HRmonija prihodnosti – tematike #LoveHR Summit 2024

HRmonija prihodnosti je slogan letošnjega #LoveHR Summita. Obravnavali bomo strateški HR z vidika glavnih družbenih trendov. Raziskovali bomo, kako prispevati k harmonični prihodnosti v svetu hitrih sprememb, pohoda umetne inteligence, trajnostnega razvoja in povečanih družbenih trenj:

  • Umetna inteligenca v HR: Raziskali bomo priložnosti uporabe umetne inteligenca v HR, od avtomatizacije procesov do izboljšanja odločanja in personalizacije izkušnje zaposlenih.
  • Vloga strateškega HR v poslovnih povezavah: Poudarek bo na vlogi HR pri združevanju in prevzemih, kjer so ključni razumevanje in razvijanje organizacijske kulture ter integracija raznolikih timov.
  • Znamka delodajalca in zavzetost sodelavcev: Obravnavali bomo, kako ustvariti privlačno znamko delodajalca in angažirati zaposlene v času, ko so vrednote in poslanstvo podjetja vse pomembnejši.
  • Vloga Generacije Z v digitalni preobrazbi: Razpravljali bomo o vplivu digitalne preobrazbe na delovno okolje in kako bi lahko generacija Z postala nosilec teh sprememb.
  • Pogled z vrha: Osredotočili se bomo na strateško vlogo HR v organizacijah, raziskovali bomo, kako lahko HR služi kot srce in hrbtenica podjetja.
  • HRmonija dobrega počutja: Izpostavili bomo pomen duševnega zdravja zaposlenih in kako ustvarjati harmonično delovno okolje.
  • HRmonija vodenja in timov: Poglobili se bomo v izzive vodenja visoko performančnih timov in organizacij v VUCA svetu.
  • Preoblikovanje rekrutiranja: Raziskali bomo, kako se spoprijeti z izzivi velikih primanjkljajev na trgu dela z inovitavnimi pristopi, vključno z zaposlovanjem iz tretjih držav, prekvalifikacijami, outsourcingom in vpeljavo digitalnih delovnih mest.

Program #LoveHR Summit 2024 daje celovit vpogled v prihodnost HR, kjer bodo harmonija, raznolikost in prilagodljivost ključni za uspešno navigacijo skozi izzive sodobnega delovnega sveta.

Vsebine preteklih konferenc

#LoveHR Summit 2023 – Tokrat je osebno

Aprila smo v Portorožu gostovali z #LoveHR Summit 2023, ki je združil več kot 550 ljubiteljev HR iz Slovenije in regije. Tokratni kongres, z rekordno udeležbo, je bil posvečen temi “Tokrat je osebno“, s poudarkom na personalizaciji izkušnje zaposlenega.

Naši govorci, strokovnjaki in vodje iz različnih panog, so se zbrali ob slovenski obali, da bi delili svoje znanje in izkušnje. Razpravljali smo o tem, kako fleksibilnost dela in razumevanje individualnih potreb zaposlenih vplivata na zadovoljstvo in zavzetost. Osredotočili smo se na razvoj personaliziranih pristopov, ki upoštevajo edinstvenost vsakega posameznika.

Na #LoveHR Summitu 2023, smo poleg osrednjega programa ponudili tudi bogat vzporedni program. Ta je udeležencem omogočil poglobljeno delavniško raziskovanje izpostavljenih tem naših #LoveHR partnerjev. Vzporedni program je sestavljala serija interaktivnih delavnic in predavanj, ki so se osredotočali na različne vidike sodobnega HR.

#LoveHR Summit 2022 – Vse je drugače

#LoveHR Summit 2022 je 7. in 8. aprila v Portorožu združil HR strokovnjake, kadrovske managerje in druge HR profesionalce, ki jih povezuje strast do razvoja in stroke. Na kongresu smo se posvetili aktualni temi vključevanja raznolikih posameznikov v organizacijo, ki je še posebej pomembna v času digitalnih sprememb in izzivov, ki jih je prinesla pandemija.

Slogan kongresa 2022 se je glasil »Vse je drugače« in je vpeljal tematiko razvijanja raznolikosti, pravičnosti in vključenosti v organizacijah. Organizacije z vključujočo kulturo so preprosto uspešnejše. Pogledi in ideje raznolikih skupin sodelavcev krepijo inovativnost in vodijo k sprejemanju boljših odločitev. Tudi v letu 2022 smo za udeležence pripravili vsebinsko bogat vzporedni program.

Program #loveHR Summit 2025 objavimo kmalu. Spremljajte nas!

