HRmonija prihodnosti je slogan letošnjega #LoveHR Summita. Obravnavali bomo strateški HR z vidika glavnih družbenih trendov. Raziskovali bomo, kako prispevati k harmonični prihodnosti v svetu hitrih sprememb, pohoda umetne inteligence, trajnostnega razvoja in povečanih družbenih trenj: Program #LoveHR Summit 2024 daje celovit vpogled v prihodnost HR, kjer bodo harmonija, raznolikost in prilagodljivost ključni za uspešno navigacijo skozi izzive sodobnega delovnega sveta. Aprila smo v Portorožu gostovali z #LoveHR Summit 2023, ki je združil več kot 550 ljubiteljev HR iz Slovenije in regije. Tokratni kongres, z rekordno udeležbo, je bil posvečen temi “Tokrat je osebno“, s poudarkom na personalizaciji izkušnje zaposlenega. Naši govorci, strokovnjaki in vodje iz različnih panog, so se zbrali ob slovenski obali, da bi delili svoje znanje in izkušnje. Razpravljali smo o tem, kako fleksibilnost dela in razumevanje individualnih potreb zaposlenih vplivata na zadovoljstvo in zavzetost. Osredotočili smo se na razvoj personaliziranih pristopov, ki upoštevajo edinstvenost vsakega posameznika. Na #LoveHR Summitu 2023, smo poleg osrednjega programa ponudili tudi bogat vzporedni program. Ta je udeležencem omogočil poglobljeno delavniško raziskovanje izpostavljenih tem naših #LoveHR partnerjev. Vzporedni program je sestavljala serija interaktivnih delavnic in predavanj, ki so se osredotočali na različne vidike sodobnega HR. #LoveHR Summit 2022 je 7. in 8. aprila v Portorožu združil HR strokovnjake, kadrovske managerje in druge HR profesionalce, ki jih povezuje strast do razvoja in stroke. Na kongresu smo se posvetili aktualni temi vključevanja raznolikih posameznikov v organizacijo, ki je še posebej pomembna v času digitalnih sprememb in izzivov, ki jih je prinesla pandemija. Slogan kongresa 2022 se je glasil »Vse je drugače« in je vpeljal tematiko razvijanja raznolikosti, pravičnosti in vključenosti v organizacijah. Organizacije z vključujočo kulturo so preprosto uspešnejše. Pogledi in ideje raznolikih skupin sodelavcev krepijo inovativnost in vodijo k sprejemanju boljših odločitev. Tudi v letu 2022 smo za udeležence pripravili vsebinsko bogat vzporedni program.HRmonija prihodnosti - tematike #LoveHR Summit 2024
Vsebine preteklih konferenc
#LoveHR Summit 2023 - Tokrat je osebno
#LoveHR Summit 2022 - Vse je drugače
Program #LoveHR Summit 2024
7:30
18.00-8.45:
Mreženje v praksi: Kako izkoristiti konferenco za gradnjo uspešnih odnosov
Boško Praštalo
Strokovnjak za poslovno mreženje, Sellution d.o.o.
Več o predavanjuV živahno spreminjajočem se poslovnem ekosistemu je mreženje postalo več kot le izmenjava kontaktov; to je umetnost ustvarjanja pomenljivih povezav, ki lahko krojijo vašo kariero in oblikujejo vaš poslovni svet. Interaktivna delavnica "Mreženje v praksi: Kako izkoristiti dogodek za gradnjo uspešnih odnosov" vas bo popeljala skozi labirint mreženjskih priložnosti na konferenci, pri čemer vam bo ponudila inovativne strategije in veščine, ki jih potrebujete za maksimalno izkoristek vsakega stika. Naučili se boste, kako se na dogodkih gibati z odprtostjo, ne da bi nepotrebno delili vizitke. Razumeli boste pomen gradnje kakovostnih, ne zgolj kvantitativnih povezav, kako prevzeti iniciativo za vzpostavitev stika in zakaj je temeljit follow-up po dogodku ključen za vzdrževanje in nadgradnjo odnosov. Skozi praktične vaje in simulacije realnih scenarijev boste pridobili nov pogled na mreženje, z edinim ciljem, da svoje mreženje povzdignete na višjo raven.
9:00
3Otvoritev kongresa
Peter Ribarič, direktor Planet GV in Ivan Papič, predsednik SKZ
09:05
Pozdrav generalnega sponzorja
Nataša Hajdinjak, Predsednica uprave, PRVA Osebna zavarovalnica
9:15
Trajnostno hibridno vodenje
Emmanuelle Leon
Izredna profesorica za HR, Poslovna šola ESCP, Pariz
Več o predavanjuOsrednje predavanje se osredotoča na ključna vprašanja, s katerimi se soočajo menedžerji v današnjem digitalno preoblikovanem svetu. Ali je čas, da zaustavimo fleksibilnost dela, preden bo prepozno? Predavanje ponuja ključne vpoglede pri izgradnji trajnostnega hibridnega vodenja. Sloni na najnovejših raziskavah in aktualnih dogajanjih ter ponuja priložnost za premislek o treh ključnih vprašanjih: kako strukturirati hibridni model dela v dimenzijah prostora in časa, kako umestimo fleksibilnost dela v blagovno znamko delodajalca in kaj so ključni dejavniki upravljanja vključenosti zaposlenih v hibridnem kontekstu.
Opomba: predavanje bo v angleškem jeziku.10.15
Pogovor: Osmislimo prve korake v trajnostni preobrazbi vodenja
Pogovor z Emmanuelle Leon bo vodil Gregor Kosi, ustanovitelj in izvršni direktor podjetja GREAT Leadership Solutions
Več o predavanjuGregor Kosi bo v pogovoru z Emmanuelle Leon izpostavil ključne zaključke njene predstavitve za kadrovsko stroko. Pogovor bo usmerjen v poglobljeno razumevanje dela in vodenja v hibridnem delovnem okolju z namenom razumevanja vpliva hibridnega delovnega okolja na kompetence, zavzetost, pripadnost in ne nazadnje tudi na zdravje zaposlenih.
Opomba: pogovor bo v angleškem jeziku.10:30
7Pomen podatkov za uspešno uporabo umetne inteligence v HR
Jure Jeraj
Strokovnjak za upravljanje s podatki in podatkovne inovacije
Več o predavanjuV zadnjem času smo priča velikim premikom pri uporabi umetne inteligence v praksi. V preteklosti so se z umetno inteligenco ukvarjali predvsem v znanstvenih, akademskih, laboratorijskih in visokotehnoloških okoljih. Sedaj pa postajamo priča vstopu umetne inteligence v poslovne procese, pri čemer ni izjema niti HR. Predstavili bomo področje umetne inteligence in nekaj trikov pri njenem uvajanju in uporabi. Spoznali bomo ključne razlike med generativno in aplikativno umetno inteligenco. Predstavili bomo ključne veščine za uspešen prehod v svet uporabe umetne inteligence ter pojasnili, zakaj so podatki najbolj neopevan element uspešne transformacije v podatkovno gnano poslovanje. Cilj predavanja je razumevanje pojmov, kot so podatkovna inovacija, podatkovna ekonomija in podatkovni prostori. Bistvo za naše razumevanje je, da razumemo, kako v večini primerov umetna inteligenca pomeni predvsem inovativnost in inteligentnejšo uporabo razpoložljivih podatkov. Uporabo umetne inteligence v HR procesih na podlagi pametne uporabe podatkov bomo prikazali na primeru napovedi verjetnosti odhoda kadrov v večji slovenski organizaciji.
