanju onboardinga v podjetja, od preprostih do avtomatiziranih rešitev.
Tjaša Udovič, psihologinja, karierna svetovalka in predavateljica pri HRM one d.o.o.
Anja Fijavž, trenerka mehkih veščin in strokovnjakinja za komunikacijo, selekcijo kadrov ter strateški razvoj ljudi pri HRM one d.o.o.
HR je srce podjetja – ne zato, ker skrbi za vse, ampak ker zna prepoznati, kaj organizacijo zares poganja.
V enem dnevu usklajujete zaposlene, vodstvo, kulturo in kadrovske procese – hkrati pa poskušate razvijati tudi dolgoročne strategije.
Ste mojstri operativnega reševanja, tihi nosilci sprememb in pogosto tudi edini, ki imate celosten vpogled v organizacijsko dinamiko.
A v poplavi nujnega pogosto zmanjka časa za pomembno: strateški razvoj, ljudi in sebe.
In kdo pride na pomoč vam, ko zmanjka časa, fokusa in energije?
Na delavnici bomo s pomočjo praktičnih vaj in strukturirane komunikacije začeli s preoblikovanjem miselnih vzorcev in frustracij v rešitve za vaše ključne izzive.
Opis predavateljev: Tjaša Udovič je psihologinja, karierna svetovalka in predavateljica z več kot desetletjem izkušenj na področju razvoja vodij, timov in organizacijske kulture. Na HRM One vodi področje ocenjevanja, razvoja zaposlenih, selekcije kadrov in delavnic. Izkušnje je pridobivala v mednarodnem okolju, kjer je vodila ekipe, sodelovala z zahtevnimi naročniki in gradila učinkovite delovne odnose. Danes združuje psihološki vpogled s praktičnimi rešitvami, ki HR-ju omogočajo več fokusa, jasnosti in razvoja.
Anja Fijavž je coachinja, trenerka mehkih veščin in strokovnjakinja za komunikacijo, selekcijo kadrov ter strateški razvoj ljudi. Že več kot desetletje vodi projekte v različnih panogah – od manjših ekip do velikih sistemov. Na HRM One je specializirana za razvoj vodij, znana je po svoji sposobnosti povezovati ljudi, graditi zaupanje ter v podjetjih vzpostavljati trajne kadrovske rešitve, ki upoštevajo tako človeški kot poslovni vidik. Sodelovala je z več kot 120 slovenskimi in mednarodnimi podjetji ter izveda več kot 1000 ur izobraževanj.
Interaktivna delavnica, kjer boste spoznali ključne prednosti ChatGPT pri kadrovskem delu.
*Za interkativno izkušnjo svetujemo uporabo lastnega prenosnika.
Marko Kebe, vodja prodaje SETCCE
Natalija Dolinar, vodja kadrovske službe Engrotuš
Prisluhnite uspešni zgodbi podjetja Engrotuš, ki je s pomočjo storitve elektronskega podpisovanja BetrSign optimiziralo procese pridobivanja kadrovske dokumentacije. Oddaljeno podpisovanje je temeljito spremenilo upravljanje zaposlitvenih pogodb, izboljšalo je učinkovitost, varnost in zakonsko skladnost kadrovske dokumentacije. Natalija Dolinar, vodja kadrovske službe Engrotuš, bo z nami podelila izkušnje poenostavljenega procesa podpisovanja, ki zaposlenim omogoča izboljšano uporabniško izkušnjo in ponuja odgovor na vprašanja o zaposlovanju prihodnosti.
Opis predavateljev: Marko Kebe je vodja prodaje v podjetju SETCCE, vodilnem ponudniku storitev za upravljanje digitalnih transakcij v regiji – BetrSign®. Vzpostavlja in krepi strateška partnerstva ter s svojim širokim znanjem o informacijskih tehnologijah pomaga partnerjem pri digitalizaciji in zagotavljanju varne ter učinkovite uporabe digitalnih orodij.