Program #LoveHR Summit 2025

PRVI DAN: ČETRTEK, 10. 4. 2025

  • 7:30

    1

    SPREJEM IN REGISTRACIJA UDELEŽENCEV

  • 9:00

    2

    Otvoritev kongresa

    Peter Ribarič, direktor Planet GV in Ivan Papič, predsednik SKZ

  • 9:15

    Vodenje v negotovih časih: agilno nad izzive nestabilnosti

    Drikus Kriek, IEDC
    Več o predavanju


    Predavanje bo v angleškem jeziku. 

  • 10.15

    Strateško v neznano: priprava na spremembe, ki jih ne moremo nadzorovati

    Tina Parazajda, Viesmann climate solutions
    Več o predavanju

    Opis predavanja objavimo kmalu.

  • 11:15

    Odmor

  • 11:45

    Vodenje s posluhom: Kako postati postherojski vodja?

    Miha Škerlavaj
    Več o predavanju

    Opis predavanja objavimo kmalu.

  • 12:20

    Panel: HR v kriznih časih: Strošek ali naložba?

    Sodelujoči:
    – Sanja Ajanovič Hovnik, Slovenske železnice
    – Raluca Dobrescu, Pivovarna Laško Union
    – Blaž Ferenc, A1
    Prikaži več

    Opis panela objavimo kmalu.

  • 13:20

    Kosilo

    Več o kosilu

    Lepi spomini so povezani z dobro hrano! Zabava za vaše brbončice je organizirana v restavraciji Grand Hotela Bernardin, kjer vas čaka okusen polni samopostrežni bife. Le-ta ponuja različne možnosti, ki bodo zadovoljile številne okuse, da boste na popoldanskih predavanjih lačni le novih znanj.

  • 14:50

    9

    Kako lahko HR pomaga do operativne odličnosti celotne organizacije?

    Dr. Morphis Tsalikidis
    Več o predavanju

    Opis predavanja objavimo kmalu.

    Opomba: Predavanje bo v angleškem jeziku.

  • 15:20

    Kratke vaje za velike cilje

    Tamara Stanković
    Več o predavanju

    Opis aktivnega predavanja objavimo kmalu.

  • 15:30

    11

    Panel: Procesi ali ljudje – kaj je v središču odličnega HR-ja?

    Panel bo povezovala Mateja Panjan, Danfoss
    Več o predavanju

    Opis panela objavimo kmalu.

  • 16:30

    Test AI-Q: Kako pripravljeni ste na umetno inteligenco?

    Iwo Szapar
    Več o predavanju

    Opis predavanja objavimo kmalu.


    Opomba: Pogovor bo potekal v angleškem jeziku.

  • 17:00

    13

    Razglasitev zmagovalca in slavnostna podelitev nagrad

    HR ekipa 2025, Kadrovski up 2025

    Več o podelitvi

    Priznanje HR ekipa leta je prestižno priznanje, s katerim opozarjamo na pomembnost in vlogo kadrovske stroke pri uspešnem in dolgoročno vzdržnem poslovanju organizacij. Razglasili bomo letošnje prejemnike nagrade v kategoriji Velika podjetja ter v kategoriji Mala in srednje podjetja.
    Z razpisom in podelitvijo priznanja Kadrovski up leta si prizadevamo soustvarjati prihodnost kadrovske stroke.
    Tudi letos bomo nagradili najboljše znanstveno-raziskovalno dela s področja kadrovskega menedžmenta.

  • 17:30

    Aktivni zaključek prvega dne: S plesom v večerno vzdušje

    Tamara Stanković

  • 21:00

    15

    #loveHR party – Perfect Match zabava

    Prikaži več

    Ste naveličani dogodkov, ki ne ponujajo nič novega? Ste pripravljeni, da vaše psolovno mreženje popeljete na naslednjo raven? Ne zamudite največje slovenske HR zabave #LoveHR party – Perfect Match. Čaka vas edinstven dogodek, ki po dnevu izobraževanja ob dobri glasbi in plesu sprosti in poveže najboljše HR strokovnjake. LoveHR party je več kot le zabava – je  priložnost za učenje, rast in povezovanje.

DRUGI DAN: PETEK, 11. 4. 2025

  • 7:00

    Jogalates: Aktivni začetek dneva

    Tamara Stanković

    Prikaži več

    Opis objavimo kmalu.

  • 8:50

    Otvoritev drugega dne

  • 9:00

    Od odpora k zavzetosti: 7 ukrepov za uspešno transformacijo

    Niko Slavnič, Change management
    Več o predavanju

    Opis predavanja objavimo kmalu.

  • 9:45

    4

    Veščine za novo realnost: kako pripraviti zaposlene na prihodnje izzive

    Več o predavanju

    Opis predavanja objavimo kmalu.

  • 10:15

    Panel: Vodenje skozi spremembe: Resnične zgodbe, resnični izzivi

    Pogovor bo povezovala Zala Novak, Lelosi
    Več o predavanju

    Opis pogovora objavimo kmalu.