11:00
8Razumevanje in vključevanje multikulturnih talentov
Boštjan Trilar
Poslovnež in politik, svetovni popotnik ter promotor pozitivne energije
Več o predavanjuV sodobnem svetu se srečujemo z vedno bolj multikulturno delovno silo, ki pa prinaša tako izzive kot priložnosti. Predavanje se osredotoča na razumevanje in uspešno vključevanje tretjih držav, s poudarkom na Aziji. Vsebina predavanja
- Raznolikost azijskih talentov in metodologije izbora kulturnega ujemanja
- Delovne navade in vrednote tujih delavcev
- Vključevanje multikulturnih talentov, jezikovne ovire in integracija – vloga koordinatorjev in aktivne podpore pri vključevanju
Cilj predavanja je vpogled v to, kako lahko organizacije izkoristijo potencial multikulturne delovne sile in ustvarijo delovno okolje, ki spodbuja raznolikost, vključenost in produktivnost.
11:30
Odmor
STRATEŠKI HR V POSLOVNIH INTEGRACIJAH
12:00
Moč kulture: ključni dejavnik uspeha
Željka Modrej
Specialistka za transformacijo kulture
Več o predavanjuOrganizacijska kultura ni le modna muha; je ključni dejavnik uspeha. Željka v predavanju odgovarja na vprašanje zakaj je podjetniška kultura sploh pomembna. Predstavila bo večplastnost organizacijske kulture, njene značilnosti in njen močan vpliv na poslovne rezultate.
12:10
Ključne aktivnosti poslovne integracije - študija primera
Tina Turk Lupieri
HR direktorica, Skupina Maistra Hospitality, Hrvaška
Prikaži večPredavanje daje vpogled v aktivnosti integracije po združitvi na praktičnem primeru iz turistične panoge. Tina bo predstavila strateške, operativne in kulturne izzive, s katerimi se srečujemo v procesu združevanja in kako jih uspešno premagati. Predstavitev daje praktične vpoglede, ki jih lahko uporabimo pri katerem koli projektu poslovne združitve organizacij z namenom gladkega prehoda in uresničitve polnega potenciala združenega podjetja.
12:20
Skrivnost uspešnih integracij podjetij
mag. Marija Felkel
Direktorica kadrovske službe za Jadran, Nomad Foods
Prikaži večMarija bo razkrila ključne HR strategije in metode za uspešno integracijo novih podjetij. Spoznali bomo, kako učinkovito upravljati z organizacijsko kulturo, vrednotami in kadrovskimi procesi, da se zagotovi gladka integracija in izkoristijo sinergije. Predstavljene bodo tudi pasti in izzivi, s katerimi se srečujemo pri integracijah, in kako jih premagati. Predavanje bo ponudilo vpogled v najboljše prakse in realne primere iz poslovnega sveta, ki bodo služili kot dragocen vir informacij in navdiha za vse, ki so vključeni v procese integracije podjetij.
12:30
Ljudje - temelj presoje pri investiranju
mag. Tomaž Berločnik
Aktiven investitor, ki verjame v moč HR
Več o predavanjuPredavanje poudari ključno vlogo presoje ljudi pri investicijskem odločanju. Temeljno razumevanje človeškega potenciala lahko bistveno vpliva na uspeh ali neuspeh investicije. Predstavljena bo pomen ocene vodstva, organizacijske kulture in zaposlenih, ki je temelj za odločanje o lastniškem vstopu v podjetje. Predavanje združuje teoretična spoznanja in praktične izkušnje.
12:40
15Strateška vloga HR pri prevzemih in združitvah
Vodi: Saša Štebe, Vodstvena svetovalka upravam in skladom privatnega kapitala
Sodelujejo: Željka Modrej, Tina Lupieri, Marija Felkel, Tomaž Berločnik
Več o predavanjuNamen panela je preučiti strateško vlogo HR na primeru prevzemov in združitev organizacij. Željka Modrej bo razkrila, kako se kultura razvija v združenih organizacijah in kakšno vlogo ima pri tem HR. Tina Turk Lupieri iz Maistre bo delila svoja spoznanja o vlogi HR pri integracijskih procesih po združitvah. Marija Felkel iz Nomad Foods bo orisala ključne HR aktivnosti, potrebne za uspešno integracijo podjetja v novo skupino. Tomaž Berločnik bo izpostavil pomen skrbnega pregleda vodstvenih ekip, ter vrednost in kulture podjetja, kar je ključno pri investicijskih odločitvah. Na panelu bomo raziskali, kako strateški HR prispeva k uspešnosti poslovanja na primeru prevzemov in združitev.
13:30
Kosilo
Več o kosiluLepi spomini so povezani z dobro hrano! Zabava za vaše brbončice je organizirana v restavraciji Grand Hotela Bernardin, kjer vas čaka okusen polni samopostrežni bife. Le-ta ponuja različne možnosti, ki bodo zadovoljile številne okuse, da boste na popoldanskih predavanjih lačni le novih znanj.
PREPLET OBLJUBE IN ZNAMKE DELODAJALCA TER ZAVZETOSTI
14:45
18Izberi, da si izbran: Upravljanje vrednosti in znamke delodajalca ter zavzetosti na delovnem mestu
Lazar Džamić
Izredni profesor, Poslovna šola Lausanne, Švica
Več o predavanjuV današnjem konkurenčnem trgu dela morajo podjetja in vodje preseči skrb, da ne bi bili spregledani, in se osredotočiti na to, kako postati izbran delodajalec. Ključno je izboljšati Ponudbo Vrednosti Delodajalca (EVP), blagovno znamko delodajalca in zavzetost zaposlenih. Močna EVP zajema več kot le plačo, vključuje tudi karierni razvoj, ravnovesje med delom in zasebnim življenjem ter pozitivno delovno kulturo. Učinkovita blagovna znamka in zavzetost zaposlenih prispevata k večji privlačnosti za talente in zmanjšanju fluktuacije. Podjetja s poudarkom na postajanju izbranega delodajalca ustvarjajo krog privlačnosti in zadržanja talentov, kar vodi do stabilnejšega in produktivnejšega delovnega okolja.
Opomba: Predavanje bo v angleškem jeziku.
15:30
Pogovor: Od obljube do zavzetosti
Pogovor z Lazarjem Džamićem bo vodila mag. Monika Lapanja, Direktorica Centra poslovne odličnosti Ekonomske fakultete v Ljubljani
Več o predavanjuMonika Lapanja bo v pogovoru z Lazarjem Džamićem izpostavila ključne zaključke njegove predstavitve za kadrovsko stroko. Pogovor bo usmerjen v poglobljeno razumevanje učinkovitega upravljanja znamke delodajalca in njegove povezave z zavzetostjo zaposlenih.
