Zavarovanje PRVA Zdravje

Zagotovite si hiter dostop do zdravstvenih storitev v največ 10 delovnih dneh - tudi brez napotnice

Posamezniki izberite kombinacijo kritij: Specialisti in zdravila, Preventivne storitve, Operativni posegi, Rehabilitacije, Medicinski pripomočki, Drugo zdravniško mnenje. Omogočamo vam naročanje 24/7 in hitro organizacijo termina znotraj mreže več kot 170 zasebnih zdravstvenih ustanov v Sloveniji in na Hrvaškem 

Kontakt za ponudbo za podjetja: info@prva.si ali 080 88 08

Prva osebna_PRVA ZDRAVJE letak

Kariera - Promocijska ponudba za zunanjo kadrovsko službo

Izkoristite 20 % popust na prve 3 mesece kadrovskega outsourcinga. Ekskluzivno za #LoveHR udeležence – pametna odločitev za agilna podjetja

V sklopu #LoveHR Summita smo pripravili ekskluzivno priložnost za podjetja, ki razmišljajo o optimizaciji svojih kadrovskih procesov. Vsem novim partnerjem, ki nas kontaktirajo prek virtualne promocijske vrečke, nudimo 20 % popust na prve 3 mesece sodelovanja pri storitvi kadrovskega outsourcinga. Zaupajte nam upravljanje kadrovskih izzivov, vi pa se osredotočite na strateški razvoj svojega podjetja. Znižani stroški, enaka vrhunska kakovost storitve.

Velja za nova povpraševanja do 15. julija 2025.

Gecko HRM: Kadrovska aplikacija z zmogljivo analitiko

Če iščete najboljše kadrovske prakse, izberite Gecko HRM

Gecko HRM je napredna kadrovska aplikacija, ki jo je razvilo podjetje Agilcon – eden najboljših zaposlovalcev v Sloveniji. Združuje najboljše kadrovske prakse, orodja za digitalizacijo procesov ter rešitve za razvoj zaposlenih in celovito upravljanje uspešnosti. Je vsestranska HRM aplikacija, namenjena srednjim in velikim podjetjem, ki ima že več kot 30.000 uporabnikov po svetu.

Paketi

Brezplačni Demo

eHRM - Vaš PARTNER na poti v digitalizacijo HR

eHRM je celovit HR sistem, prilagodljiv vašim unikatnim potrebam

eHRM že več kot 19 let podpira domača in mednarodna podjetja pri razvoju zaposlenih ter graditvi ekipe za poslovne uspehe. Uporablja ga več kot 23 tisoč uporabnikov. Zaradi modularne zasnove lahko HR procese postopno digitalizirate glede na vaše potrebe, proračun in čas.

eHRM - Brošura

eHRM - Študija primera Weiler Abrasives

ČETRTA POT – Že 35 let digitaliziramo kadrovske in poslovne procese

Ponudnik all-in-one rešitev na skupni platformi KADRIS 4

Rešitve z naše platforme povezujejo celotno poslovanje in zagotavljajo: 

  • Pametno upravljanje kadrov od zaposlitve do izobraževanj in upravljanja kompetenc. 
  • Optimizirano planiranje delovnega časa – zakonsko skladno evidentiranje in planiranje delovnega časa, avtomatske izračune in razporede zaposlenih v urnike dela ter integracijo s sistemom za obračun plač.
  • Zanesljiv obračun plač.

KADRIS-4-brosura-2024-SLO-web

FledgeWorks - HRM platforma, ki jo potrebujete

FledgeWorks je celovita, uporabniku prijazna in cenovno dostopna HRM digitalna rešitev v oblaku, koristna za podjetja vseh velikosti. Gre za idealno kombinacijo napredne tehnologije in preizkušene sodobne HR metodologije. 

Podjetje FledgeWorks software je rezultat sodelovanja štirih ustanovnih partnerjev, ki skupaj premorejo več kot 50 let izkušenj v IT industriji. Sodelovali so z nekaterimi največjimi tehnološkimi podjetji na svetu, kot so HP, Microsoft, IBM in Deloitte. Želijo ponuditi učinkovite in cenovno dostopne HR rešitve za vsako podjetje. 

FledgeWorks - HRM platforma naslednje generacije!

Digitalizirajte kadrovske procese z rešitvijo Kopa HRM

Spoznajte sistem, ki vam pomaga graditi odnose – enostavno, pregledno in učinkovito.

Kopa HRM je sodoben kadrovski sistem, ki vam pomaga graditi odnose. Celovita rešitev za digitalno upravljanje vseh HR procesov – od zaposlovanja do razvoja in nagrajevanja kadrov. Prilagodljiv, varen in preverjen v praksi.