  • 11:00

    Odmor za osvežitev

  • 11:30

    Mit o popolnosti: V obrambo povprečnosti

    Nataša Jokić-Begić, prof. psih.
    Več o predavanju

    Opis predavanja objavimo kmalu.

  • 12:00

    8

    Panel: Odnosi ali učinkovitost: Kaj postaviti na prvo mesto?

    Sodelujoči:
    – Tamara Stanković
    – Miha Žove, Hisense
    Več o predavanju

    Opis pogovora objavimo kmalu.

  • 13:10

    Emocionalni možgani

    Sanela Peresciutti
    Več o predavanju

    Opis predavanja objavimo kmalu.

  • 14:10

    ZAKLJUČEK KONGRESA

  • 14:10

    #loveHR druženje s prigrizkom

    Lobi pred teraso v 11. nadstropju GH Bernardin
    Več o druženju

    Kako svoje vtise in poznanstva z letošnjega dogodka striniti oziroma utrditi bolje kot ob dobri hrani. Da se na pot domov ne boste podali lačni, bomo letošnje #LoveHR druženje zaključili ob toplem obroku v lobiju pred teraso (11. nadstopje).

Organizator si pridržuje pravico do spremembe programa.

Nekatera predavanja bodo v tujem jeziku (angleščina). Prevajanje predavanj iz tujega jezika v slovenščino ne bo omogočeno.

Program bo trajal od 9. do 18. ure in vključuje:

Predstavitev uspešnih podjetniških zgodb

Spoznajte, kako so podjetja, podobna vašemu, zgradila učinkovite HR procese in dosegla dolgoročno rast. Njihove zgodbe so polne praktičnih rešitev in navdihujočih izkušenj.

Izbirne delavnice

Izberite delavnico, ki najbolj ustreza vašim izzivom. Vodijo jih izkušeni mentorji, HR strokovnjaki in praktiki. Na voljo so trije sklopi:

1. Odnosi, vodenje in komunikacija

•Reševanje konfliktov in komunikacija v težkih situacijah

•Razumevanje različnih tipov osebnosti

•Delegiranje nalog in gradnja odnosov v ekipi

2. Planiranje in nagrajevanje

•Sistemi nagrajevanja in pogodbe o zaposlitvi

•Merjenje dosežkov in povratne informacije

3. Iskanje, selekcija in onboarding

•Kako prepoznati in razvijati talente

•Onboarding in integracija v kulturo delodajalca

•Praktični nasveti za kadrovske razgovore

Druženje in večerna zabava

Po bogatem dnevu pridobivanja znanj in mreženja vas čaka sproščeno druženje ob glasbi in odlični kulinariki. Skupaj z več kot 800 HR strokovnjaki iz Slovenije in širše regije boste imeli priložnost za nova poznanstva in sodelovanja.

  • 7:30

    SPREJEM IN REGISTRACIJA UDELEŽENCEV

  • 9:00

    Otvoritev in uvodni pozdrav

  • 9:05

    Kadrovski izzivi javnega sektorja: Rešitve za trajnostno prihodnost

    Sodelujoči:
    – Peter Pogačar, generalni direktor, Direktorat za javni sektor, Ministrstvo za javno upravo
    – Miha Verbič, direktor Mestna uprava, Mestna občina Ljubljana
    – dr. Metka Knific Zaletel, načelnica, Upravna enota Kranj
    – doc. dr. Katarina Babnik, visokošolska učiteljica, Filozofska fakulteta, Univerza v Ljubljani

    Panel bo povezovala izr. prof. dr. Tatjana Kozjek, prodekanja za študijske zadeve, Fakulteta za upravo, Univerza v Ljubljani.
    Več o predavanju

    Opis pogovora objavimo kmalu.

  • 10:15

    4

    Starejši zaposleni v javnem sektorju

    dr. Mitja Blaganje, generalni sekretar, Sekretariat, Ministrstvo za gospodarstvo, turizem in šport
    Več o predavanju

    Opis predavanja objavimo kmalu.

  • 11:15

    Izzivi vodenja v javnem sektorju

    mag. Gordana Mikunovič, načelnica, Upravna enota Črnomelj
    Več o predavanju

    Opis predavanja objavimo kmalu.

  • 11:45

    Plačna reforma in zavzetost v javnem sektorju: Ali bo višja plača dovolj?

    Sodelujoči:
    – Tina Divjak, namestnica predsednika, Komisija za preprečevanje korupcije
    – Miran Stanovnik, župan, Občina Log-Dragomer
    – Pavel Srečnik, ravnatelj, OŠ Stražišče Kranj
    – mag. Jože Knez, direktor ARSO

    Panel bo povezovala pred. mag. Katarina Hočevar, sekretarka, Inšpektorat Republike Slovenije za kmetijstvo, gozdarstvo, lovstvo in ribištvo.
    Več o predavanju

    Opis pogovora objavimo kmalu.