15:45
Odmor
GENERACIJA Z: ROJENI ZMAGOVALCI DIGITALNE PREOBRAZBE
16:15
22Ohranimo človečnost v obdobju digitalne preobrazbe
Jeff J. Buttler
Generacijski govornik in knjižni avtor
Več o predavanjuV osrednjem predavanju "Digitalizacija in njen vpliv na prihodnost dela" se bomo podali na razburljivo potovanje skozi hitro spreminjajoči se svet tehnologije in njen vpliv na nas - tako kot posameznike kot tudi kot zaposlene. Jeff J Butler, priznani strokovnjak za delovno okolje, nas bo popeljal skozi ključne tehnološke spremembe, ki oblikujejo naša življenja in naša delovna mesta. Od avtonomnih vozil in blockchaina do umetne inteligence, bomo raziskali, kako te inovacije spreminjajo način, kako delamo, živimo in se povezujemo. Toda Jeff ne bo govoril le o tehnologiji. Poglobili se bomo v sociološke, psihološke in celo eksistencialne vidike teh sprememb. Kako se lahko pripravimo na prihodnost, ki bo nastopila prej, kot smo si kdaj koli predstavljali? Kako lahko kot posamezniki in organizacije plujemo skozi ta val sprememb, ne da bi izgubili tisto, kar nas dela človeške?
Učne točke predavanja vključujejo: razumevanje vpliva blockchain tehnologije na finančne storitve, spoznavanje, kako tehnologija nepovratno spreminja naše možgane in kaj to pomeni za našo prihodnost in odkrivanje izzivov in priložnosti, ki jih umetna inteligenca prinaša v naša življenja.
Opomba: predavanje bo v angleškem jeziku.17:00
Pogovor: Generacija Z in vpliv digitalne preobrazbe na dojemanje dela
Pogovor z Jeff J. Butler bo vodila dr. Vesna Miloševič Zupančič, strokovna direktorica, e-Študentski Servis
Več o predavanjuPridružite se nam na pogovoru o Generaciji Z in vplivu digitalne transformacije na njihovo dojemanje dela. Pogovor z Jeff Butlejem bo vodila Vesna Miloševič Zupančič, vodilna slovenska strokovnjakinja za mlade na trgu dela. Razpravljala bosta o digitalni transformaciji in dojemanju dela pri generaciji Z ter delila vpoglede in izkušnje.
Opomba: Pogovor bo potekal v angleškem jeziku.POGLED Z VRHA
17:15
25Je HR naše srce ali hrbtenica?
Robert Ljoljo
Predsednik uprave, Lek, član Skupine Sandoz
Prikaži večPredsednik uprave enega največjih in najuspešnejših slovenskih podjetij bo v osrednjem predavanju razkril, kako HR ni več le administrativna služba, ampak strateški partner, ki je ključen za uspeh podjetja. Predavanje bo osvetlilo vlogo HR kot hrbtenice organizacije, ki ne le upravlja s človeškimi viri, ampak tudi aktivno sodeluje pri oblikovanju in izvajanju strateških ciljev. V sodobnem poslovnem okolju je HR postal ključni igralec pri razvoju talentov, oblikovanju organizacijske kulture, spodbujanju inovacij in izboljšanju delovne učinkovitosti. Poudarek bo tudi na pomembnosti vlaganja v razvoj zaposlenih, promociji zdravja in dobrega počutja na delovnem mestu. Predstavljene bodo tudi sodobne HR strategije, ki s pomočjo analitike in tehnologije oblikujejo bolj prilagodljive in odzivne organizacije. Predavanje bo zaključeno s predstavitvijo primerov dobrih praks in uspešnih strategij, ki so pripomogle k rasti in uspehu podjetja, s posebnim poudarkom na vlogi HR pri doseganju teh ciljev.
17:45
26Razglasitev zmagovalca in slavnostna podelitev nagrad
HR ekipa 2024, Kadrovski up 2024
Več o podelitviPriznanje HR ekipa leta je prestižno priznanje, s katerim opozarjamo na pomembnost in vlogo kadrovske stroke pri uspešnem in dolgoročno vzdržnem poslovanju organizacij. Razglasili bomo letošnje prejemnike nagrade v kategoriji Velika podjetja ter v kategoriji Mala in srednje podjetja.
Z razpisom in podelitvijo priznanja Kadrovski up leta si prizadevamo soustvarjati prihodnost kadrovske stroke.
Tudi letos bomo nagradili najboljše znanstveno-raziskovalno dela s področja kadrovskega menedžmenta.18:15
Somersby mreženje
Terasa GH Bernardin
Čas za praznovanja in povezovanja je pomemben - privoščite si odmor s kapljico osvežujočega optimizma. Ustvarite nova poznanstva in utrdite obstoječa na Somersby druženju na prenovljeni terasi Grand hotela Bernardin.
20:00
28VIP #loveHR gala večerja
21:00
29#loveHR party – Perfect Match zabava
Powered by Kariera
Prikaži večSte naveličani dogodkov, ki ne ponujajo nič novega? Ste pripravljeni, da vaše psolovno mreženje popeljete na naslednjo raven? Ne zamudite največje slovenske HR zabave #LoveHR party – Perfect Match. Čaka vas edinstven dogodek, ki po dnevu izobraževanja ob dobri glasbi in plesu sprosti in poveže najboljše HR strokovnjake. LoveHR party je več kot le zabava - je priložnost za učenje, rast in povezovanje.
Zato ne čakajte in se nam pridružite na LoveHR zabavi - Perfect Match, ki bo potekala v lokalu News Cafe (Obala 4f, Portorož), le kratkih 400m hoje od lokacije konference.
HRMONIJA DOBREGA POČUTJA
7:00
Razmigajmo se! Dobrodelna jutranja vadba, tek in pohod
Prikaži večTudi letos bomo s hojo in tekom iz Portoroža v Piran prispevali k lepšemu jutri. Vsa zbrana sredstva bomo namenili delovanju Društva UP-ornik. Poslanstvo Društva UP-ornik je pomoč najbolj ranljivim skupinam prebivalstva. Skupina marljivih prostovoljcev svoj prosti čas namenja reševanju stisk ljudi, ki so zaradi različnih vzrokov ostali sami, brez pomoči in odrinjeni na rob družbe. Z zbiranjem humanitarnih prispevkov posameznikov in organizacij omogočajo dostojanstveno preživetje čim večjemu številu ljudi. Da bi vse Slovenke in Slovenci živeli čim lepše, kakovostno in aktivno življenje tudi v pozno starost.
8:15
Srčna oaza miru
Anja Žibert
Ustanoviteljica Free Spirit Human Capital
Več o predavanjuOpis predavanja je v pripravi.
8:50
Otvoritev drugega dne
HRMONIJA VODENJA (TIMOV)
9:00
Vodenje z modrostjo
Rishad Ahmed
Ugleden govornik, guru vodenja in zaupanja vreden svetovalec
Več o predavanjuV hitro spreminjajočem se svetu umetne inteligence in tehnologije Rishad poudarja kritično pomembnost človeške modrosti in intuicije kot končnih supermoči prihodnosti. Ko se soočamo z vse bolj tehnološko dominantnim svetom, postaja izkoriščanje naših bistvenih človeških lastnosti - kot so empatija, intuicija in vodenje, ki ga vodi srce - ne le koristno, ampak nujno.
V tem poučnem predavanju bo Rishad delil vpoglede o tem, kako lahko vodje in ekipe gojijo odporno miselnost, usklajeno z njihovimi temeljnimi vrednotami. Raziskal bo, kako spodbujati dinamičen timski duh, globoko ukoreninjen v občutku povezanosti drug z drugim in z višjim namenom organizacije.
Pridružite se nam, da odkrijete, kako uspevati v dobi tehnološke evolucije s pomočjo tistega, kar nas dela edinstveno človeške.
