Program #LoveHR Summit 2025

#loveHR Impulz – interaktivni dan idej na
Slovenskem kadrovskem kongresu 2026


Drugi dan kongresa #loveHR Summit (3. april 2026) bo poseben – oder se bo spremenil v interaktivno igrišče idej. Namesto klasičnih predavanj bodo udeleženci soustvarjali program: s kratkimi pitchi, delavnicami, igrami vlog, pogovori in izzivi bomo skupaj raziskovali prihodnost HR-praks. Fokus je na pogumu, kreativnosti in iskreni izmenjavi izkušenj.

Komu je namenjen razpis?

Razpis je odprt za vse, ki delujejo na področju kadrov in sodobnega dela:

  • HR managerje in strokovnjake,
  • rekruterje in svetovalce,
  • raziskovalce in praktike,
  • kritično razmišljujoče zaposlene, ki želijo deliti svoje ideje.

Vsak udeleženec kongresa ima možnost stopiti na oder in v eni minuti predstaviti svojo idejo publiki.

Zakaj se prijaviti?

  • Ker dobiš priložnost, da tvojo idejo sliši celotna HR skupnost.
  • Ker lahko organiziraš najbolj nenavadno delavnico, preizkusiš nove pristope ali izzoveš obstoječe prakse.
  • Ker bo publika glasovala in izbrala 9 najboljših idej, ki bodo dobile svoj 45-minutni prostor v programu kongresa.
  • Ker bo tvoja ideja lahko iskra, ki navdihne druge.

Kako bo potekal #loveHR Impulz 2026

1️⃣ Prijava

  • Izpolnite spletni obrazec »Želim se prijaviti na #loveHR Impulz«.
  • Prijave so odprte do zapolnitve mest.

2️⃣ Plačilo kotizacije

  • Potrdite svojo prijavo s plačilom kotizacije za 2-dnevno udeležbo na #loveHR Summitu – Slovenskem kadrovskem kongresu 2026.

3️⃣ Izbor najboljših idej

  • Organizator pregleda vse prijave.
  • Februarja 2026 bo izbranih 24 najboljših idej, ki se bodo predstavile na odru.

4️⃣ Pitch & glasovanje

  • Petek, 3. april 2026: vsak izbrani kandidat dobi 1 minuto za pitch svoje ideje pred publiko.
  • Udeleženci kongresa glasujejo in izberejo 9 najboljših idej.
  • Izbrane ideje se takoj zatem uresničijo v 45-minutnih delavnicah/predstavitvah, ki postanejo del uradnega programa Slovenskega kadrovskega kongresa.

Pogoji sodelovanja

  • Prijave so odprte do zapolnitve mest.
  • Prijava mora izpolnjevati osnovne kriterije.
  • Organizator si pridržuje pravico potrditi ali zavrniti kandidata na podlagi vstopnih kriterijev.
  • Sodelovanje ni brezplačno – pogoj za nastop je potrjena prijava in plačilo kotizacije za dvodnevni kongres.
  • Na samem dogodku dodatnih prijav ne bomo sprejemali.

Pridi, sodeluj, glasuj in postani del HR zgodbe, ki bo zaznamovala leto 2026!

Vsebine preteklih konferenc

#LoveHR Summit 2025 – HRabro v prihodnost

#LoveHR Summit 2025 je prinesel novo poglavje v razvoju kadrovske stroke. Tokratni dogodek, ki je ponovno potekal v Portorožu, je bil posvečen temi profesionalizacije HR – s poudarkom na vzpostavitvi strateških HR procesov, aktov in struktur, ki gradijo zrelost organizacij in krepijo njihov vpliv na poslovno uspešnost.

Na osrednjem odru so priznani slovenski in tuji strokovnjaki razpravljali o prihodnosti vodenja, strateški vlogi HR pri oblikovanju organizacijske kulture ter o tem, kako lahko podatki, umetna inteligenca in psihologija dela postanejo partnerji pri odločitvah.
Tematske sklope so dopolnjevala praktična predavanja o kadrovskih analizah, kulturi zavzetosti in prenosu dobrih praks med podjetji.

Leto 2025 bo #LoveHR Summit zabeležil kot leto, ko se HR še jasneje pozicionira kot strateška funkcija – s strokovnostjo, integriteto in vplivom na razvoj poslovnih modelov prihodnosti.

#LoveHR Summit 2024 – HRmonija prihodnosti

Aprila 2024 smo v Portorožu gostili #LoveHR Summit 2024, ki je združil več kot 600 kadrovskih strokovnjakov, vodij in poslovnih partnerjev pod sloganom HRmonija prihodnosti. Tema je poudarila pomen usklajenosti med ljudmi, tehnologijo in vodenjem ter raziskovala, kako lahko HR oblikuje trajnostno prihodnost dela.

Na osrednjem odru so domači in tuji govorci razpravljali o vplivu umetne inteligence na HR, o trajnostnem hibridnem vodenju, kulturi uspeha in ohranjanju človečnosti v digitalni dobi. Posebno pozornost je pritegnila podelitev nagrad HR Ekipa & Kadrovski up 2024, ki je obeležila najuspešnejše projekte leta.

Bogat vzporedni program je udeležencem ponujal priložnost za interaktivne delavnice o digitalizaciji, razvoju kompetenc in zavzetosti zaposlenih, medtem ko je celoten dogodek znova dokazal, da je prihodnost HR v povezovanju, inovativnosti in harmoniji med tehnologijo ter ljudmi

#LoveHR Summit 2023 – Tokrat je osebno

Aprila smo v Portorožu gostovali z #LoveHR Summit 2023, ki je združil več kot 550 ljubiteljev HR iz Slovenije in regije. Tokratni kongres, z rekordno udeležbo, je bil posvečen temi “Tokrat je osebno“, s poudarkom na personalizaciji izkušnje zaposlenega.