  • 12:45

    7

    Pot naprej

    izr. prof. dr. Tatjana Kozjek, prodekanja za študijske zadeve, Fakulteta za upravo, Univerza v Ljubljani
    Več o predavanju

    Opis zaključnega nagovora objavimo kmalu.

Vzporedni program – četrtek, 11. april 2024, dvorana 1

  • 8:15-8:45

    Srčna oaza miru na #loveHR Sumittu

    FREE SPIRIT HUMAN CAPITAL

    Anja Žibert, ustanoviteljica FREE SPIRIT HUMAN CAPITAL

    Prikaži več

    Heart connections vas vabi na posebno izkušnjo z napravo, ki omogoča hipno povezavo z vašim srcem. Na voljo vam bo kratek preizkus, v Sloveniji razvitega inovativnega pripomočka, ki med drugim služi tudi kot odlično HR orodje v poslovnem svetu. Preizkus bo potekal v četrtek 11.4. od 8.15h do 8.45h. Na voljo je 20 prostih mest.

  • 10:45-11:30

    UI + Gecko HRM: Pogled v prihodnost HR tehnologije

    AGILCON, d.o.o.

    Nel Hrepevnik, vodja produktnega razvoja za Gecko HRM in svetovalka za HR rešitve v podjetju Agilcon

    Prikaži več

    Dobrodošli na potovanju v novo resničnost HR industrije, v katerem bo celovito upravljanje vsega, kar HR, zaposleni in vodje potrebujete, podprla še moč umetne inteligence (UI). Skupaj si bomo ogledali, kako vam bo UI v HRM rešitvi poenostavila zahtevne procese pri zaposlovanju in ocenjevanju delovne uspešnosti. Koliko časa bi vam prihranil avtomatiziran pregled potencialnih kandidatov z oceno primernosti in predlogi vprašanj za kandidata glede na zahteve delovnega mesta, pričakovanja in vrednote v podjetju? Bi se razveselili pomočnika pri optimizaciji procesa ocenjevanja delovne uspešnosti, s katero bi lahko dvignili produktivnost in razvoj vaše ekipe na povsem nov nivo? V praksi vam bomo pokazali, kako UI odpira nove priložnosti v Gecko HRM. Ne zamudite!


    Opis predavateljice: Nel Hrepevnik, vodja produktnega razvoja za Gecko HRM in svetovalka za HR rešitve v podjetju Agilcon, je svojo edinstveno kombinacijo tehnološkega znanja in akademskega ozadja iz psihologije, nadgradila z vrsto Salesforce Admin certifikatov in certifikatov s področja oblikovanja uporabniške izkušnje, zato danes suvereno vodi pot integracije umetne inteligence v HRM tehnologiji. Kot ključna članica Gecko HRM ekipe od 2020 ima pomembno vlogo pri razvoju rešitve, zagotavljanju usklajenega delovanja, hkrati pa je zavezana k oblikovanju rešitve, ki bo vodila spremembe na področju HR digitalizacije.

  • 12:00-12:45

    S HR kremšnito do kompetenc prihodnosti

    Pomen, vloga in vrednost HR v (digitalni) poslovni preobrazbi

    IIBA Slovenija

    Aleš Štempihar, direktor Askit d.o.o., team leader pri Digital42, podpredsednik IIBA Slovenija
    Andrej Guštin, strokovni svetovalec s področja poslovne analize in upravljanja poslovnih procesov
    Matic Moličnik, kadrovski strokovnjak, psiholog in mednarodni coach

    Prikaži več

    Vse preveč vodstev in vodij vidi digitalno poslovno preobrazbo predvsem skozi tehnologijo in optimizacijo poslovanja. Del, ki se nanaša na preobrazbo, se preskoči ali v najboljšem primeru zelo poenostavi. To je eden od ključnih razlogov zakaj digitalna poslovna preobrazba žal postane samo izvedba nekaj tehnoloških projektov. Prava pot je seveda obratna. Vse se začne s spremembo razumevanja in delovanja vodij ter z osredotočenostjo na ljudi.

    V predavanju bomo predstavili:

    • – spremembe v ekonomiji in družbi, ki vplivajo na pravilno razumevanje digitalnosti z usmerjenostjo v organizacijsko kulturo in ljudi (zaposlene, vodje, in kupce);
    • – nove potrebne kompetence (ki še zdaleč niso samo tehnološke);
    • – digitalnost kot sredstvo za dvig zavzetosti zaposlenih;
    • – kako pravilno pristopiti, da privabimo in obdržimo digitalne talente;
    • – kako lahko v praksi HR pripravi svoje projekte digitalnosti bolje od ostalih v podjetju;
    • – zakaj je digitalna poslovna preobrazba priložnost za uveljavitev strateške vloge HR;
    • – zakaj so lahko HR vodje z nekaj dodatno pridobljenimi kompetencami povsem sposobni prevzeti to vlogo in konkretne napotke kako;
    • – kaj ima z vsem tem kremšnita.