Opomba: predavanje bo v angleškem jeziku.9:50
7Vodenje je največji ekipni šport vseh časov
Mark Emdin
Izkušen coach za ekipe, svetovalec za načrtovanje in razvoj organizacije
Več o predavanjuVodenje v svojem bistvu je ekipni šport, tako ekipa, ki jo vodimo, kot tiste, v katerih smo člani. Uspeh teh ekip temelji na tem, kako se bomo med seboj razumeli, napredovali z doseganjem želenih rezultatov in se uskladili glede smeri in namena.
V predavanju bo Mark podrobneje razložil, kaj vsak od teh vidikov pomeni in kako lahko kot vodja ustvarite bistvene pogoje za uspeh svoje ekipe. Nadalje, kako lahko organizacije postanejo bolj agilne in učinkovite s pristopom k razvoju vodenja skozi prizmo vodenja ekip.
Opomba: predavanje bo v angleškem jeziku.10:30
Odmor za osvežitev
11:00
''OKO zaposlenih'' - orodje za kadrovske in organizacijske ukrepe
mag. Ksenja Hauptman
Ministrstvo za visoko šolstvo, znanost in inovacije
Več o predavanjuMinistrstvo za izobraževanje, znanost in šport je izvedlo raziskavo delovnega okolja »OKO zaposlenih« leta 2019 in 2022, pri čemer so rezultati raziskave služili za razumevanje potreb zaposlenih ter njihove percepcije stanja v organizaciji. Pomagali so nam identificirati ključna področja za izboljšanje in so narekovali konkretne ukrepe. Na področju razvoja kadrov smo zaznali izboljšanje med letoma 2019 in 2022 na vseh postavkah, kar kaže na uspešnost izvedenih ukrepov. Predstavljamo projekt presoje kompetenc za namen razvoja vodij in nadaljnje razvojne HRM ukrepe, ki so iz tega sledili ter organizacijske ukrepe, kot so nefinančno nagrajevanje in izboljšanje interne komunikacije.
11:20
Databox igralec: Skladnost vrednot & razvijanje kulture visoke uspešnosti
Aljaž Godec
Vodja kadrov in organizacijske kulture
Več o predavanjuAljaž bo razčlenil praktične korake v ozadju potovanja Databox Playmaker v strateškem vključevanju prileganja vrednotam skozi celoten cikel izkušnje zaposlenih, s čimer spodbuja kulturo visoke zmogljivosti. V zadnjih dveh letih je Databox krmaril skozi ključne točke stika - od zaposlovanja in uvajanja do stalnega razvoja - da bi organsko zgradil in izpopolnil svoje organizacijsko prileganje vrednotam. Pridružite se nam na iskreni razpravi, kjer bomo delili izkušnje, izzive in oprijemljive vpoglede. To je priložnost, da razumete možnosti integracije vrednot v delovno okolje in odkrijete uporabne strategije za edinstveno potovanje vaše organizacije.
11:30
11Razvoj perspektivnih kadrov je ključ do uspeha
mag. Katarina Hočevar
Vodja službe za kadrovske zadeve, Sekretariat, Ministrstvo za kmetijstvo, gozdarstvo in prehrano
Več o predavanjuRazvoj perspektivnih kadrov je ključen za oblikovanje uspešnih vodij in spodbujanje sodelovanja. Predavanje se osredotoča na pomen krepitve zavzetosti, pripadnosti in želje po nadaljnjem razvoju kompetenc med perspektivnimi kadri. Ti kadri, čeprav še ne zasedajo ključnih pozicij, izkazujejo visoko delovno uspešnost in imajo obetaven razvojni potencial. Predavanje izpostavlja, da je za optimalen razvoj teh kadrov potrebna posebna pozornost, ki vključuje intenzivno spremljanje, vlaganje v njihov razvoj, mentorstvo, pridobivanje izkušenj in izobraževanje. Poseben poudarek je na razvijanju veščin za timsko delo, sposobnosti upravljanja s spremembami in uvedbi "pozitivne rotacije" znotraj organizacije, kar vse prispeva k bolj dinamičnemu in prilagodljivemu delovnemu okolju.
11:40
Walk-the-talk: spodbujajmo inovativnost in zavzetost
dr. Mateja Nadižar Svet
Direktorica sektorja korporativnih storitev, Skupina Elektro Gorenjska d.d.
Več o predavanjuDr. Mateja Nadižar Svet bo predstavila ključne vidike razvoja inovativnosti in prilagodljivosti znotraj organizacijskega okolja. Kot vneta zagovornica koncepta 'walk-the-talk' poudarja pomen merjenja zavzetosti ter prilagajanja organizacije in delovnih mest poslovnim zahtevam. V predavanju bo razkrila pristop k nenehnim izboljšavam in prilagoditvam, ki jih implementirajo v kadrovski službi. V vlogi strateškega HR in članice vodilne ekipe igra ključno vlogo pri spodbujanju in uresničevanju teh praks v celotni organizaciji.
11:50
Strategije za uspeh v času sprememb
Tina Parazajda
Vodja aktivacije in omogočanja, Viessmann Climate Solutions
Več o predavanjuŽivimo v okolju z nepopisno hitrostjo sprememb. Te organizacijam narekujejo, da sprejmejo celostni pristop k osebnemu razvoju in strokovni prilagodljivosti. Govornica bo z vidika korporativne kulture poudarila pomen nenehnega razvoja zaposlenih za obvladovanje sprememb na ravni posameznika in organizacije prek različnih programov. Osrednji poudarek bo na inovativnem pristopu ciljanega usposabljanja, ki je prejel nemško odlikovanje za odličnost na področju kadrov (German HR Excellence award). To predavanje je namenjeno vsem, ki razmišljajo o tem, kako pripraviti zaposlene na čas spreminjajočih se industrij.
12:00
Panelna razprava: HRmonija vodenja in visoko performančni timi
Povezuje: Elvi Rwankuba, Vodstveni trener, karierni & life coach in nekdanji manager pri Deloitte Slovenija
Sodelujejo: Aljaž Godec, mag. Katarina Hočevar, dr. Mateja Nadižar Svet, Tina ParazajdaVeč o predavanjuV dinamičnem poslovnem okolju v vrtincu sprememb je razvoj učinkovitega vodenja in gradnja visoko performančnih timov ključnega pomena za dolgoročen in trajnosten organizacijski uspeh. V panelu bo raziskali strategije in prakse, ki spodbujajo harmonijo vodenja in omogočajo ekipam, da dosežejo in vzdržujejo visoko raven uspešnosti. Poudarek bo na povezovanju HR praks z vsakodnevnimi izzivi vodenja, načinih spodbujanja odličnosti in motivacije ter na razvoju kulture, ki podpira inovativnost in zavezanost ciljem. Prisluhnite strokovnjakom, ki bodo delili svoje izkušnje in vpoglede o tem, kako ustvariti sinergijo med vodenjem in timskim delom za doseganje izjemnih rezultatov. Z nami bodo ugledni kadrovski strokovnjaki iz okolja zagonskih podjetij, državne uprave, infrastrukturnih podjetij in korporativnega sektorja.