Simon Jesenko, direktor in vodja razvoja v podjetju PlanDela
Na predavanju bomo predstavili, kako umetna inteligenca omogoča pametno in avtomatizirano upravljanje delovnega časa. S konkretnimi primeri iz različnih panog bomo prikazali, kako AI optimizira delovne razporede v večizmenskih procesih, zmanjšuje administrativne obremenitve ter povečuje učinkovitost. Poleg samodejnega razporejanja rešitev PlanDela avtomatizira celoten proces – od planiranja in registracije do obračuna plač in plačnih dodatkov. Sodobni pristopi digitalizacije omogočajo boljšo prilagodljivost, optimizacijo virov in enostavnejšo organizacijo dela za podjetja vseh velikosti.
Opis predavatelja:
Simon Jesenko je direktor in vodja razvoja v podjetju PlanDela, kjer že več kot 15 let razvija inovativne rešitve za upravljanje z delovnim časom. Njegovo strokovno znanje temelji na bogatih izkušnjah in tesnem sodelovanju s končnimi uporabniki iz različnih industrij, kar mu omogoča poglobljeno razumevanje izzivov, s katerimi se srečujejo organizacije vseh velikosti. Verjame, da je digitalizacija resnično učinkovita le, če podjetjem in zaposlenim olajša delo, optimizira procese ter poveča produktivnost. Njegova vizija je razvijati orodja, ki niso zgolj tehnološko napredna, temveč tudi uporabniku prijazna in prilagojena realnim potrebam sodobnega delovnega okolja.
Primož Pleško, senior trener in coach v podjetju Vernar Consulting d.o.o
Vaša ekipa je vaš največji kapital! V hitro spreminjajočem se poslovnem svetu so visoko učinkovite ekipe ključ do uspeha. A kako jih zgraditi?Spoznali boste preizkušene strategije, ki vam bodo pomagale izbrati prave ljudi, jih učinkovito vključiti v organizacijo ter razvijati njihov potencial. Ljudje smo si različni, vsak ima svoj vedenjski potencial, motivatorje in kompetence, ki vplivajo na način dela in sodelovanja v ekipi. Prav zato je ključno, da posameznike prepoznamo, jih postavimo na pravo mesto ter z njimi ustrezno ravnamo. Le-tako lahko oblikujete motiviran, usklajen in produktiven tim, ki dosega vrhunske rezultate. Ljudje smo srce vsake ekipe! Odkrijte, kako zgraditi Dream Team, ki ne bo le deloval – ampak bo zmagoval!
Opis predavateljice:
Primož Pleško je senior trener in coach v podjetju Vernar Consulting d.o.o., z več kot 17-letnimi izkušnjami na področju vodenja, prodaje, medosebnih veščin ter kadrovsko razvojnih orodij. Certificiran je za TTI Success Insights®, Assess® in Adaptive Learning System, kar mu omogoča uporabo naprednih diagnostičnih in razvojnih pristopov. V podjetju Vernar consulting d.o.o. spodbujamo transformativne izkušnje v vsakdanjem življenju ljudi. Uspešno sodelujemo s številnimi vodilnimi mednarodnimi in slovenskimi podjetji, kjer HR strokovnjakom in direktorjem pomagamo pri gradnji učinkovitih timov, razvoju vodstvenih kompetenc in optimizaciji kadrovskih procesov.
Delavnica 1: Kako med oddelki zgraditi učinkovito sodelovanje?, dr. Danijela Brečko
Učinkovito sodelovanje med oddelki je ključno za uspešno delovanje organizacije, a pogosto naletimo na izzive, kot so nejasna komunikacija, različni cilji in pomanjkanje zaupanja. Na delavnici bomo raziskali, kako preseči ovire in vzpostaviti povezovalno kulturo. S praktičnimi vajami in primeri iz prakse bomo krepili medoddelčno komunikacijo, razvijali skupno razumevanje ciljev ter spoznali strategije za izboljšanje sodelovanja in reševanja konfliktov. Namenjeno vodjem in zaposlenim, ki želijo ustvariti bolj povezano in usklajeno delovno okolje.