Intrix HRM – najboljša pot do sanjske ekipe

Slovenski HRM sistem za razvoj talentov. Enostaven, pregleden in prilagodljiv vašim kadrovskim potrebam.

Podjetje Intera razvija Intrix rešitve za digitalizacijo poslovnih procesov. Ena od njih je Intrix HRM, ki kadrovnikom pomaga optimizirati HR procese in olajšati prehod v smeri strateškega HRM.

Preizkusite 30 dni brezplačno!

HRM zloženka

PSYBIT - Dobrodošli v prihodnost zaposlovanja

Odkrijte rešitev, ki podjetjem pomaga do pravih ljudi hitreje in učinkoviteje - z oglasi na družbenih omrežjih in podporo umetne inteligence.

PsyBit z rešitvijo Jobbit omogoča hitro iskanje zaposlenih preko oglasov na družbenih omrežjih in enostavno prijavo - za različne panoge in profile. Z novim orodjem Jobbit AI lahko v manj kot 20 minutah s pomočjo umetne inteligence ustvarite prepričljiv zaposlitveni oglas - in privabite 5x več ustreznih kandidatov.

PsyBit brošura

JobbitAI brošura

Reisswolf – Posebna ponudba za udeležence #LoveHR Summit 2025

Ekskluzivno za udeležence #LoveHR 2025: 15% popusta na skeniranje HR dokumentacije in 20% popusta na najem DMS dok.suite. za eno leto. Ponudba velja za naročila oddana do vključno 30.4.2025!

REISSWOLF je vodilni ponudnik storitev varnega arhiviranja, digitalizacije in uničevanja dokumentacije ter podatkovnih nosilcev skladno z GDPR. 

Brošura SKENIRANJE

Brošura dok.suite.

Brošura NP - dok.suite.

Brošura Reisswolf zlozenka 360

Brošura Varnostni zabojniki - e.l.sy.

BetrSign: boljše podpisovanje — boljše zaposlovanje

Omogočite svojim obstoječim in bodočim zaposlenim boljšo uporabniško izkušnjo podpisovanja kadrovske dokumentacije in se namesto

Podjetje SETCCE je vodilni regionalni ponudnik zaupanja vrednih rešitev in storitev za upravljanje digitalnih transakcij, ki podjetjem pomagajo digitalizirati poslovne procese. Njihov paradni konj je storitev e-podpisovanja BetrSign®, ki omogoča učinkovito, varno in zakonsko skladno podpisovanje dokumentov.

Več kot le HR orodje: zbirka znanja, prilagojena vsakemu zaposlenemu

Ustvarite personalizirano učno izkušnjo – brez zapletenih orodij ali skritih stroškov.

Smart Arena je 360° platforma za razvoj kadrov s preprosto navigacijo, 400 kakovostnimi e-tečaji in podporo vsem oblikam učenja. Omogoča enostavno upravljanje izobraževanj – od ustvarjanja učnih vsebin do avtomatizacije, z napredno analitiko in brez skritih stroškov.

Smart Arena brošura

Celovite poslovne informacijske rešitve PRO.4 v oblaku

Spoznajte PRO.4 za učinkovito vodenje vašega javnega zavoda. Kontaktirajte nas za več informacij!

Podjetje Pro-bit programska oprema d.o.o., ponuja celovite informacijske rešitve za poslovno upravljanje, prilagojene potrebam javnih zavodov. Naše programske rešitve omogočajo rast in prilagodljivost poslovanja, saj zagotavljajo močno tehnično podporo, varnost podatkov in rešitev v oblaku. Ponujamo rešitve na različnih področjih, kot so računovodstvo in finance, nabava in javna naročila, dokumentni sistem ter kadrovska služba in plače. 

PRO.4 V OBLAKU

Woop!

WOOP! z dinamičnimi atrakcijami ponuja novo doživetje poslovnih dogodkov - novoletne zabave za večje skupine, poslovni dogodki z vrhunskim cateringom, sproščeni teambuildingi, obdarovanja za otroke in še več! 

Dogodki v WOOP! Areni

WOOP! Atrakcije

WOOP! December za otroke 2025

SELECTIO Group – One stop shop for all HR services.

With the best team of HR experts and with 20 years of experience we provide tailor-made solutions and top-quality services.

To #LoveHR participants we give10% discount on all programs for employee development.If you feel lucky, you can also participate in a prize draw at the Selectio stand and win one personalizedBelbin Team Rolesreport!  

SELECTIO brochure 2025

Preventivni managerski pregledi Skupine Diagnostični center Bled

Ne odlašajte, preverite svoje zdravje in se odločite za preventivni managerski pregled. Prvi naj bo pri štiridesetih, pravijo naši zdravniki.