Naši govorci, strokovnjaki in vodje iz različnih panog, so se zbrali ob slovenski obali, da bi delili svoje znanje in izkušnje. Razpravljali smo o tem, kako fleksibilnost dela in razumevanje individualnih potreb zaposlenih vplivata na zadovoljstvo in zavzetost. Osredotočili smo se na razvoj personaliziranih pristopov, ki upoštevajo edinstvenost vsakega posameznika.

Na #LoveHR Summitu 2023, smo poleg osrednjega programa ponudili tudi bogat vzporedni program. Ta je udeležencem omogočil poglobljeno delavniško raziskovanje izpostavljenih tem naših #LoveHR partnerjev. Vzporedni program je sestavljala serija interaktivnih delavnic in predavanj, ki so se osredotočali na različne vidike sodobnega HR.

Program glavnega odra #loveHR Summit 2026 objavimo kmalu. Spremljajte nas!

PRVI DAN: ČETRTEK, 10. 4. 2025

  • 7:30

    1

    SPREJEM IN REGISTRACIJA UDELEŽENCEV

    Dobrodošli na #loveHR Summitu!

    Več o jutranjem sprejemu


    Vrata se odpirajo zgodaj, kar pomeni več časa za priložnosti! Medtem ko čakate na začetek programa, izkoristite čas za prve pogovore, srečanja s kolegi iz branže in jutranjo kavo s pogledom na morje. Obiščite razstavne prostore, spoznajte partnerje dogodka in se že pred uradnim začetkom povežite s skupnostjo #loveHR.

  • 9:00

    2

    Otvoritev kongresa

    Peter Ribarič, direktor Planet GV in Ivan Papič, predsednik SKZ

  • 9:05

    Uvodni nagovor

    Nataša Hajdinjak, predsednica uprave Prve osebne zavarovalnice
  • 9:15

    Vodstveni značaj: lastnosti za avtentično in odgovorno vodenje

    prof. Drikus Kriek, IEDC-Poslovna šola Bled
    Več o predavanju


    Vodenje ni le vprašanje veščin in kompetenc, temveč tudi značaja. Predavanje raziskuje, kako ključne lastnosti, kot so integriteta, pogum, ponižnost in sočutje, vplivajo na učinkovitost vodje. Predavanje se osredotoča na pomen značaja pri sprejemanju odločitev, gradnji zaupanja in navdihovanju sodelavcev. Razpravljali bomo o tem, kako se značaj oblikuje skozi izkušnje in kako ga voditelji lahko zavestno razvijajo za bolj avtentično in odgovorno vodenje. Udeleženci bodo spoznali praktične pristope za krepitev svojega vodstvenega značaja in njegovo uporabo v dinamičnih poslovnih okoljih.

    Predavanje bo v angleškem jeziku. 

  • 10.00

    HR kot navigator sprememb: Uspešno vodenje organizacij skozi transformacijo

    Tina Parazajda, Viesmann climate solutions
    Več o predavanju

    HR strokovnjaki so ključni navigatorji, ki organizacijo vodijo skozi izzive transformacij, od digitalizacije do novih načinov dela. Predavanje bo ponudilo praktične strategije za učinkovito komuniciranje sprememb, aktivno vključevanje zaposlenih in vzpostavitev močne mreže ambasadorjev sprememb. S pomočjo konkretnih primerov in uporabnih orodij boste opremljeni za preoblikovanje organizacije na novosti. Ne zamudite te priložnosti, da samozavestno prevzamete vodilno vlogo v spremembah.

  • 10:30

    tome-eftimov-#lovehr-summit-2025

    Kako lahko ambiciozna podjetja zmagajo v dobi umetne inteligence brez velikih proračunov za AI?

    Tome Eftimov, Inštitut Jožef Stefan
    Več o predavanju

    V zadnjih 18 mesecih je v svetu umetne inteligence nastalo več kot 30.000 novih orodij, kar prinaša priložnosti, a tudi izzive. Kljub potencialu za revolucijo delovnih procesov in produktivnost se presežek orodij izkaže za oviro – podjetja težko izberejo prave rešitve, zagonska podjetja pa se spopadajo s prilagajanjem realnim potrebam. Rešitev je v analizi delovnih tokov, ciljno usmerjenih strategijah in spodbujanju sodelovanja med zaposlenimi, podjetji in razvijalci. S tem lahko AI postane transformativna sila in pomaga podjetjem doseči polni potencial.

  • 11:00

    Odmor

    Kaj vas čaka

    Čas za osvežitev je tudi priložnost za krepitev stikov! Uživajte v odlični kavi, ugriznite v nekaj slastnega in izkoristite sproščeno vzdušje za nova poznanstva ter izmenjavo idej. Pridružite se kolegom iz HR skupnosti in spoznajte, kdo vse oblikuje prihodnost dela.

  • 11:30

    miha-skerlavaj-SKK-2025

    Vodenje s posluhom: Kako postati postherojski vodja?

    Miha Škerlavaj, Ekonomska fakulteta UL
    Več o predavanju

    Vodenje je pomemben dejavnik v organizacijskem življenju. Šteje iz vidika kulture h kateri stremimo,  pomembno je za doseganje rezultatov. Vodenje je tudi ena najbolj razširjenih, a tudi napačno razumljenih idej o ljudeh na delovnem mestu. Kaj organizacije in sodelavci dejansko pričakujejo od svojih  vodij? Kaj bi morali in lahko pričakujemo od njih? Je ego voditeljev prijatelj ali sovražnik? To osrednje predavanje bo naslovilo temo vodenja skozi prizmo postherojskega vodenja kot kombinacije uslužnostnega in porazdeljenega vodenja na osnovi številnih primerov iz prakse slovenskih in mednarodnih organizacij. Poudarek bo tudi na pomenu razvijanja vodenja v organizacijah in vlogi HR pri tem. Raziskali bomo, kako HR podpira procese vodenja in razvoje postherojskih vodij. Kako lahko HR in vodje skupaj ustvarijo okolje, ki spodbuja rast, učenje in zdrave ter produktivne organizacijske kulture?