    Opis predavatelja:
    Aleš se z digitalnimi poslovnimi preobrazbami ukvarja od leta 2015. in ima na tem področju tri mednarodne certifikate (zadnji iz Cambridge University). Pri oblikovanju digitalnih strategij in izvedbi digitalnih poslovnih preobrazb poudarja ključen pomen izkušnje zaposlenega, novih kompetenc, organizacijske kulture in HR vodij. V zadnjem obdobju se posveča inovativnim pristopom dviga zavzetosti zaposlenih s pomočjo izkušnje zaposlenega (Ex), ki jih je kot vodilni avtor strnil v knjižici »Izkušnja zaposlenega – vodič na poti izboljšanja zavzetosti zaposlenih «. Aleš tako prenaša vodstvu podjetij in vodjem sporočilo o novem pomenu in vrednosti zaposlenih in kadrovskega oddelka v pogojih sodobnega poslovanja.


    Andrej Guštin je že od leta 2000 aktivno udeležen na projektih prenove poslovnih procesov kot strokovni svetovalec s področja poslovne analize in upravljanja poslovnih procesov. Strokovno delo usmerja predvsem v reševanje problemov pri optimizaciji in avtomatizaciji poslovnih procesov ter v analizo in razvoj izdelkov, programskih rešitev ali novih storitev. Andrej s svojim delom prispeva k izboljšanju izkušnje zaposlenega (Employee eXperience) in izkušnje kupca (Customer eXperience) ter odpira nove perspektive za uspešno poslovanje v izkustveni ekonomiji. Na dosedanji poslovni poti je predaval na več kot 100 seminarjih in konferencah v Sloveniji in v tujini, redno pa sodeluje tudi kot zunanji sodelavec z Univerzo v Ljubljani in Univerzo na Primorskem.


    Matic Moličnik je kadrovski strokovnjak, psiholog in mednarodni coach, ki verjame, da je podjetje lahko uspešno le, če resnično prisluhne zaposlenim. Svoje izkušnje je Matic najprej pridobival v marketingu, kasneje pa se je posvetil izkušnji strank (CX – customer experience). Pri svojem delu je kmalu opazil, da je izkušnja strank najbolj odvisna prav od zaposlenih, od pogojev dela in odnosa podjetja do zaposlenih, ter se zato začel še posebej posvečati področju izkušnje zaposlenega (EX). Danes Matic kot vodja HR za Slovenijo deluje v mednarodnem podjetju Netcetera, kjer z vodstvom podjetja s sedežem v Švici in 830+ zaposlenimi strateško soustvarja okolje, v katerem v 9 državah nastajajo IT rešitve za finančni sektor prihodnosti. Netcetera je digitalni del skupine Giesecke+Devrient, ki zaposluje preko 14.000 strokovnjakov iz celega sveta.

  • 12:50-13:35

    Klik, klik, novi trik – kje uhajajo kadrovske priložnosti?

    B2 BI d.o.o. in B2 IT d.o.o.

    Aljoša Željeznov, operativni direktor
    Jaka Matičič, vodja prodaje in marketinga

    Prikaži več

    V središču sodobnega HR poslovanja predstavlja avtomatizacija podatkov ključ do konkurenčnosti in učinkovitosti. S hitrim vzponom digitalizacije in razvoja umetne inteligence v Sloveniji še vedno ostajamo na repu Evrope po nivoju digitalnih kompetenc med posamezniki. To seveda lahko spremenimo in z revolucijo v digitalnih kompetencah med kadroviki dosežemo, da naša kadrovska služba postane napredna ne glede na orodja, ki jih uporablja. Naj si gre pri vašem delu za HR orodja Špica, SAP, SAOP, Intrix ali druge, se boste naučili kako združiti razpršene evidence na eno mesto in le z nekaj kliki pridobiti ustrezne informacije o najdragocenejšem viru naših podjetij – zaposlenih.


    Opis predavateljev: Jaka Matičič in Aljoša Željeznov oba prihajata iz skupine B2, kjer v sestrskih podjetjih B2 IT in B2 BI vodita področje operative in razvoja sodelovanja s podjetji. Jaka kot vodja področja računalniških izobraževanj v B2 IT s svojo ekipo pomaga posameznikom in podjetjem pri gradnji digitalnih kompetenc preko izobraževanj in svetovanja. Aljoša, kot operativni direktor podjetja B2 BI, deluje kot strokovnjak s področja poslovne analitike in predavatelj ter na ta način pomaga podjetjem pri izoblikovanju strategije za razvoj BI za dolgoročno uspešnost, agilnost in prilagodljivost poslovnih procesov.

  • 14:50-15:35

    Kaj v resnici pričakujeta CEO in HR drug od drugega

    Competo d.o.o.