Delavnica 2: Prejemanje in podajanje povratne informacije na delovnem mestu, Kaja Strniša
Povratna informacija je ključni element uspešne komunikacije in razvoja zaposlenih, vendar je njeno podajanje in sprejemanje pogosto izziv. Na delavnici bomo raziskali, kako oblikovati konstruktivno povratno informacijo, ki spodbuja rast, ne povzroča odpora ter prispeva k boljši produktivnosti in odnosom v timu. S praktičnimi vajami bomo izboljšali sposobnost aktivnega poslušanja, učenja iz povratnih informacij in odzivanja nanje. Delavnica je namenjena vsem, ki želijo okrepiti kulturo odprte komunikacije in izboljšati delovno dinamiko.
Delavnica 3: Uskladite pričakovanja zaposlenih in podjetja s pogajanji, Sreč Rozman
Usklajevanje pričakovanj med zaposlenimi in podjetjem je ključno za dolgoročno zadovoljstvo in uspešnost organizacije. Na delavnici bomo raziskali, kako s pogajanji doseči ravnovesje med interesi obeh strani, ne da bi pri tem izgubili motivacijo ali zaupanje. Spoznali bomo tehnike učinkovite komunikacije, iskanja skupnih rešitev in reševanja morebitnih nesoglasij. S praktičnimi vajami bomo krepili samozavest pri pogajanjih ter se naučili, kako doseči win-win situacije, ki prispevajo k trajnostnim delovnim odnosom.
Delavnica 1: Integriteta pri onboardingu – Kako graditi zaupanje od prvega dne? Boštjan Trstenjak
Vključitev novih zaposlenih v organizacijo ni zgolj tehničen proces seznanjanja z delovnimi nalogami, temveč ključen trenutek za vzpostavitev temeljev zaupanja, pripadnosti in organizacijske kulture. Kadrovski strokovnjaki pri tem igrajo ključno vlogo, saj lahko že v obdobju onboardniga vplivajo na to, kako bodo novi sodelavci dojemali vrednote podjetja in kakšen odnos bodo razvili do etičnega ravnanja. Raziskave kažejo, da visoka raven integritete zmanjšuje tveganja za neetične prakse, izboljšuje sodelovanje in prispeva k pozitivni organizacijski klimi. Vendar se vse te vrednote pogosto hitro postavijo v ozadje, ko se zaposleni osredotočijo na naloge, za katere so odgovorni. Ključnega pomena ni le doseganje ciljev, temveč tudi način, kako jih dosegamo.
Zato je nujno, da se kadrovski strokovnjaki zavedajo vrednosti vsebin, ki zaposlenim pomagajo razumeti njihovo vlogo pri oblikovanju kulture integritete.
Vlaganje v to področje ni zgolj investicija v skladnost in ugled podjetja, temveč tudi v dolgoročno zavzetost, lojalnost ter uspeh zaposlenih in organizacije kot celote.
Delavnica 2: Kako podpreti starejše zaposlene na delovnem mestu?, Magdalena Fabčič
Odkrijte, kako zadržati ključna znanja v organizaciji ter učinkovito vključiti izkušene zaposlene v razvoj podjetja. Spoznali boste strategije za prenos dragocenih izkušenj starejših zaposlenih, prilagoditev delovnega okolja zreli delovni sili ter ustvarjanje vključujoče kulture, ki spodbuja motivacijo in pripadnost. Posvetili se bomo tudi izzivom srednjih let, kot sta menopavza in andropavza, ter poiskali rešitve za njihovo obvladovanje.