  • 11:55

    Klepet na odru

    Monika Lapanja, CPOEF in Miha Škerlavaj, Ekonomska fakulteta UL
    Več o predavanju

    Sledil bo pogovor, v katerem bomo dodatno osvetlili vlogo HR pri uvajanju in razvijanju stroke vodenja v podjetju. Kako lahko HR podpira razvoj kulture, ki spodbuja pozitivne odnose, rast, učenje in razvoj?

  • 12:05

    Panel: Kako strateška je vloga HR-ja pri doseganju poslovnih ciljev?

    Sodelujoči:
    – Sanja Ajanovič Hovnik, Slovenske železnice
    – Raluca Dobrescu, Pivovarna Laško Union
    – Blaž Ferenc, A1
    – Urban Rozina, Četrta pot
    Panel bo povezovala Jelica Lazarević, podpredsednica za kadre v skupini Interblock.
    Prikaži več

    Vloga HR-ja se vse bolj premika iz administrativne funkcije v ključno strateško vlogo, ki vpliva na poslovno uspešnost organizacije. Kako lahko HR postane partner vodstva pri doseganju poslovnih ciljev? Kateri pristopi delujejo v praksi in kako se HR prilagaja spremembam v poslovnem okolju?

    Na tej razpravi bodo izkušeni HR strokovnjaki iz vodilnih podjetij delili svoje poglede in konkretne primere, kako HR funkcija prispeva k rasti in inovativnosti organizacij. Sodelujoči bodo razpravljali o ključnih izzivih, s katerimi se soočajo, ter predstavili učinkovite strategije za razvoj talentov, organizacijsko kulturo in prilagodljivost na trgu dela.

  • 13:00

    Nagovor partnerja: Elementum

    Več o predavanju

  • 13:05

    Kosilo

    Več o kosilu

    Kosilo bo organizirano v restavraciji Grand Hotela Bernardin, kjer vas čaka okusen polni samopostrežni bife. Kosilo pa ni le trenutek za sprostitev, temveč tudi priložnost za pogovor s strokovnjaki, govorci in HR kolegi. Poiščite skupno mizo, delite izkušnje in odkrivajte nove pristope k izzivom, s katerimi se srečujete v praksi.

  • 14:35

    13

    morphis-tsakilidis-#lovehr-summit-2025

    Kako lahko HR pomaga do operativne odličnosti celotne organizacije?

    Dr. Morphis Tsalikidis, Morphis Consulting
    Več o predavanju

    Raziskali bomo vlogo kadrovske funkcije pri zagotavljanju uspešne poslovne transformacije. Osrednje teme predavanja vključujejo usklajevanje načrtovanja kadrov s strateškimi prioritetami, spodbujanje kulture agilnosti in zaupanja ter vodenje z zgledom za krepitev kredibilnosti. Udeleženci bodo pridobili praktične vpoglede, kako lahko HR oblikuje strategijo, okrepi kulturne spremembe in odkrije nove vrednosti, da postane gonilna sila uspeha transformacije.

    Opomba: Predavanje bo v angleškem jeziku.

  • 15:05

    Aktivni reset – prebudi telo in um

    Tamara Stanković, Ekonomska fakulteta UL in ŠUS – Eurofitness
  • 15:15

    15

    Panel: Procesi ali ljudje – kaj je v središču odličnega HR-ja?

    Sodelujoči:
    – Nejka Grabnar, Hidria
    – Neža Kustec, Samotics
    – Eva Zorko, Generali
    – Tilen Prah, Kariera
    Panel bo povezovala Mateja Panjan, Danfoss
    Več o predavanju

    Kako lahko HR pripomore k procesni odličnosti, ne le znotraj svoje funkcije, temveč na ravni celotne organizacije? Ali so v središču uspešnega HR-ja ljudje ali procesi – ali pa je prava pot sinergija obojega?

    Na tem panelu bodo izkušeni strokovnjaki delili praktične pristope, kako HR lahko postane motor procesne odličnosti in poslovne učinkovitosti. Razpravljali bomo o tem, kako HR ne le podpira, temveč soustvarja strategije za izboljšanje procesov, ki vodijo do bolj agilne in konkurenčne organizacije.

  • 16:15

    iwo-szapar-SKK-2025

    Test AI-Q: Kako pripravljeni ste na umetno inteligenco?

    Iwo Szapar, digitalni nomad in strokovnjak za umetno inteligenco
    Več o predavanju

    Na tem dinamičnem predavanju bo raziskovalec Iwo Szapar v sodelovanju z znanstveniki s Harvarda razkril prelomne ugotovitve iz svoje globalne študije o uvajanju umetne inteligence med zaposlenimi.
    Udeleženci bodo pridobili vpogled v novo preslikano krivuljo uvajanja umetne inteligence, razumeli ključne kazalnike zrelosti umetne inteligence in sodelovali v primerjalni analizi v živo, da bi določili lastno oceno indeksa zrelosti umetne inteligence.


    Opomba: Pogovor bo potekal v angleškem jeziku.

  • 16:45

    17

    Razglasitev zmagovalca in slavnostna podelitev nagrad

    HR ekipa 2025, Kadrovski up 2025

    Več o podelitvi

    Priznanje HR ekipa leta je prestižno priznanje, s katerim opozarjamo na pomembnost in vlogo kadrovske stroke pri uspešnem in dolgoročno vzdržnem poslovanju organizacij. Razglasili bomo letošnje prejemnike nagrade v kategoriji Velika podjetja ter v kategoriji Mala in srednje podjetja.
    Z razpisom in podelitvijo priznanja Kadrovski up leta si prizadevamo soustvarjati prihodnost kadrovske stroke.
    Tudi letos bomo nagradili najboljše znanstveno-raziskovalno dela s področja kadrovskega menedžmenta.