12:50
Odmor za osvežitev
PREOBLIKUJMO REKRUTIRANJE
13:20
17Aktiviranje vsega razpoložljivega potenciala: Storitve Zavoda RS za zaposlovanje za zmanjšanje strukturnih neskladij in kadrovskega primanjkljaja na trgu dela
Greta Metka Barbo Škerbinc
Generalna direktorica Zavoda RS za zaposlovanje
Več o predavanjuPredstavili bomo aktualni trg dela in storitve, ki jih Zavod RS za zaposlovanje oblikuje za različne skupine z namenom spodbujanja zaposlovanja. Poseben poudarek bo namenjen predstavitvi storitev za delodajalce, ki se na domačem trgu dela v zadnjem času soočajo s čedalje večjim kadrovskim primanjkljajem in strukturnimi neskladji, ter aktivnostim za brezposelne in iskalce zaposlitve, s pomočjo katerih spodbujamo nove zaposlitvene možnosti in priložnosti. Poseben poudarek bo na razumevanju ključnih kompetenc, ki jih trg dela potrebuje, torej na veščinah prihodnosti v kontekstu demografskih gibanj.
13:30
18Uspešna integracija sodelavcev iz Azije – primer iz prakse
Boštjan Trilar
Poslovnež in politik, svetovni popotnik ter promotor pozitivne energije
Več o predavanjuV tem predavanju bo direktor uglednega srednjeevropskega mednarodnega podjetja delil svoje bogate izkušnje z integracijo državljanov iz azijskih držav. Predstavil bo praktične primere in strategije, ki so podjetju pomagale uspešno vključiti te sodelavce v svoje delovno okolje
13:40
19Kako z outsourcingom do razvoja potencialov zaposlenih?
Tilen Prah
Podjetnik in vernik v ljudi
Prikaži večTilen bo predstavil možnosti outsourcinga in njegov potencial za razvoj kompetenc in kariernega razvoja sodelavcev, ki so del outsourcinga. Na outsourcing običajno gledamo kot strategijo zmanjšanja stroškov in povečanja učinkovitosti. Vendar pa so njegove velike koristi, ko gre za razvoj in rast zaposlenih, pogosto spregledane. Pravilno izveden outsourcing ekipi prinese nov zagon za razvoj znanj in veščin ter prispeva k oblikovanju povezanih in zavzetih ekip.
13:50
20Panelna razprava: Preoblikujmo rekrutiranje: zaposlovanje iz tretjih držav, prekvalifikacije in outsourcing
Vodi: Miro Smrekar, Generalni sekretar Združenja delodajalcev Slovenije
Sodelujejo: Greta Metka Barbo Škerbinc, Boštjan Triler in Tilen PrahVeč o predavanjuV panelni razpravi, ki jo bo vodil Miro Smrekar, se bomo posvetili ključnim trendom in strategijam zaposlovanja. Razpravljali bomo o prekvalifikacijah delavcev s predstavniki Zavoda RS za zaposlovanje, o izzivih zaposlovanja iz tretjih držav z Boštjanom Trilarjem iz Heads Adriatic in o prednostih ter izzivih outsourcinga s Tilnom Prahom iz WeMove. Panel bo iskal odgovore na vprašanje, kako inovacije v rekrutacijskem procesu trajnostno krepijo tako podjetja kot tudi kompetence, zavzetost in zaposljivost delavcev.
DUŠEVNO ZDRAVJE ZAPOSLENIH
14:30
Kako biti v redu?
Aljoša Bagola
Kreativni direktor, predavatelj in knjižni avtor
Več o predavanjuŽivimo v posebnem obdobju v zgodovini, kjer bridko ugotavljamo, da naše dobro počutje in tehnologije »na steroidih« ne sobivajo najbolje: trpimo za odvisnostjo od digitalnih vsebin, za potrtostjo, preutrujenostjo in izgorelostjo, neusmiljeno nas pa izčrpavajo tudi vedno slabši odnosi, ki so – še posebej na družbenih omrežjih – prepredeni s sovražnostjo in negativnostjo. Predavanje razkriva zaodrja delovanja sodobnih tehnologij in omogoča prepoznavanje zank in pasti, s katerimi ugrabljajo našo pozornost in nas izčrpavajo dragocene energije. Spoznali bomo, zakaj pretkano vsiljena pričakovanja onemogočajo naše zadovoljstvo in radost. Razumeli bomo, zakaj je odlagati telefon in se ne meniti TV daljinca dobra praksa za biti mirnejši in bolj zadovoljni s samimi sabo in svetom okoli sebe. Ker se bomo zamislili nad nezavednim in rutiniranim ravnanjem ter škodljivimi avtomatizmi, bomo lahko sprejemali boljše odločitve in si privzgojili navade, ki nas ne bodo več ropale dragocene energije.
15:30
ZAKLJUČEK KONGRESA
15:40
#loveHR druženje s prigrizkom
Lobi pred teraso v 11. nadstropju GH Bernardin
Več o druženjuKako svoje vtise in poznanstva z letošnjega dogodka striniti oziroma utrditi bolje kot ob dobri hrani. Da se na pot domov ne boste podali lačni, bomo letošnje #LoveHR druženje zaključili ob toplem obroku v lobiju pred teraso (11. nadstopje).
Vzporedni program – četrtek, 11. april 2024, dvorana 1
8:15-8:45
Srčna oaza miru na #loveHR Sumittu
FREE SPIRIT HUMAN CAPITAL
Anja Žibert, ustanoviteljica FREE SPIRIT HUMAN CAPITAL
Prikaži večHeart connections vas vabi na posebno izkušnjo z napravo, ki omogoča hipno povezavo z vašim srcem. Na voljo vam bo kratek preizkus, v Sloveniji razvitega inovativnega pripomočka, ki med drugim služi tudi kot odlično HR orodje v poslovnem svetu. Preizkus bo potekal v četrtek 11.4. od 8.15h do 8.45h. Na voljo je 20 prostih mest.
10:45-11:30
UI + Gecko HRM: Pogled v prihodnost HR tehnologije
AGILCON, d.o.o.
Nel Hrepevnik, vodja produktnega razvoja za Gecko HRM in svetovalka za HR rešitve v podjetju Agilcon
Prikaži večDobrodošli na potovanju v novo resničnost HR industrije, v katerem bo celovito upravljanje vsega, kar HR, zaposleni in vodje potrebujete, podprla še moč umetne inteligence (UI). Skupaj si bomo ogledali, kako vam bo UI v HRM rešitvi poenostavila zahtevne procese pri zaposlovanju in ocenjevanju delovne uspešnosti. Koliko časa bi vam prihranil avtomatiziran pregled potencialnih kandidatov z oceno primernosti in predlogi vprašanj za kandidata glede na zahteve delovnega mesta, pričakovanja in vrednote v podjetju? Bi se razveselili pomočnika pri optimizaciji procesa ocenjevanja delovne uspešnosti, s katero bi lahko dvignili produktivnost in razvoj vaše ekipe na povsem nov nivo? V praksi vam bomo pokazali, kako UI odpira nove priložnosti v Gecko HRM. Ne zamudite!