    Nina Potisek, partnerka in senior svetovalka v Competu
    Tomaž Berločnik, partner v Competu in aktiven investitor, ki verjame v moč HR

    Prikaži več

    Organizacije se soočajo z vse večjimi kadrovskimi izzivi in diskusije na vodstvih družb so vse bolj zahtevne. Pričakovanja CEO do HR naraščajo, status in vloga kadrovske funkcije se spreminjata. Kako zgraditi partnersko sodelovanje, kje so pasti in izzivi vodenja za prihodnost, kako se spopadati s težkimi odločitvami, kako spreminjati organizacijo, procese in sisteme, da bodo »ljudje postavljeni v središče delovanja«, in kako to ohranjati, da se ne sprevrže v komunikacijsko puhlico. Je možno zagotavljati trajnostno poslovanje in razumeti ljudi? Na vsa ta vprašanja bosta odgovarjala sogovornika Tomaž in Nina. Skupaj razbijmo mite o vlogi kadrovske funkcije in zagotovimo kadrovskemu managerju sedež pri strateško pomembnih odločitvah v organizaciji.


    Opis predavateljev: Nina Potisek je partnerka in senior svetovalka v Competu. Ima dolgoletne izkušnje z vodenjem in preko 20 let izkušenj iz prakse v panogi trgovine in energetike na področju prava in kadrov. Ima bogate izkušnje s pripravo in izvedbo reorganizacij in optimizacij procesov, postavljanjem plačnih modelov, pripravo sistemizacij in sistemov nagrajevanja, vzpostavljanjem modelov napredovanja in sistemov nasledstev ter razvoja talentov. Veliko deluje tudi na področju usposabljanja vodstvenih kadrov, v Competu pa se vključuje tudi na projekte iskanja in selekcije kot svetovalka za vodstvene kadre in člane nadzornih svetov. Dva mandata je bila kot predsednica sekcije za trgovino članica upravnega odbora Združenja delodajalcev Slovenije.

    Tomaž Berločnik, poslovnež, širši javnosti poznan predvsem kot nekdanji predsednik uprave družbe Petrol, je diplomiran strojni inženir z magisterijem iz poslovne administracije (MBA). Svojo kariero je začel na Slovenskem razvojnem skladu, nadaljeval kot generalni direktor v Donit Tesnit in leta 2010 postal predsednik uprave Istrabenza. Leta 2011 je prevzel vodenje Skupine Petrol, kjer je izvedel temeljito preobrazbo podjetja, razširil njegovo delovanje preko tradicionalne naftne industrije in ga usmeril v energetiko in mobilnost. Za svoje delo je leta 2019 prejel priznanje managerja leta. Poleg tega je podpredsednik košarkarskega kluba Cedevita Olimpija. Verjame v vodenje z vizijo, inovativnostjo in predanostjo. Je aktiven investitor, ki verjame v odločilno vlogo sodelavcev pri doseganju izjemnih rezultatov. Je partner v družbah Competo, Alfi Renewables in AvantCar.

  • 16:15-17:00

    Uspešna digitalizacija kadrovskega področja – Študija primera

    BASS d.o.o.

    Aleksander Bastl, direktor

    Prikaži več

    Izvajanje kadrovske funkcije v podjetjih terja od zaposlenih čedalje več fleksibilnosti pri organizaciji procesov. Pomanjkljiva organizacija se kaže predvsem s kaosom na področju dokumentacije, nezadovoljstvu zaposlenih v podjetju, izgorelosti zaposlenih, porabljenemu času pri obračunu plač… Nasprotno pa lahko uspešna digitalizacija celotnega kadrovskega področja zaposlene razbremeni v največji možni meri in jim omogoči lažje planiranje ter posledično učinkovito in fleksibilno izvajanje kadrovske funkcije.
    Predstavljeni bodo primeri dobre prakse, kako so podjetja uspešno digitalizirala kadrovsko področje (evidentiranje delovnega časa, obračun plač, kadrovska evidenca, potni nalogi za osebna vozila) s celovito IT rešitvijo in hkrati optimizirali svoj proces dela. Pridobili boste ključne veščine za uspešno izvajanje kadrovske funkcije in spremljanje poslovnih proces ter prispevali k dolgoročni uspešnosti organizacije.


    Opis predavatelja: Aleksander Bastl, rojen leta 1966, je naziv univerzitetni diplomirani inženir računalništva pridobil na Univerzi v Ljubljani, na Fakulteti za Računalništvo in informatiko. Od leta 1991 je zaposlen v podjetju BASS d.o.o. kot direktor in vodja razvoja, kjer je zadolžen za organizacijo dela celotne družbe. Njegova ključna znanja obsegajo odlično poznavanje programskih rešitev in razvojnih orodij, poznavanje področja poslovne informatike, optimizacijskih problemov, dobro poznavanje zakonodaje s področja poslovanja. Odlikujejo ga odlične vodstvene sposobnosti. Je strokovnjak za digitalizacijo poslovnih procesov, elektronsko izmenjavo dokumentov B2B,B2C in B2G, digitalizacijo dokumentih sistemov (DMS), obvladovanje orodij Microsoft Office™ ter poznavanje in uporabo JAVA EE okolja in razvojnih orodij zanj.