  • 17:30

    Zaključek prvega dne

  • 18:00

    Druženje ob vinu in tapasih s Kletjo Brda

    Terasa GH Bernardin
    Prikaži več

    Po zaključku uradnega dela prvega dne vas vabimo na sproščeno druženje na hotelski terasi. Uživajte ob izbranih vinih in slastnih tapasih Kleti Brda, izkoristite priložnost za neformalno mreženje ter ob prijetni glasbi izmenjajte vtise prvega dne #loveHR Summita.

  • 21:00

    20

    #loveHR party – HRabro na plesišče!

    Prikaži več

    HRabri niso le tisti, ki premikajo meje v organizacijah, ampak tudi tisti, ki si upajo odložiti skrbi, stopiti na plesišče in se prepustiti trenutku! Večerna zabava powered by Kariera je priložnost, da HR-jevci pustimo zapiske ob strani, nazdravimo dobri energiji in se prepustimo večeru, ki bo vse prej kot običajen.

    Presenečenje večera? Nekaj, kar vas bo zagotovo premaknilo – dobesedno!  Se boste opogumili in pridružili?

    Pridite za neformalno mreženje, za smeh, za energijo, ki bo odmevala še dolgo po dogodku. Kajti tisti, ki so HRabri podnevi, si zaslužijo nepozaben večer!

DRUGI DAN: PETEK, 11. 4. 2025

  • 7:00

    Dobrodelni jutranji jogalates

    Tamara Stanković, Ekonomska fakulteta UL in ŠUS – Eurofitness
    Prikaži več

    Z elementi joge in pilatesa nabor vaj vsebuje sproščanje, raztezanje, krepitev mišic ter izboljšanje mobilnosti in stabilnosti. Posebnost te izvedbe vadbe je, da gre za stoječi jogalates, kar pomeni, da vse vaje izvajamo stoje, brez uporabe blazine. S tem spodbujamo boljšo držo, ravnotežje in funkcionalno moč, hkrati pa telo ohranjamo gibčno in sproščeno.

  • 8:50

    Otvoritev drugega dne

    Začeli smo ga gibčno in sproščeno – zdaj je čas za jutranjo dozo energije! Izmenjajte prve misli z udeleženci in ujemite še zadnje jutranje sončne žarke ob morju. Naj bo to popoln uvod v dan, ki prinaša nove HR uvide in priložnosti!

  • 9:00

    3

    Panel: Veščine za novo realnost: kako pripraviti zaposlene na prihodnje izzive

    Barbara Petančič, HR direktorica, Generali
    David Mohar, direktor podjetja Smart Naris
    Panel povezuje Matic Vošnjak, partner in direktor podjetja Competo.
    Več o predavanju

    V hitro spreminjajočem se svetu postaja vseživljenjsko učenje ključno za zaposlene in delodajalce. Tehnološke inovacije, avtomatizacija in digitalizacija preoblikujejo način dela, hkrati pa globalni trendi, kot so staranje prebivalstva, spremembe v delovni sili ter naraščajoča potreba po trajnostnih praksah, zahtevajo prilagajanje znanj in veščin.

    Na tem panelu bodo strokovnjaki raziskali, katere kompetence bodo v prihodnosti ključne in kako lahko podjetja ter posamezniki že danes vlagajo v svoj razvoj. Dotaknili se bomo različnih pristopov k učenju – od klasičnih izobraževalnih programov do mentorstva, mikroučenja in uporabe umetne inteligence pri personaliziranem izobraževanju. Razpravljali bomo tudi o izzivih medgeneracijskega sodelovanja ter o tem, kako uskladiti potrebe mlajših generacij z izkušnjami starejših zaposlenih.

    Panel bo ponudil konkretne rešitve in strategije za krepitev kompetenc, ki bodo zaposlenim omogočile uspešno navigacijo v novi realnosti dela ter organizacijam pomagale ohraniti konkurenčnost in inovativnost.

  • 09:30

    Od odpora k zavzetosti: 7 ukrepov za uspešno transformacijo

    Niko Slavnič, Change management
    Več o predavanju

    Opis predavanja objavimo kmalu.

  • 10:05

    zala-novak-#lovehr-summit-2025

    Panel: Vodenje skozi spremembe: Resnične zgodbe, resnični izzivi

    Sodelujoči:
    – Nataša Pirc Kovačič, Nomago
    – Urh Kovačič, Psybit
    – Bekira Hasanagić, BTC
    Pogovor bo povezovala Zala Novak, Lelosi
    Več o predavanju

    Na tem panelu bomo skozi resnične zgodbe razpravljali o strategijah za uspešno zaposlovanje, integracijo in dolgoročno zadržanje talentov iz tujine. Govorili bomo o ključnih izzivih pri pridobivanju kadrov iz Balkana ter najboljših praksah za zagotavljanje učinkovitega sodelovanja in vključevanja v organizacijsko kulturo.

  • 10:50

    Odmor za osvežitev

    Intenziven dopoldanski program? Čas za osvežitev in nove pogovore! Sprostite se ob osvežilnih napitkih in prigrizkih ter izkoristite trenutek za neformalno mreženje. Obiščite razstavne prostore, poklepetajte z govorci ali preprosto uživajte v odmoru, ki vas bo napolnil za preostanek dneva.

  • 11:20

    natasa-jokic-begic-SKK-2025

    Mit o popolnosti: V obrambo povprečnosti

    Nataša Jokić-Begić, prof. psih.
    Več o predavanju

    Predavanje raziskuje, kako družba spodbuja nerealne standarde uspeha in popolnosti ter kako lahko sprejemanje povprečnosti prispeva k srečnejšemu in bolj uravnoteženemu življenju. S pomočjo primerov in znanstvenih spoznanj poudarja pomen osredotočanja na ključna področja življenja, medtem ko na drugih področjih sprejemamo, da je “dovolj dobro”.