Opis predavateljice: Nel Hrepevnik, vodja produktnega razvoja za Gecko HRM in svetovalka za HR rešitve v podjetju Agilcon, je svojo edinstveno kombinacijo tehnološkega znanja in akademskega ozadja iz psihologije, nadgradila z vrsto Salesforce Admin certifikatov in certifikatov s področja oblikovanja uporabniške izkušnje, zato danes suvereno vodi pot integracije umetne inteligence v HRM tehnologiji. Kot ključna članica Gecko HRM ekipe od 2020 ima pomembno vlogo pri razvoju rešitve, zagotavljanju usklajenega delovanja, hkrati pa je zavezana k oblikovanju rešitve, ki bo vodila spremembe na področju HR digitalizacije.12:00-12:45
S HR kremšnito do kompetenc prihodnosti
Pomen, vloga in vrednost HR v (digitalni) poslovni preobrazbi
IIBA Slovenija
Aleš Štempihar, direktor Askit d.o.o., team leader pri Digital42, podpredsednik IIBA Slovenija
Andrej Guštin, strokovni svetovalec s področja poslovne analize in upravljanja poslovnih procesov
Matic Moličnik, kadrovski strokovnjak, psiholog in mednarodni coachPrikaži večVse preveč vodstev in vodij vidi digitalno poslovno preobrazbo predvsem skozi tehnologijo in optimizacijo poslovanja. Del, ki se nanaša na preobrazbo, se preskoči ali v najboljšem primeru zelo poenostavi. To je eden od ključnih razlogov zakaj digitalna poslovna preobrazba žal postane samo izvedba nekaj tehnoloških projektov. Prava pot je seveda obratna. Vse se začne s spremembo razumevanja in delovanja vodij ter z osredotočenostjo na ljudi.
V predavanju bomo predstavili:
- - spremembe v ekonomiji in družbi, ki vplivajo na pravilno razumevanje digitalnosti z usmerjenostjo v organizacijsko kulturo in ljudi (zaposlene, vodje, in kupce);
- - nove potrebne kompetence (ki še zdaleč niso samo tehnološke);
- - digitalnost kot sredstvo za dvig zavzetosti zaposlenih;
- - kako pravilno pristopiti, da privabimo in obdržimo digitalne talente;
- - kako lahko v praksi HR pripravi svoje projekte digitalnosti bolje od ostalih v podjetju;
- - zakaj je digitalna poslovna preobrazba priložnost za uveljavitev strateške vloge HR;
- - zakaj so lahko HR vodje z nekaj dodatno pridobljenimi kompetencami povsem sposobni prevzeti to vlogo in konkretne napotke kako;
- - kaj ima z vsem tem kremšnita.
Opis predavatelja:
Aleš se z digitalnimi poslovnimi preobrazbami ukvarja od leta 2015. in ima na tem področju tri mednarodne certifikate (zadnji iz Cambridge University). Pri oblikovanju digitalnih strategij in izvedbi digitalnih poslovnih preobrazb poudarja ključen pomen izkušnje zaposlenega, novih kompetenc, organizacijske kulture in HR vodij. V zadnjem obdobju se posveča inovativnim pristopom dviga zavzetosti zaposlenih s pomočjo izkušnje zaposlenega (Ex), ki jih je kot vodilni avtor strnil v knjižici »Izkušnja zaposlenega - vodič na poti izboljšanja zavzetosti zaposlenih «. Aleš tako prenaša vodstvu podjetij in vodjem sporočilo o novem pomenu in vrednosti zaposlenih in kadrovskega oddelka v pogojih sodobnega poslovanja.
Andrej Guštin je že od leta 2000 aktivno udeležen na projektih prenove poslovnih procesov kot strokovni svetovalec s področja poslovne analize in upravljanja poslovnih procesov. Strokovno delo usmerja predvsem v reševanje problemov pri optimizaciji in avtomatizaciji poslovnih procesov ter v analizo in razvoj izdelkov, programskih rešitev ali novih storitev. Andrej s svojim delom prispeva k izboljšanju izkušnje zaposlenega (Employee eXperience) in izkušnje kupca (Customer eXperience) ter odpira nove perspektive za uspešno poslovanje v izkustveni ekonomiji. Na dosedanji poslovni poti je predaval na več kot 100 seminarjih in konferencah v Sloveniji in v tujini, redno pa sodeluje tudi kot zunanji sodelavec z Univerzo v Ljubljani in Univerzo na Primorskem.
Matic Moličnik je kadrovski strokovnjak, psiholog in mednarodni coach, ki verjame, da je podjetje lahko uspešno le, če resnično prisluhne zaposlenim. Svoje izkušnje je Matic najprej pridobival v marketingu, kasneje pa se je posvetil izkušnji strank (CX - customer experience). Pri svojem delu je kmalu opazil, da je izkušnja strank najbolj odvisna prav od zaposlenih, od pogojev dela in odnosa podjetja do zaposlenih, ter se zato začel še posebej posvečati področju izkušnje zaposlenega (EX). Danes Matic kot vodja HR za Slovenijo deluje v mednarodnem podjetju Netcetera, kjer z vodstvom podjetja s sedežem v Švici in 830+ zaposlenimi strateško soustvarja okolje, v katerem v 9 državah nastajajo IT rešitve za finančni sektor prihodnosti. Netcetera je digitalni del skupine Giesecke+Devrient, ki zaposluje preko 14.000 strokovnjakov iz celega sveta.12:50-13:35
Klik, klik, novi trik – kje uhajajo kadrovske priložnosti?
B2 BI d.o.o. in B2 IT d.o.o.
Aljoša Željeznov, operativni direktor
Jaka Matičič, vodja prodaje in marketingaPrikaži večV središču sodobnega HR poslovanja predstavlja avtomatizacija podatkov ključ do konkurenčnosti in učinkovitosti. S hitrim vzponom digitalizacije in razvoja umetne inteligence v Sloveniji še vedno ostajamo na repu Evrope po nivoju digitalnih kompetenc med posamezniki. To seveda lahko spremenimo in z revolucijo v digitalnih kompetencah med kadroviki dosežemo, da naša kadrovska služba postane napredna ne glede na orodja, ki jih uporablja. Naj si gre pri vašem delu za HR orodja Špica, SAP, SAOP, Intrix ali druge, se boste naučili kako združiti razpršene evidence na eno mesto in le z nekaj kliki pridobiti ustrezne informacije o najdragocenejšem viru naših podjetij – zaposlenih.
Opis predavateljev: Jaka Matičič in Aljoša Željeznov oba prihajata iz skupine B2, kjer v sestrskih podjetjih B2 IT in B2 BI vodita področje operative in razvoja sodelovanja s podjetji. Jaka kot vodja področja računalniških izobraževanj v B2 IT s svojo ekipo pomaga posameznikom in podjetjem pri gradnji digitalnih kompetenc preko izobraževanj in svetovanja. Aljoša, kot operativni direktor podjetja B2 BI, deluje kot strokovnjak s področja poslovne analitike in predavatelj ter na ta način pomaga podjetjem pri izoblikovanju strategije za razvoj BI za dolgoročno uspešnost, agilnost in prilagodljivost poslovnih procesov.14:50-15:35
Kaj v resnici pričakujeta CEO in HR drug od drugega
Competo d.o.o.
Nina Potisek, partnerka in senior svetovalka v Competu
Tomaž Berločnik, partner v Competu in aktiven investitor, ki verjame v moč HRPrikaži večOrganizacije se soočajo z vse večjimi kadrovskimi izzivi in diskusije na vodstvih družb so vse bolj zahtevne. Pričakovanja CEO do HR naraščajo, status in vloga kadrovske funkcije se spreminjata. Kako zgraditi partnersko sodelovanje, kje so pasti in izzivi vodenja za prihodnost, kako se spopadati s težkimi odločitvami, kako spreminjati organizacijo, procese in sisteme, da bodo »ljudje postavljeni v središče delovanja«, in kako to ohranjati, da se ne sprevrže v komunikacijsko puhlico. Je možno zagotavljati trajnostno poslovanje in razumeti ljudi? Na vsa ta vprašanja bosta odgovarjala sogovornika Tomaž in Nina. Skupaj razbijmo mite o vlogi kadrovske funkcije in zagotovimo kadrovskemu managerju sedež pri strateško pomembnih odločitvah v organizaciji.