  • 17:05-17:50

    Izzivi in priložnosti pri zaposlovanju generacije Z

    Zavod RS za zaposlovanje

    Jana Rožac, vodja projekta

    Prikaži več

    Na delavnici bomo predstavili ključne strukturne izzive na področju zaposlovanja in razloge za spodbujanje zaposlovanja mladih, usmeritve za zaposlovanje in delo z mladimi, ter storitve in ukrepe Zavoda RS za zaposlovanje, ki pomembno vplivajo na karierni razvoj, pridobivanje kompetenc prihodnosti in spodbujanje zaposlovanja mladih.


    Opis predavateljice: Jana Rožac je strokovnjakinja za področje dela in karierne orientacije mladih na Zavodu za zaposlovanje, kjer vodi enega izmed evropskih projektov na področju izboljšanja ukrepov za zaposlovanje mladih. Po izobrazbi je sociologinja kulture in anglistka ter doktorandka s področja managementa talentov.

Vzporedni program – četrtek, 11. april 2024, dvorana 2

  • 10:45-11:30

    Nova HR realnost: Ustvarjanje e-tečajev in učnih izkušenj z AI

    Smart NARIS d.o.o.

    David Mohar, direktor podjetja e-izobraževalnih storitev Smart NARIS d.o.o.

    Prikaži več

    Popeljali vas bomo v svet naprednih orodij umetne inteligence, ki vam omogočajo enostavno in hitro ustvarjanje e-izobraževanj. Modul Coursly AI lahko učinkovito uporabi vašo obstoječo vsebino in jo v nekaj klikih pretvori v interaktivni e-tečaj. Prav tako vam pomaga ustvariti popolnoma novo vsebino na podlagi nekaj ključnih navodil. AI tudi prilagodi obstoječe učne materiale glede na potrebe vsakega zaposlenega. Zdaj boste lahko optimizirali proces izdelave e-tečajev in ponudili individualizirano učno izkušnjo, ki bo povečala motivacijo in zadovoljstvo zaposlenih. Z e-izobraževalno AI rešitvijo boste okrepili in razvili kulturo učenja v vaši organizaciji.



    Opis predavatelja: David Mohar je direktor podjetja e-izobraževalnih storitev Smart NARIS. Je prodoren in uspešen mlad podjetnik, ki ga je ljubezen do inovacij in izobraževanja pripeljala do tega, da je ustanovil najuspešnejšo e-izobraževalno rešitev v Sloveniji, ki ji podjetja zaupajo že 14 let. Podjetje Smart NARIS s svojo rešitvijo za e-izobraževanje Smart Arena, je znano po kakovostnih storitvah in prodornih rešitvah, ki jih ponuja svojim strankam. Davidova strast, znanje in izkušnje skrbijo, da podjetje nenehoma dodaja nove in inovativne rešitve za težave svojih novih in starih strank.

  • 12:00-12:45

    Primer celostnega pristopa k upravljanju kompetenc v HRM

    Kopa d.d.

    Domen Ocepek, Produktni vodja SW
    Metka Jelen, Aplikativni inženir / Vodja HRM projektov

    Prikaži več

    Uspešnost podjetja je odvisna od konkretnih kompetenc, ki jih imajo zaposleni. Bolj kot so kompetence zahtevne in manjša je zasedba, večje je tveganje, da se zaradi manjka proces ne odvija tako kot bi želeli. Podjetje, ki je vzpostavilo sistem kompetenc in prestavilo zapise iz številnih Excelovih tabel v informacijski sistem, je s tem dvignilo učinkovitost pri iskanju zamenjav, nasledstvih, sestavi učinkovitih timov in nenazadnje pri zagotavljanju kvalitete izdelkov in storitev, ki jih izvajajo ljudje z ustreznimi kompetencami.

    Na predavanju bomo predstavili temelje dobrega HRM sistem in nadaljevali s predstavitvijo orodja za sistematično obvladovanje kompetenc in na koncu prikazali uporabo tega v večjem proizvodnem podjetju. Dotaknili se bomo tudi uporabe umetne inteligence in naprednih algoritmov, ki lahko tudi na HRM področju pomagajo pri dvigu učinkovitosti.

  • 12:50-13:35

    Sodobne personalne mape: Kako izkoristiti bogat vir informacij

    MIKROCOP d.o.o.