    Predavanje razbija mite o perfekcionizmu in pokaže, da povprečnost ni neuspeh, temveč ključ do stabilnosti in osebne rasti.

  • 11:50

    Aktivni zaposleni, povezani timi, vrhunski rezultati

    Tamara Stanković, Ekonomska fakulteta UL in ŠUS – Eurofitness
  • 12:10

    9

    Panel: Odnosi ali učinkovitost: Kaj postaviti na prvo mesto?

    Sodelujoči:
    – Tamara Stanković, Ekonomska fakulteta UL, Šus – Eurofitness
    – Miha Žove, Hisense
    – Nataša Dremelj, Agitavit
    – Urša Jevnikar Sadar, Outfit7

    Panel bo povezovala Tonja Blatnik, urednica rubrike Zaposlitev in kariera in Zlata nit, Dnevnik

    Več o predavanju

    Vsaka organizacija se sooča z dilemo, kako uravnotežiti medosebne odnose in operativno učinkovitost. Je boljša strategija postaviti ljudi na prvo mesto in graditi močne odnose, ki dolgoročno prinašajo boljše rezultate, ali se osredotočiti na učinkovitost in strukturirane procese, ki zagotavljajo poslovni uspeh?

    Raziskali bomo, kako lahko podjetja najdejo pravo ravnovesje med obema vidikoma. Razpravljali bomo o tem, kdaj dati prednost odnosom in kako zagotoviti, da učinkovitost ne trpi – ter obratno. S konkretnimi primeri in izkušnjami iz prakse bodo govorci predstavili, kako voditi ekipe, da bodo hkrati povezane in uspešne.

  • 13:10

    sanela-peresciutti-#loveHR-sumit-2025

    Emocionalni možgani

    Sanela Peresciutti, UKC Ljubljana
    Več o predavanju

    V današnjem času se veliko govori o stresu, depresiji, motivaciji ter odnosih v službi in doma. Predavanje postavlja poudarek na pomembnosti psihološke kleti v vsakdanjem življenju ter razkriva, zakaj je ne smemo zanemariti. Osredotoča se na motivacijo, spodbujanje zaupanja in optimizma ter izboljšanje odnosov med zaposlenimi ter njihovo uživanje v odnosih. Raziskuje tudi ključno vlogo zaupanja v odnosih. Psihološko zdravje je umetnost in mistika, ki tvorita pomemben del zdrave strukture osebnosti. Zanimanje za povezanost telesa in duha sega vse do preteklosti, saj so se tradicionalne medicine osredotočale prav na to področje. Vpliv kakovostnega odnosa do sebe in drugih na naše življenje, predvsem na zdravje, je izjemno pomemben. Predavanje prav tako razpravlja o “hiši zdravja” ter se dotika temeljev in stebrov na prijazen in spodbuden način. Sproščeno stanje telesa in duha upočasnjuje srčni utrip, znižuje krvni tlak ter spodbuja boljšo prekrvavitev večjih mišic, kar zmanjšuje napetost.

  • 14:10

    Zaključek programa

  • 14:15

    #loveHR druženje s prigrizkom

    Lobi pred teraso v 11. nadstropju GH Bernardin
    Več o druženju

    Kako svoje vtise in poznanstva z letošnjega dogodka striniti oziroma utrditi bolje kot ob dobri hrani. Da se na pot domov ne boste podali lačni, bomo letošnje #LoveHR druženje zaključili ob toplem obroku v lobiju pred teraso (11. nadstopje).

  • 15:30

    Zaključek kongresa

Organizator si pridržuje pravico do spremembe programa.

Nekatera predavanja bodo v tujem jeziku (angleščina). Prevajanje predavanj iz tujega jezika v slovenščino ne bo omogočeno.

Program #loveHR delavnic objavimo kmalu. Spremljajte nas!

#LoveHR delavnice: četrtek, 10. april 2025, dvorana Emerald 1

  • 9:30 - 11:00

    #LOVEHR DELAVNICE

    Delavnica 1: Kako med oddelki zgraditi učinkovito sodelovanje?, dr. Danijela Brečko

    Prikaži več

    Učinkovito sodelovanje med oddelki je ključno za uspešno delovanje organizacije, a pogosto naletimo na izzive, kot so nejasna komunikacija, različni cilji in pomanjkanje zaupanja. Na delavnici bomo raziskali, kako preseči ovire in vzpostaviti povezovalno kulturo. S praktičnimi vajami in primeri iz prakse bomo krepili medoddelčno komunikacijo, razvijali skupno razumevanje ciljev ter spoznali strategije za izboljšanje sodelovanja in reševanja konfliktov. Namenjeno vodjem in zaposlenim, ki želijo ustvariti bolj povezano in usklajeno delovno okolje.

    Delavnica 2: Prejemanje in podajanje povratne informacije na delovnem mestu, Kaja Strniša

    Prikaži več

    Povratna informacija je ključni element uspešne komunikacije in razvoja zaposlenih, vendar je njeno podajanje in sprejemanje pogosto izziv. Na delavnici bomo raziskali, kako oblikovati konstruktivno povratno informacijo, ki spodbuja rast, ne povzroča odpora ter prispeva k boljši produktivnosti in odnosom v timu. S praktičnimi vajami bomo izboljšali sposobnost aktivnega poslušanja, učenja iz povratnih informacij in odzivanja nanje. Delavnica je namenjena vsem, ki želijo okrepiti kulturo odprte komunikacije in izboljšati delovno dinamiko.