Opis predavateljev: Nina Potisek je partnerka in senior svetovalka v Competu. Ima dolgoletne izkušnje z vodenjem in preko 20 let izkušenj iz prakse v panogi trgovine in energetike na področju prava in kadrov. Ima bogate izkušnje s pripravo in izvedbo reorganizacij in optimizacij procesov, postavljanjem plačnih modelov, pripravo sistemizacij in sistemov nagrajevanja, vzpostavljanjem modelov napredovanja in sistemov nasledstev ter razvoja talentov. Veliko deluje tudi na področju usposabljanja vodstvenih kadrov, v Competu pa se vključuje tudi na projekte iskanja in selekcije kot svetovalka za vodstvene kadre in člane nadzornih svetov. Dva mandata je bila kot predsednica sekcije za trgovino članica upravnega odbora Združenja delodajalcev Slovenije.
Tomaž Berločnik, poslovnež, širši javnosti poznan predvsem kot nekdanji predsednik uprave družbe Petrol, je diplomiran strojni inženir z magisterijem iz poslovne administracije (MBA). Svojo kariero je začel na Slovenskem razvojnem skladu, nadaljeval kot generalni direktor v Donit Tesnit in leta 2010 postal predsednik uprave Istrabenza. Leta 2011 je prevzel vodenje Skupine Petrol, kjer je izvedel temeljito preobrazbo podjetja, razširil njegovo delovanje preko tradicionalne naftne industrije in ga usmeril v energetiko in mobilnost. Za svoje delo je leta 2019 prejel priznanje managerja leta. Poleg tega je podpredsednik košarkarskega kluba Cedevita Olimpija. Verjame v vodenje z vizijo, inovativnostjo in predanostjo. Je aktiven investitor, ki verjame v odločilno vlogo sodelavcev pri doseganju izjemnih rezultatov. Je partner v družbah Competo, Alfi Renewables in AvantCar.16:15-17:00
Uspešna digitalizacija kadrovskega področja - Študija primera
BASS d.o.o.
Aleksander Bastl, direktor
Prikaži večIzvajanje kadrovske funkcije v podjetjih terja od zaposlenih čedalje več fleksibilnosti pri organizaciji procesov. Pomanjkljiva organizacija se kaže predvsem s kaosom na področju dokumentacije, nezadovoljstvu zaposlenih v podjetju, izgorelosti zaposlenih, porabljenemu času pri obračunu plač… Nasprotno pa lahko uspešna digitalizacija celotnega kadrovskega področja zaposlene razbremeni v največji možni meri in jim omogoči lažje planiranje ter posledično učinkovito in fleksibilno izvajanje kadrovske funkcije.
Predstavljeni bodo primeri dobre prakse, kako so podjetja uspešno digitalizirala kadrovsko področje (evidentiranje delovnega časa, obračun plač, kadrovska evidenca, potni nalogi za osebna vozila) s celovito IT rešitvijo in hkrati optimizirali svoj proces dela. Pridobili boste ključne veščine za uspešno izvajanje kadrovske funkcije in spremljanje poslovnih proces ter prispevali k dolgoročni uspešnosti organizacije.
Opis predavatelja: Aleksander Bastl, rojen leta 1966, je naziv univerzitetni diplomirani inženir računalništva pridobil na Univerzi v Ljubljani, na Fakulteti za Računalništvo in informatiko. Od leta 1991 je zaposlen v podjetju BASS d.o.o. kot direktor in vodja razvoja, kjer je zadolžen za organizacijo dela celotne družbe. Njegova ključna znanja obsegajo odlično poznavanje programskih rešitev in razvojnih orodij, poznavanje področja poslovne informatike, optimizacijskih problemov, dobro poznavanje zakonodaje s področja poslovanja. Odlikujejo ga odlične vodstvene sposobnosti. Je strokovnjak za digitalizacijo poslovnih procesov, elektronsko izmenjavo dokumentov B2B,B2C in B2G, digitalizacijo dokumentih sistemov (DMS), obvladovanje orodij Microsoft Office™ ter poznavanje in uporabo JAVA EE okolja in razvojnih orodij zanj.17:05-17:50
Izzivi in priložnosti pri zaposlovanju generacije Z
Zavod RS za zaposlovanje
Jana Rožac, vodja projekta
Prikaži večNa delavnici bomo predstavili ključne strukturne izzive na področju zaposlovanja in razloge za spodbujanje zaposlovanja mladih, usmeritve za zaposlovanje in delo z mladimi, ter storitve in ukrepe Zavoda RS za zaposlovanje, ki pomembno vplivajo na karierni razvoj, pridobivanje kompetenc prihodnosti in spodbujanje zaposlovanja mladih.
Opis predavateljice: Jana Rožac je strokovnjakinja za področje dela in karierne orientacije mladih na Zavodu za zaposlovanje, kjer vodi enega izmed evropskih projektov na področju izboljšanja ukrepov za zaposlovanje mladih. Po izobrazbi je sociologinja kulture in anglistka ter doktorandka s področja managementa talentov.
Vzporedni program – četrtek, 11. april 2024, dvorana 2
10:45-11:30
Nova HR realnost: Ustvarjanje e-tečajev in učnih izkušenj z AI
Smart NARIS d.o.o.
David Mohar, direktor podjetja e-izobraževalnih storitev Smart NARIS d.o.o.
Prikaži večPopeljali vas bomo v svet naprednih orodij umetne inteligence, ki vam omogočajo enostavno in hitro ustvarjanje e-izobraževanj. Modul Coursly AI lahko učinkovito uporabi vašo obstoječo vsebino in jo v nekaj klikih pretvori v interaktivni e-tečaj. Prav tako vam pomaga ustvariti popolnoma novo vsebino na podlagi nekaj ključnih navodil. AI tudi prilagodi obstoječe učne materiale glede na potrebe vsakega zaposlenega. Zdaj boste lahko optimizirali proces izdelave e-tečajev in ponudili individualizirano učno izkušnjo, ki bo povečala motivacijo in zadovoljstvo zaposlenih. Z e-izobraževalno AI rešitvijo boste okrepili in razvili kulturo učenja v vaši organizaciji.
Opis predavatelja: David Mohar je direktor podjetja e-izobraževalnih storitev Smart NARIS. Je prodoren in uspešen mlad podjetnik, ki ga je ljubezen do inovacij in izobraževanja pripeljala do tega, da je ustanovil najuspešnejšo e-izobraževalno rešitev v Sloveniji, ki ji podjetja zaupajo že 14 let. Podjetje Smart NARIS s svojo rešitvijo za e-izobraževanje Smart Arena, je znano po kakovostnih storitvah in prodornih rešitvah, ki jih ponuja svojim strankam. Davidova strast, znanje in izkušnje skrbijo, da podjetje nenehoma dodaja nove in inovativne rešitve za težave svojih novih in starih strank.12:00-12:45
Primer celostnega pristopa k upravljanju kompetenc v HRM
Kopa d.d.