    Nataša Centa, strokovnjakinja za digitalizacijo poslovanja

    Prikaži več

    Vodite personalne mape (PEM), vendar jih ne upravljate tako, da bi vam lahko služile kot zbirka neprecenljivih podatkov? Personalne mape so nuja, a pregledno urejene nudijo centraliziran pregled informacij in večjo obvladljivost. Digitalizacija PEM pa prinaša popolnoma nov nivo koristi, od dostopa, varnosti, skladnost do uporabnosti. Če vas zanima, ko s pravilnim upravljanjem PEM doseči večjo učinkovitost in pridobiti dragocen čas, ki ga lahko namesto administraciji namenite zaposlenim, se nam pridružite!


    Opis predavateljice: Nataša Centa je strokovnjakinja za digitalizacijo poslovanja z večletnimi izkušnjami s področja svetovanja in vpeljave sodobnih kadrovskih IT rešitev. Uspešno povezuje ključne člane ekip izvajalca in naročnika z motom: »Skupaj zmoremo vse«.

  • 14:50-15:35

    Kako pritegniti mlade Z-jevce in jih zadržati?

    e-Študentski servis

    dr. Vesna Miloševič Zupančič, strokovna direktorica e-Študentskega Servisa, strokovnjakinja za mlade in trg dela
    Carmen Zajc, vodja posredovanja dela

    Prikaži več

    Kako mlade pritegniti v svoje organizacije in kako najboljše zadržati od študentskega dela do redne zaposlitve in še naprej? Kaj pričakujejo od  vas kot od delodajalcev? Kako napisati oglas za delo, s katerim jih pridobite in kateri čas v letu je najprimernejši?

    Ali ste vedeli? Danes izbirajo mladi. Če pripadnikov generacije Z ne boste obvestili o neizbranosti pri študentskem delu, se k vam skoraj zagotovo ne bodo prijavili na nobeno delo ali zaposlitev več. Zakaj se ne javijo na vaš klic in zaradi česa gredo po nekaj mesecih drugam?

    Na predavanju boste slišali konkretne izkušnje iz terena, primere dobrih praks slovenskih delodajalcev ter rezultate slovenskih in tujih raziskav s področja.


    Opis predavateljic: Dr. Vesna Miloševič Zupančič je doktorirala iz organizacijsko-kadrovskih študij na FDV (UL). Za seboj ima 19 let izkušenj s področja mladih, trga dela, zaposlovanja mladih, študentskega dela in kompetenc.  V tem času je postala vodilna strokovnjakinja na teh področjih. Zadnjih 14 let je zaposlena na e-Študentskem Servisu, največjem posredniku študentskih del v državi, kot strokovnjakinja za mlade in trg dela ter opravlja funkcijo strokovne direktorice. Pred tem je pridobivala izkušnje v nacionalnih in mednarodnih mladinskih ter študentskih organizacijah. Kot gostja je moderirala in sodelovala na različnih mednarodnih dogodkih, kot so konference in okrogle mize OECD, ILO, EP, UN…


    Carmen Zajc je po izobrazbi specialistka managementa. Svojo kariero je začela na Zavodu za zaposlovanje in Finančni upravi Republike Slovenije. Zadnjih 19 let pa je zaposlena pri največjem posredniku študentskih del v državi, na e-Študentskem Servisu, kot vodja posredovanja dela. Dnevno dela z dijaki in študenti na eni strani ter z delodajalci na drugi strani in predstavlja most med njimi, hkrati pa vodi procese mediacije in posredovanja dela ter zelo dobro pozna tudi dohodnino s področja študentskega dela.

  • 16:15-17:00

    Beseda leta je »zavzetost« – jo že merite?

    FirstClass

    Klara Prednik, HR svetovalka in raziskovalka organizacijske diagnostike, FirstClass

    Prikaži več

    Ste si tudi vi za cilj v letu 2024 zadali izboljšanje zavzetosti vaših zaposlenih? Na interaktivnem predavanju bomo govorili o tem, kako na celostni način izmeriti zavzetost zaposlenih v vaših podjetjih. Odgovorili bomo na ključna vprašanja, kot so:


    1. Kdo so tisti redki zavzeti zaposleni?
    2. Kako prepričati vodstvo, da je v merjenje zavzetosti vredno investirati?
    3. Kako interpretirati rezultate?
    4. Kako pripraviti primeren ter predvsem izvedljiv akcijski načrt ukrepov?

    Pridružite se nam na predavanju ter stopite proti izboljšanju vaše organizacije in klime v podjetju!



    Opis predavateljice: Klara Prednik je izkušena HR svetovalka, ki se v podjetju FirstClass poleg iskanja in selekcije kadrov ukvarja tudi z raziskovanjem organizacijske diagnostike, ki se začne z zavzetostjo zaposlenih. V ta namen je s sodelavci razvila FirstClass metodo za merjenje zavzetosti, zadovoljstva in izkušnje zaposlenih.