    Delavnica 3: Uskladite pričakovanja zaposlenih in podjetja s pogajanji, Sreč Rozman

    Prikaži več

    Usklajevanje pričakovanj med zaposlenimi in podjetjem je ključno za dolgoročno zadovoljstvo in uspešnost organizacije. Na delavnici bomo raziskali, kako s pogajanji doseči ravnovesje med interesi obeh strani, ne da bi pri tem izgubili motivacijo ali zaupanje. Spoznali bomo tehnike učinkovite komunikacije, iskanja skupnih rešitev in reševanja morebitnih nesoglasij. S praktičnimi vajami bomo krepili samozavest pri pogajanjih ter se naučili, kako doseči win-win situacije, ki prispevajo k trajnostnim delovnim odnosom.

  • 11:30 - 13:00

    #LOVEHR DELAVNICE

    Delavnica 1: Integriteta pri onboardingu – Kako graditi zaupanje od prvega dne? Boštjan Trstenjak

    Prikaži več

    Vključitev novih zaposlenih v organizacijo ni zgolj tehničen proces seznanjanja z delovnimi nalogami, temveč ključen trenutek za vzpostavitev temeljev zaupanja, pripadnosti in organizacijske kulture. Kadrovski strokovnjaki pri tem igrajo ključno vlogo, saj lahko že v obdobju onboardniga vplivajo na to, kako bodo novi sodelavci dojemali vrednote podjetja in kakšen odnos bodo razvili do etičnega ravnanja. Raziskave kažejo, da visoka raven integritete zmanjšuje tveganja za neetične prakse, izboljšuje sodelovanje in prispeva k pozitivni organizacijski klimi. Vendar se vse te vrednote pogosto hitro postavijo v ozadje, ko se zaposleni osredotočijo na naloge, za katere so odgovorni. Ključnega pomena ni le doseganje ciljev, temveč tudi način, kako jih dosegamo.
    Zato je nujno, da se kadrovski strokovnjaki zavedajo vrednosti vsebin, ki zaposlenim pomagajo razumeti njihovo vlogo pri oblikovanju kulture integritete.
    Vlaganje v to področje ni zgolj investicija v skladnost in ugled podjetja, temveč tudi v dolgoročno zavzetost, lojalnost ter uspeh zaposlenih in organizacije kot celote.

    Delavnica 2: Kako podpreti starejše zaposlene na delovnem mestu?, Magdalena Fabčič

    Prikaži več

    Odkrijte, kako zadržati ključna znanja v organizaciji ter učinkovito vključiti izkušene zaposlene v razvoj podjetja. Spoznali boste strategije za prenos dragocenih izkušenj starejših zaposlenih, prilagoditev delovnega okolja zreli delovni sili ter ustvarjanje vključujoče kulture, ki spodbuja motivacijo in pripadnost. Posvetili se bomo tudi izzivom srednjih let, kot sta menopavza in andropavza, ter poiskali rešitve za njihovo obvladovanje.

    Delavnica 3: Kako veščine poslušanja krepijo našo čustveno inteligenco?, Barbara Podlogar

    Prikaži več

    Poslušanje je mnogo več kot zgolj kimanje in ponavljanje slišanega – je temelj učinkovite komunikacije in globljega razumevanja. Aktivno poslušanje zahteva zavesten prostor, ki ga omogočimo sogovorniku, da se izrazi in deli svoje misli brez prekinitev ali sodb. Ko razvijamo to veščino, neposredno vplivamo na svojo čustveno inteligenco, saj postajamo bolj empatični, odzivni in odprti za različne perspektive. S tem izboljšujemo medosebne odnose, krepimo svojo čustveno odpornost ter ustvarjamo bolj kakovostne in povezane interakcije – tako v osebnem kot poklicnem življenju.

Program odra HR v javnem sektorju objavimo kmalu. Spremljajte nas!

  • 7:30

    SPREJEM IN REGISTRACIJA UDELEŽENCEV

  • 9:00

    Otvoritev in uvodni pozdrav

  • 9:05

    Kadrovski izzivi javnega sektorja: Rešitve za trajnostno prihodnost

    Sodelujoči:
    – Peter Pogačar, generalni direktor, Direktorat za javni sektor, Ministrstvo za javno upravo
    – Miha Verbič, direktor Mestna uprava, Mestna občina Ljubljana
    – dr. Metka Knific Zaletelj, načelnica, Upravna enota Kranj
    – doc. dr. Katarina Babnik, visokošolska učiteljica, Filozofska fakulteta, Univerza v Ljubljani

    Panel bo povezovala izr. prof. dr. Tatjana Kozjek, prodekanja za študijske zadeve, Fakulteta za upravo, Univerza v Ljubljani.
    Več o predavanju

    Trajnostnost na področju ravnanja z zaposlenimi pomeni dolgoročno usmerjeno ravnanje in skrb za zaposlene na način, ki zagotavlja njihovo blaginjo, dolgoročni razvoj, zadovoljstvo … hkrati pa prispeva k razvoju organizacij in širše družbe. V praksi se pogosto uporablja izraz ˝korporativna družbena odgovornost˝ (angl. Corporate Social Responsibility), ki se nanaša na pravice zaposlenih, varno delovno okolje, enake možnosti in priložnosti zaposlenih, raznolikost in vključenost ter pošteno plačilo zaposlenih. Vse to skupaj krepi zaupanje, pripadnost in zavzetost zaposlenih ter posledično vpliva na blagovno znamko delodajalca oziroma prispeva k pozitivni podobi in zaželenosti organizacije – kot delodajalca – v javnosti.

  • 10:15

    4

    Starejši zaposleni v javnem sektorju

    dr. Mitja Blaganje, generalni sekretar, Sekretariat, Ministrstvo za gospodarstvo, turizem in šport
    Več o predavanju

    V predavanju bo dr. Blaganje skušal predstaviti izzive, s katerimi se kot vodja srečuje pri vodenju starejših sodelavk in sodelavcev. Tudi javni sektor se namreč sooča z izzivi starajoče družbe, ki se odražajo v visoki starostni strukturi zaposlenih in občutnih medgeneracijskih razlikah med različnimi skupinami zaposlenih. Za uspešno vodenje organizacije je zato ukrepe potrebno oblikovati na način, ki spodbuja medgeneracijsko sodelovanje, zato bo v predavanju predstavil ukrepe, ki so jih na MGTŠ uvedli za spodbujanje medgeneracijskega sodelovanja in boljšo vključenost vseh starostnih struktur zaposlenih, s poudarkom na ukrepih za podaljševanje učinkovitega dela starejših zaposlenih in izboljšanju njihovega počutja.