Delavnica 3: Kako veščine poslušanja krepijo našo čustveno inteligenco?, Barbara Podlogar
Poslušanje je mnogo več kot zgolj kimanje in ponavljanje slišanega – je temelj učinkovite komunikacije in globljega razumevanja. Aktivno poslušanje zahteva zavesten prostor, ki ga omogočimo sogovorniku, da se izrazi in deli svoje misli brez prekinitev ali sodb. Ko razvijamo to veščino, neposredno vplivamo na svojo čustveno inteligenco, saj postajamo bolj empatični, odzivni in odprti za različne perspektive. S tem izboljšujemo medosebne odnose, krepimo svojo čustveno odpornost ter ustvarjamo bolj kakovostne in povezane interakcije – tako v osebnem kot poklicnem življenju.
V Sloveniji PRVA velja za največjega izvajalca prostovoljnega dodatnega pokojninskega zavarovanja po številu zavarovancev in predstavlja pomembnega ponudnika riziko življenjskega zavarovanja ter dodatnega zdravstvenega zavarovanja.
Storitev elektronskega podpisovanja BetrSign®, plod slovenskega znanja, daje organizacijam pospešek pri upravljanju z dokumentacijo. Z optimizacijo procesov in zmanjšanjem papirologije lahko svoj čas namenite za strateško sodelovanje s talenti in razvoj njihovih potencialov.
Digitalizirajte zaposlovanje s pomočjo usmerjenega in personaliziranega oglaševanja in privabite posameznike, ki bodo z vami ostali dlje.
Programska rešitev Saop podpre poslovne procese javnih zavodov kot tudi srednje velikih in velikih podjetij. Saop poveže v celoto procese računovodstva, kadrovanja, nabave, prodaje, proizvodnje in vodenja dokumentacije.
Vodilni ponudnik vending storitev na slovenskem trgu, ki postavlja najvišje standarde kakovosti in varnosti. Udeležence bodo razvajali z vrhunskimi vending kavami.
Diagnostični center Bled je sodobno opremljena zasebna zdravstvena ustanova, kjer opravljamo različne specialistične preglede, s katerimi lahko vaše zdravstveno stanje ocenimo celostno in temeljito. Pregled opravimo na napotnico ali samoplačniško.
Podjetje PlanDela ponuja celovito rešitev za upravljanje delovnega časa, ki vključuje avtomatizirano razporejanje, beleženje prisotnosti in obračun plač. Z naprednimi algoritmi in enostavno uporabo pomaga podjetjem in zavodom optimizirati urnike, zmanjšati napake ter prihraniti čas in stroške.
Njihovo geslo »ZAGOTOVO VEČ« zagotavlja: višjo finančno varnost, večje količine fizičnih plemenitih kovin, višjo realizacijo dobička in večjo likvidnost.
B2 IT že vrsto let deluje na področju izobraževanja in IT rešitev ter pomaga podjetjem povečevati produktivnost, konkurenčnost in zadovoljstvo.
Z več kot 45 let izkušenj, KOPA d.d. ostaja predana razvoju in implementaciji naprednih poslovnih in kadrovskih rešitev, ki podjetjem vseh velikosti pomagajo pri rasti in doseganju ciljev.
Podjetje Pro-bit programska oprema d.o.o., ponuja celovite informacijske rešitve za poslovno upravljanje, prilagojene potrebam javnih zavodov. Ponujajo rešitve na različnih področjih, kot so računovodstvo in finance, nabava in javna naročila, dokumentni sistem ter kadrovska služba in plače.
MojeDelo.com je največji in najbolj prepoznaven karierno-zaposlitveni portal v Sloveniji. Je prva (top of mind) izbira uporabnikov, ki so na svoji karierni poti pripravljeni narediti naslednji korak.
Popeljite svojo ekipo v svet visokoletečih idej, zabavnega doživetja in oblikovanje norega ekipnega duha! Investirajte v svojo zaposlene in obiščite WOOP.