Ponašamo se z najdaljšo, več kot 30-letno tradicijo izvajanja preventivnih managerskih pregledov. Poznani smo po celoviti, strokovni in prijazni obravnavi preiskovancev. Nudimo jih v 3 medicinskih centrih na 4 lokacijah: 

- Diagnostični center Bled (Bled, Ljubljana)  

- Medicinski center Cardial (Ljubljana)  

- Medicinski center Fontana (Maribor) 

Preventivni-zdravstveni-pregledi_Skupina-Diagnostični-center-Bled

Trenkwalder kadrovske storitve d.o.o. – povezujemo ljudi in podjetja

Podpiramo vaše poslovne in HR cilje. Po vaši meri. Osebno. Individualno.

Trenkwalder Slovenija je del skupine Trenkwalder Group, enega vodilnih mednarodnih podjetij na področju zaposlovanja in kadrovskega svetovanja v Srednji in Vzhodni Evropi. Ponosni smo na več kot 35 let lastnih izkušenj in pridobljenih znanj na evropskem trgu dela.  V Sloveniji smo prisotni že več kot 23 let, na 5 različnih lokacijah: PE Ljubljana Selekcija in izbor, PE Ljubljana, PE Maribor, PE Celje in Uprava Ljubljana. 

Smo pravi partner za zaposlovanje, iskanje, selekcijo in izbor kadra, direktno iskanje (headhunting), obračunavanje plač, outplacement in psihološka testiranja. 

Skupaj oblikujemo prihodnost dela. 

Prezentacija Trenkwalder Slovenija

Za zdravo in harmonično delovno okolje: Harmonia.si

Že danes lahko naročite termin za masaže na delovnem mestu zase in svoje sodelavce in poskrbite za zdravje zaposlenih.

Harmonia.si s svojim programom izvajanja masaž na delovnem mestu skrbi za zdravje in dobro počutje zaposlenih. V podjetjih organiziramo masaže, namenjene sprostitvi in poživitvi med delovnim časom. To so 15- do 25-minutne masaže, ki vam bodo sprostile boleče mišice, zmanjšale raven stresa in posledično povečale produktivnost tako v danem trenutku kot tudi dolgoročno.

Employee Assistance Program – comprehensive support when employees need it most

We offer a wide range of services to enhance employee health and well-being – choose the package that best fits your needs.

For 15 years, we have been delivering an internationally recognized Employee Assistance Program in companies across the Adria region, providing employees and their immediate family members with confidential, 24/7 support for professional and personal challenges. In doing so, we help employees manage stress and maintain their well-being and high productivity.

EAP_letak

Soustvarjamo spodbudna delovna okolja z inovativnimi kadrovskimi rešitvami

S celovitimi rešitvami za iskanje kadrov, razvoj, presojo in HR svetovanje podpiramo organizacije pri trajnostnem razvoju in učinkovitem upravljanju zaposlenih.

Smo svetovalno podjetje, osredotočeno na kadrovski management in razvoj ljudi. S storitvami, ki jih izvajamo za organizacije in zaposlene, želimo ozaveščati in skrbeti za trajnostno vodenje ljudi ter odgovorno in profesionalno ravnanje z zaposlenimi.

Zgibanka - HRM One

Outsourcing obračuna plač – z SRC

Kako za najzahtevnejša podjeta v Sloveniji že leta obračun plač izvaja SRC?

S strokovno ekipo s poglobljenjim znanjem s področja obračuna plač že 20 let zagotavljamo stroritev obračuna plač za banke, telco, proizvodna in ostala velika podjetja. Pri tem uporabljamo avtomatizacijo in napredne tehnološke rešitve za hitrost obdelave in točnost podatkov ter dostavo plačilnih list naročniku v dogovorjem roku vsak mesec.

Letak_OPLA

PlanDela: Spletna aplikacija za celovito upravljanje delovnega časa

Prihranite čas in optimizirajte delo!

PlanDela je aplikacija, ki združuje načrtovanje urnikov, beleženje prisotnosti, analizo delovnega časa in pripravo obračuna z vsemi potrebnimi plačnimi dodatki. Omogoča samodejno ustvarjanje optimalnih razporedov, ki upoštevajo zakonodajo, delovne cikle in želje zaposlenih. Zaposleni lahko oddajajo najave odsotnosti, predlagajo menjave in spremljajo svoj razpored, vodje pa lahko vse odobrijo z nekaj kliki. PlanDela organizacijam omogoča boljši pregled nad delom, zmanjšuje administrativna bremena in prihrani čas.

PlanDela-letak

VERNAR CONSULTING, d.o.o.