  • 11:15

    Odmor

    Več o predavanju

    Čas za osvežitev je tudi priložnost za krepitev stikov! Uživajte v odlični kavi, ugriznite v nekaj slastnega in izkoristite sproščeno vzdušje za nova poznanstva ter izmenjavo idej. Pridružite se kolegom iz HR skupnosti in spoznajte, kdo vse oblikuje prihodnost dela.

  • 11:30

    Premagovanje izzivov vodenja v javnem sektorju: Ključ je v ljudeh!

    mag. Gordana Mikunovič, načelnica, Upravna enota Črnomelj
    Več o predavanju

    Kako uresničiti vizijo in strategijo ob podedovanem timu? Kako kljub omejitvam kadrovskih in finančnih načrtov graditi uspešno organizacijo? Se lahko prilagodimo zakonodajnim oviram, starostni strukturi kadra in digitalnim izzivom?
    Odgovor je jasen – vlaganje v ljudi in dobre medsebojne odnose je ključ do uspeha! S pravim pristopom lahko premostimo prenormiranost, počasne spremembe, pomanjkanje kadrov in izzive middle managementa. Mentorstvo, učinkovito nagrajevanje, inovativno vodenje in aktivno sodelovanje z deležniki lahko ustvarijo organizacijo, ki kljubuje omejitvam in dosega odličnost.
    Poleg tega lahko z drugačno, privlačno predstavitvijo vsebin delovnih področij organa približamo ljudem še tako suhoparno delo državne uprave.

  • 12:00

    Plačna reforma in zavzetost v javnem sektorju: Ali bo višja plača dovolj?

    Sodelujoči:
    – Tina Divjak, namestnica predsednika, Komisija za preprečevanje korupcije
    – Miran Stanovnik, župan, Občina Log-Dragomer
    – Pavel Srečnik, ravnatelj, OŠ Stražišče Kranj
    – mag. Jože Knez, direktor ARSO

    Panel bo povezovala pred. mag. Katarina Hočevar, sekretarka, Inšpektorat Republike Slovenije za kmetijstvo, gozdarstvo, lovstvo in ribištvo.
    Več o predavanju

    Višja plača, na podlagi različnih raziskav, nima vpliva na motiviranost za delo zaposlenih, nasprotno pa slabo plačano delo vpliva  na višje nezadovoljstvo zaposlenih. Po prenovi plačnega sistema v slovenskem javnem sektorju se sprašujemo, ali bo dvig številk na plačilni listi res dovolj? Kateri dejavniki vplivajo na pripadnost in zavzetost zaposlenih v organizacijah v javnem sektorju – kakšen vpliv imajo odnosi, občutek smiselnosti dela, poslanstvo, ki ga zaposleni čutijo, pravičnost, spoštovanje?

  • 13:00

    8

    Pot naprej

    izr. prof. dr. Tatjana Kozjek, prodekanja za študijske zadeve, Fakulteta za upravo, Univerza v Ljubljani
    Več o predavanju

    Opis zaključnega nagovora objavimo kmalu.

PARTNERJI

  • 1

    PRVA OSEBNA ZAVAROVALNICA

    V Sloveniji PRVA velja za največjega izvajalca prostovoljnega dodatnega pokojninskega zavarovanja po številu zavarovancev in predstavlja pomembnega ponudnika riziko življenjskega zavarovanja ter dodatnega zdravstvenega zavarovanja.

  • 2

    SETCCE

    Storitev elektronskega podpisovanja BetrSign®, plod slovenskega znanja, daje organizacijam pospešek pri upravljanju z dokumentacijo. Z optimizacijo procesov in zmanjšanjem papirologije lahko svoj čas namenite za strateško sodelovanje s talenti in razvoj njihovih potencialov.

  • 3

    PSYBIT

    Digitalizirajte zaposlovanje s pomočjo usmerjenega in personaliziranega oglaševanja in privabite posameznike, ki bodo z vami ostali dlje.

  • 4

    SEYFOR – SAOP

    Programska rešitev Saop podpre poslovne procese javnih zavodov kot tudi srednje velikih in velikih podjetij. Saop poveže v celoto procese računovodstva, kadrovanja, nabave, prodaje, proizvodnje in vodenja dokumentacije.

  • 5

    AUTOMATIC SERVIS

    Vodilni ponudnik vending storitev na slovenskem trgu, ki postavlja najvišje standarde kakovosti in varnosti. Udeležence bodo razvajali z vrhunskimi vending kavami.

  • 6

    DIAGNOSTIČNI CENTER BLED

    Diagnostični center Bled je sodobno opremljena zasebna zdravstvena ustanova, kjer opravljamo različne specialistične preglede, s katerimi lahko vaše zdravstveno stanje ocenimo celostno in temeljito. Pregled opravimo na napotnico ali samoplačniško.

  • 7

    PLANDELA

    Podjetje PlanDela ponuja celovito rešitev za upravljanje delovnega časa, ki vključuje avtomatizirano razporejanje, beleženje prisotnosti in obračun plač. Z naprednimi algoritmi in enostavno uporabo pomaga podjetjem in zavodom optimizirati urnike, zmanjšati napake ter prihraniti čas in stroške.

  • 8

    ELEMENTUM

    Njihovo geslo »ZAGOTOVO VEČ« zagotavlja: višjo finančno varnost, večje količine fizičnih plemenitih kovin, višjo realizacijo dobička in večjo likvidnost.