Vodilna slovenska hiša lepote, ki s priljubljenimi izdelki za vso družino navdušuje že več kot 50 let, premika meje z blagovno znamko Afrodita Professional.
e-Študentski Servis je največji ponudnik prostih del za mlade v Sloveniji. Mladim pomagajo najti primerno delo, delodajalcem pa hitro pomoč pri delu.
Kot One-Stop HR Shop SELECTIO skupina ponuja storitve iskanja in testiranja za srednje in višje funkcije v podjetjih ter svetovanje pri upravljanju človeških virov.
FledgeWorks je prilagodljiva, cenovno dostopna, uporabniku prijazna kadrovska informacijska rešitev nove generacije. Podpira zaposlene na celotni poti v podjetju, dviguje njihovo zavzetost in zadovoljstvo.
ČETRTA POT je vodilno slovensko IT podjetje, ki s celovitimi digitalnimi rešitvami povezuje celotno poslovanje ter zagotavlja pametno upravljanje kadrov, optimizirano planiranje delovnega časa, najvišjo stopnjo varnosti in zanesljiv obračun plač – vse v skladu z zakonodajo.
ŠPICA je vodilni ponudnik rešitev za registracijo in evidenco delovnega časa v Adriatic regiji. V zadnjih 35 letih so več kot 3.000 strankam pomagali avtomatizirati njihove procese upravljanja delovne sile.
Agilcon, vodilni regionalni Salesforce partner, z lastno HR aplikacijo, Gecko HRM, pomaga podjetjem kadrovske procese poenostaviti, postaviti na skupni imenovalec in avtomatizirati.
Rešitev eHRM podpira domača in mednarodna podjetja pri doseganju polnega potenciala zaposlenih ter graditvi ekipe za poslovne uspehe. eHRM enem mestu združuje kadrovske procese, zaposlene in tehnologijo ter na tak način zagotavlja učinkovito podporo pri vodenju.
Smart Arena omogoča fleksibilno in učinkovito e-izobraževanje, ki se prilagaja dinamičnim potrebam sodobnih podjetij. Hitro in preprosto organizirate tako spletna izobraževanja kot izobraževanja v živo.
Njihov glavni cilj je učinkovito upravljanje podatkov z največjo varnostjo in optimalno zaščito vaših podatkov.
Naj bo njihova glavna naloga skrb za vaše dokumente, vaša pa uspeh vašega podjetja.
Podjetje Intera se ukvarja z razvojem lastnega sistema Intrix, ki ponuja pametne rešitve za za digitalizacijo prodajnih in kadrovskih procesov ter vodenja projektov.
Podjetje ESPADA je kadrovska agencija, z večletno tradicijo iskanja in selekcije kadra za nove in obstoječe poslovne partnerje.
SD Worx je vodilno podjetje v Evropi z več kot 75-letnimi izkušnjami pri zagotavljanju kadrovskih storitev in celovitih digitalnih rešitev, od obračuna plač do Core HR, upravljanja z delovnim časom, upravljanja in razvoj talentov in zaposlovanja.
Elvi Rwankuba je dinamičen moderator, trener za razvoj vodstvenih veščin in izvršni coach, ki ga navdušuje področje HR, zlasti spodbujanje zavzetosti zaposlenih in gradnja pozitivne organizacijske kulture. Kot nekdanji manager pri Deloitte Slovenija ima bogate izkušnje s strateškim svetovanjem in vodenjem organizacij skozi kompleks transformacije, ki jih dopolnjuje s petletnimi izkušnjami iz ZDA, kjer je deloval in zaključil MBA študij.
Kot javni govorec in moderator Elvi na vsak oder prinaša energijo, sproščenost in profesionalnost. S svojim pristopom ustvarja prijetno vzdušje, ki spodbuja povezanost med občinstvom in govorniki in poskrbi, da so dogodki zanimivi, dinamični in nepozabni.
Pridružite se nam!
#loveHR