Vaš partner pri pridobivanju in razvijanju ljudi. Spodbujamo transformativne izkušnje v vsakdanjem življenju ljudi!

V podjetju Vernar consulting d.o.o. s preizkušenimi pristopi že desetletja spodbujamo poslovne partnerje, da razvijajo človeški potencial, ki je ključen za doseganje ciljev in strategije podjetja. Naše storitve vključujejo profiliranje zaposlenih z vrhunskim mednarodnim orodjem TTI Success Insigts®, izobraževanje in usposabljanje zaposlenih, iskanje talentov in zaposlovanje ter poslovno svetovanje.

Vernar consulting_brošura

SD Worx – digitalne HR rešitve in zunanje izvajanje obračuna plač

Izboljšajte upravljanje svojih človeških virov, optimizirajte notranje procese in dvignite izkušnjo zaposlenih na višjo raven z napredno digitalno rešitvijo HRnet, zunanjim izvajanjem obračuna plač in strokovnim HR svetovanjem.

SD Worx je vodilni evropski ponudnik celovitih rešitev in storitev za upravljanje človeških virov. S svojimi več kot 80-letnimi izkušnjami na področju obračuna plač ter zaupanjem 95.000 uporabnikov v več kot 120 državah zagotavljamo preverjeno kakovost in strokovnost. Naša ekspertiza HR strokovnjakom omogoča enostavno, učinkovito in strateško upravljanje vseh procesov – od zaposlitve do upokojitve. V središče našega delovanja postavljamo uporabnike, katerim ponujamo napredne digitalne HR rešitve, zunanje izvajanje obračuna plač ter specializirano HR svetovanje.

Solutions powered by HRnet

Plemenite kovine in naložbene strategije za poslovno rast

VAŠEMU PODJETJU ZAGOTOVITE DOLGOROČNO VARNOST, ZAŠČITO IN LIKVIDNOST.

Z edinstveno Elementum 7* Stars strategijo nudimo podjetjem učinkovit strateški nakup plemenitih kovin v fizični obliki, ki so hranjene v visoko varovanih brezcarinskih skladiščih v Švici, ki velja za eno najvarnejših mest na zemlji. Vse vaše naložbe imajo zagotovljen odkup in so tako stalno likvidne - neodvisno od bančnih sistemov. 

Ugodnosti, ki koristijo

Prilagodljivi in pripravljeni na prihodnost

Ne glede na to, ali želite oblikovati ugodnosti, ki spodbujajo dobrobit in angažiranost, pomagati svojim zaposlenim pri načrtovanju zdrave in finančno nvarne upokojitve ali zgraditi prilagodljiv kader za prihodnost – tukaj smo, da vam pomagamo.

Ugodnosti ki koristijo

Zaposlitveni portal MojeDelo.com predstavlja raziskavo Ugledni delodajalec!

Na največjem zaposlitvenem portalu v Sloveniji MojeDelo.com vsako leto izvajamo raziskavo pri kateri ugotavljamo kateri delodajalci so najbolj zaželeni v Sloveniji.

MojeDelo.com je največji in najbolj prepoznaven karierno-zaposlitveni portal v Sloveniji. Je prva (top of mind) izbira uporabnikov, ki so na svoji karierni poti pripravljeni narediti naslednji korak. Kot strokovnega in učinkovitega partnerja pri iskanju novih talentov nas že 21 let prepoznava večina slovenskih podjetij, za katera razvijamo orodja in izobraževanja, ki najbolje odgovarjajo na sodobne izzive upravljanja kadrov in rekrutiranja. S strokovno raziskavo Ugled delodajalca merimo uspešnost vlaganj v znamčenje delodajalca in podeljujemo laskave nazive uglednim slovenskim podjetjem, na portalu Akademija MojeDelo.com ponujamo bogato knjižnico učnih vsebin z različnih področij, z virtualnimi hekatoni in kariernimi dogodki MojeDelo.com pa delodajalce uspešno združujemo s pravimi kandidati.

VZORČNO POROČILO UD

Okrepite kulturo, povežite tim in spodbudite razvoj – z dobrimi knjigami.

S premišljenim izborom in personalizirano vsebino postanejo knjige močno orodje za razvoj, povezovanje in strateško komunikacijo.

Super! založba je mlada in prodorna založba, ki v slovenski prostor prinaša hitro, fleksibilno in sodobno založništvo. Podjetjem ponujamo partnerstva pri kuriranju vsebin, izdaji lastnih publikacij, personalizaciji knjig in vzpostavitvi bralnih klubov. Na kongresu smo premierno predstavili knjigo Toyotin način.

S!Z_ponudba za podjetja