  • 9

    B2 IT

    B2 IT že vrsto let deluje na področju izobraževanja in IT rešitev ter pomaga podjetjem povečevati produktivnost, konkurenčnost in zadovoljstvo.

  • 10

    KOPA

    Z več kot 45 let izkušenj, KOPA d.d. ostaja predana razvoju in implementaciji naprednih poslovnih in kadrovskih rešitev, ki podjetjem vseh velikosti pomagajo pri rasti in doseganju ciljev.

  • 11

    PRO-BIT

    Podjetje Pro-bit programska oprema d.o.o., ponuja celovite informacijske rešitve za poslovno upravljanje, prilagojene potrebam javnih zavodov. Ponujajo rešitve na različnih področjih, kot so računovodstvo in finance, nabava in javna naročila, dokumentni sistem ter kadrovska služba in plače.

  • 12

    MOJEDELO.COM

    MojeDelo.com je največji in najbolj prepoznaven karierno-zaposlitveni portal v Sloveniji. Je prva (top of mind) izbira uporabnikov, ki so na svoji karierni poti pripravljeni narediti naslednji korak.

  • 13

    WOOP

    Popeljite svojo ekipo v svet visokoletečih idej, zabavnega doživetja in oblikovanje norega ekipnega duha! Investirajte v svojo zaposlene in obiščite WOOP.

  • 14, 15

    KOZMETIKA AFRODITA

    Vodilna slovenska hiša lepote, ki s priljubljenimi izdelki za vso družino navdušuje že več kot 50 let, premika meje z blagovno znamko Afrodita Professional.

  • 16

    e-ŠTUDENTSKI SERVIS

    e-Študentski Servis je največji ponudnik prostih del za mlade v Sloveniji. Mladim pomagajo najti primerno delo, delodajalcem pa hitro pomoč pri delu.

  • 17

    SELECTIO

    Kot One-Stop HR Shop SELECTIO skupina ponuja storitve iskanja in testiranja za srednje in višje funkcije v podjetjih ter svetovanje pri upravljanju človeških virov.

  • 18

    FLEDGEWORKS

    FledgeWorks je prilagodljiva, cenovno dostopna, uporabniku prijazna kadrovska informacijska rešitev nove generacije. Podpira zaposlene na celotni poti v podjetju, dviguje njihovo zavzetost in zadovoljstvo.

  • 19

    ČETRTA POT

    ČETRTA POT je vodilno slovensko IT podjetje, ki s celovitimi digitalnimi rešitvami povezuje celotno poslovanje ter zagotavlja pametno upravljanje kadrov, optimizirano planiranje delovnega časa, najvišjo stopnjo varnosti in zanesljiv obračun plač – vse v skladu z zakonodajo.

  • 20

    ŠPICA

    ŠPICA je vodilni ponudnik rešitev za registracijo in evidenco delovnega časa v Adriatic regiji. V zadnjih 35 letih so več kot 3.000 strankam pomagali avtomatizirati njihove procese upravljanja delovne sile.

  • 21

    AGILCON – GECKO HRM

    Agilcon, vodilni regionalni Salesforce partner, z lastno HR aplikacijo, Gecko HRM, pomaga podjetjem kadrovske procese poenostaviti, postaviti na skupni imenovalec in avtomatizirati.

  • 22

    eHRM

    Rešitev eHRM podpira domača in mednarodna podjetja pri doseganju polnega potenciala zaposlenih ter graditvi ekipe za poslovne uspehe. eHRM enem mestu združuje kadrovske procese, zaposlene in tehnologijo ter na tak način zagotavlja učinkovito podporo pri vodenju.

  • 23

    SMART ARENA

    Smart Arena omogoča fleksibilno in učinkovito e-izobraževanje, ki se prilagaja dinamičnim potrebam sodobnih podjetij. Hitro in preprosto organizirate tako spletna izobraževanja kot izobraževanja v živo.

  • 24

    REISSWOLF

    Njihov glavni cilj je učinkovito upravljanje podatkov z največjo varnostjo in optimalno zaščito vaših podatkov.
    Naj bo njihova glavna naloga skrb za vaše dokumente, vaša pa uspeh vašega podjetja.

  • 25

    INTERA

    Podjetje Intera se ukvarja z razvojem lastnega sistema Intrix, ki ponuja pametne rešitve za za digitalizacijo prodajnih in kadrovskih procesov ter vodenja projektov.

  • 26

    ESPADA

    Podjetje ESPADA je kadrovska agencija, z večletno tradicijo iskanja in selekcije kadra za nove in obstoječe poslovne partnerje.

  • 27

    SD WORX

    SD Worx je vodilno podjetje v Evropi z več kot 75-letnimi izkušnjami pri zagotavljanju kadrovskih storitev in celovitih digitalnih rešitev, od obračuna plač do Core HR, upravljanja z delovnim časom, upravljanja in razvoj talentov in zaposlovanja.

Moderator #loveHR Summita 2026:

Elvi Rwankuba

Elvi Rwankuba je dinamičen moderator, trener za razvoj vodstvenih veščin in izvršni coach, ki ga navdušuje področje HR, zlasti spodbujanje zavzetosti zaposlenih in gradnja pozitivne organizacijske kulture. Kot nekdanji manager pri Deloitte Slovenija ima bogate izkušnje s strateškim svetovanjem in vodenjem organizacij skozi kompleks transformacije, ki jih dopolnjuje s petletnimi izkušnjami iz ZDA, kjer je deloval in zaključil MBA študij.
Kot javni govorec in moderator Elvi na vsak oder prinaša energijo, sproščenost in profesionalnost. S svojim pristopom ustvarja prijetno vzdušje, ki spodbuja povezanost med občinstvom in govorniki in poskrbi, da so dogodki zanimivi, dinamični in nepozabni.