Domen Ocepek, Produktni vodja SW
Metka Jelen, Aplikativni inženir / Vodja HRM projektovPrikaži večUspešnost podjetja je odvisna od konkretnih kompetenc, ki jih imajo zaposleni. Bolj kot so kompetence zahtevne in manjša je zasedba, večje je tveganje, da se zaradi manjka proces ne odvija tako kot bi želeli. Podjetje, ki je vzpostavilo sistem kompetenc in prestavilo zapise iz številnih Excelovih tabel v informacijski sistem, je s tem dvignilo učinkovitost pri iskanju zamenjav, nasledstvih, sestavi učinkovitih timov in nenazadnje pri zagotavljanju kvalitete izdelkov in storitev, ki jih izvajajo ljudje z ustreznimi kompetencami.
Na predavanju bomo predstavili temelje dobrega HRM sistem in nadaljevali s predstavitvijo orodja za sistematično obvladovanje kompetenc in na koncu prikazali uporabo tega v večjem proizvodnem podjetju. Dotaknili se bomo tudi uporabe umetne inteligence in naprednih algoritmov, ki lahko tudi na HRM področju pomagajo pri dvigu učinkovitosti.12:50-13:35
Sodobne personalne mape: Kako izkoristiti bogat vir informacij
MIKROCOP d.o.o.
Nataša Centa, strokovnjakinja za digitalizacijo poslovanja
Prikaži večVodite personalne mape (PEM), vendar jih ne upravljate tako, da bi vam lahko služile kot zbirka neprecenljivih podatkov? Personalne mape so nuja, a pregledno urejene nudijo centraliziran pregled informacij in večjo obvladljivost. Digitalizacija PEM pa prinaša popolnoma nov nivo koristi, od dostopa, varnosti, skladnost do uporabnosti. Če vas zanima, ko s pravilnim upravljanjem PEM doseči večjo učinkovitost in pridobiti dragocen čas, ki ga lahko namesto administraciji namenite zaposlenim, se nam pridružite!
Opis predavateljice: Nataša Centa je strokovnjakinja za digitalizacijo poslovanja z večletnimi izkušnjami s področja svetovanja in vpeljave sodobnih kadrovskih IT rešitev. Uspešno povezuje ključne člane ekip izvajalca in naročnika z motom: »Skupaj zmoremo vse«.14:50-15:35
Kako pritegniti mlade Z-jevce in jih zadržati?
e-Študentski servis
dr. Vesna Miloševič Zupančič, strokovna direktorica e-Študentskega Servisa, strokovnjakinja za mlade in trg dela
Carmen Zajc, vodja posredovanja delaPrikaži večKako mlade pritegniti v svoje organizacije in kako najboljše zadržati od študentskega dela do redne zaposlitve in še naprej? Kaj pričakujejo od vas kot od delodajalcev? Kako napisati oglas za delo, s katerim jih pridobite in kateri čas v letu je najprimernejši?
Ali ste vedeli? Danes izbirajo mladi. Če pripadnikov generacije Z ne boste obvestili o neizbranosti pri študentskem delu, se k vam skoraj zagotovo ne bodo prijavili na nobeno delo ali zaposlitev več. Zakaj se ne javijo na vaš klic in zaradi česa gredo po nekaj mesecih drugam?
Na predavanju boste slišali konkretne izkušnje iz terena, primere dobrih praks slovenskih delodajalcev ter rezultate slovenskih in tujih raziskav s področja.
Opis predavateljic: Dr. Vesna Miloševič Zupančič je doktorirala iz organizacijsko-kadrovskih študij na FDV (UL). Za seboj ima 19 let izkušenj s področja mladih, trga dela, zaposlovanja mladih, študentskega dela in kompetenc. V tem času je postala vodilna strokovnjakinja na teh področjih. Zadnjih 14 let je zaposlena na e-Študentskem Servisu, največjem posredniku študentskih del v državi, kot strokovnjakinja za mlade in trg dela ter opravlja funkcijo strokovne direktorice. Pred tem je pridobivala izkušnje v nacionalnih in mednarodnih mladinskih ter študentskih organizacijah. Kot gostja je moderirala in sodelovala na različnih mednarodnih dogodkih, kot so konference in okrogle mize OECD, ILO, EP, UN…
Carmen Zajc je po izobrazbi specialistka managementa. Svojo kariero je začela na Zavodu za zaposlovanje in Finančni upravi Republike Slovenije. Zadnjih 19 let pa je zaposlena pri največjem posredniku študentskih del v državi, na e-Študentskem Servisu, kot vodja posredovanja dela. Dnevno dela z dijaki in študenti na eni strani ter z delodajalci na drugi strani in predstavlja most med njimi, hkrati pa vodi procese mediacije in posredovanja dela ter zelo dobro pozna tudi dohodnino s področja študentskega dela.16:15-17:00
Beseda leta je »zavzetost« - jo že merite?
FirstClass
Klara Omerzu, HR svetovalka in raziskovalka organizacijske diagnostike, FirstClass
Prikaži večSte si tudi vi za cilj v letu 2024 zadali izboljšanje zavzetosti vaših zaposlenih? Na interaktivnem predavanju bomo govorili o tem, kako na celostni način izmeriti zavzetost zaposlenih v vaših podjetjih. Odgovorili bomo na ključna vprašanja, kot so:
1. Kdo so tisti redki zavzeti zaposleni?
2. Kako prepričati vodstvo, da je v merjenje zavzetosti vredno investirati?
3. Kako interpretirati rezultate?
4. Kako pripraviti primeren ter predvsem izvedljiv akcijski načrt ukrepov?Pridružite se nam na predavanju ter stopite proti izboljšanju vaše organizacije in klime v podjetju!
Opis predavateljice: Klara Omerzu je izkušena HR svetovalka, ki se v podjetju FirstClass poleg iskanja in selekcije kadrov ukvarja tudi z raziskovanjem organizacijske diagnostike, ki se začne z zavzetostjo zaposlenih. V ta namen je s sodelavci razvila FirstClass metodo za merjenje zavzetosti, zadovoljstva in izkušnje zaposlenih.
Organizator si pridržuje pravico do spremembe programa. Nekatera predavanja bodo v tujem jeziku (angleščina). Prevajanje predavanj iz tujega jezika v slovenščino ne bo omogočeno.
Moderator prireditve
Mario Galunič
"Televizijsko delo je moja usoda in moje življenje. Na TV Slovenija sem začel delati kot novinar že med študijem. Kmalu so me kot voditelja povabili v razvedrilni program in mi zaupali vodenje družinskih večernih oddaj (Nedeljskih 60, Zoom, Mario, Spet doma, Moja Slovenija, Joker). Do danes sem vodil več kot 600 oddaj, a moje delo ni samo to, ampak sem tudi urednik oddaj, pogosto vodim celotno kreativno ekipo. To počnem rad, a televizija ni vse, kar sem, kar znam ali zmorem."
Mario Galunič je po izobrazbi profesor slovenščine, jezikovna izobrazba mu, kot sam rad pravi, neskončno koristi in pomaga, da je pri svojem delu suveren in samozavesten. To velja tudi za posebne dogodke, ki jih vodi ali povezuje in kjer lahko v polni meri zaživijo vse veščine, ki se jih je naučil v svoji karieri.
#LoveHR Summit - Slovenski kadrovski kongres vabi v odlično družbo!
Pridružite se nam!
#loveHR